Onko aggregaatit ja vesivarastot kunnossa?
"Käsittelemme aiheisiin:
• Kuinka selviytyä toisen maailmansodan ensimmäisenä päivänä
• Miksi valmius on kansalaisvastuu
• Geopoliittiset riskit: Venäjä, Kiina, Iran, Pohjois -Korea
• Mitä ei tehdä äkillisen kriisin aikana
• Psyykkisen selkeyden rakentaminen kaaoksen alla
Tämä ei ole pelkoa. Tämä on nykyaikainen selviytymisstrategia todellisille ihmisille."
What If WW3 Starts Tomorrow? | The 5 Things You Must Do in the First 24 Hours
https://m.youtube.com/watch?v=ndNcy_9peTo
Miten olet valmistautunut jos Maailmansota 3 alkaa tänään?
71
346
Vastaukset
- Anonyymi
Minä vanha pelkään jo nyt , etten pääse lääkäriin . Hallituksen on jaettava lopetus pilleri ainaski vanhuksille . Ei halun kitua koton lattialle .
- Anonyymi
Ruotsissa jaettiin joka talouteen PRINTATTU paperiversio mitä tulee tehdä kriisin uhatessa
Suomessa taas alisuoriuduttiin pahasti - Anonyymi
Joo se on huomioitava niin kuin tuossa videossakin sanotaan mitään apua ei välttämättä koskaan tule
- Anonyymi
Sinä vanhus pelkäät, koska olet tottunut samaan palveluita.
En ole koskaan saanut palvelua terveydenhuollosta,
tavalla …silloin kuin olisin sitä tarvinnut, tapaturmavammoja ei korjattu,
2-3 viikon vatsatauti oli (opiskelijoille) terkalla vähättelyn aihe,
hammahuollossa sanotaan IHAN selkeästi:”älä tule tänne”….. tai ne HUUTAA sen.
JOKA ASIASSA SAMA HOMMA. JOS joku puhuu minulle siellä asiallisesti olen yllättynyt.
Olen niille ihmisroskaa.
SEN opin jo aikaa sitten.
En odota tilanteen paranevan.
Pelkäänkö sairastumista? SEKIN ON PELKO JOSTA VAAN PITÄÄ PÄÄSTÄ YLI,
KOSKA APUA EI OLE. En halua mennä sinne ollenkaan.
Jos ydinpommi pamahtaa, menen ulos katsomaan. - Anonyymi
Sulla näyttää olevan netti. Mutta kaikki, joilla on tervettä järkeä, osaa varautua sähkö- tai vesikatkoksiin. Kaukolämmön piirissä olevassa kerrostalossa on vaikea selviytyä muutamaa päivää kauemmin sydäntalvella jos lämmitys loppuu.
Mulla on aina ollut kotivaraa. Nyt lisäksi 5 l vesikanistereita juomaksi ja ruuanlaittoon, trangia veden kuumittamiseen pikakahvia ja pussikeittoja varten,muovipusseja vessanpönttöön, jos ei ole vettä huuhteluun.
Mutta heikoilla ollaan. Jos meidät evakuoidaan jonnekin, annan paikkani nuoremmille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOKA ASIASSA SAMA HOMMA. JOS joku puhuu minulle siellä asiallisesti olen yllättynyt.
Olen niille ihmisroskaa.
Jos ydinpommi pamahtaa, menen ulos katsomaan.No se on vähän niin kuin olis natsi-Saksassa juuri sodan loppumisen jälkeen ei mitään infrastruktuuria jäljellä vain yleishyödylliset YK -apujoukot toimittaa apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niille ihmisroskaa.
Jos ydinpommi pamahtaa, menen ulos katsomaan.Minä vanhus, en ole vielä tarvinnut palveluita muutoin kuin yhden tekonivelen verran
Mutta olen jo päättänyt, että minua ei tarvitse pelastaa.
Annan paikkani mieluusti sellasille, joilla on voimia rakentaa tulevaisuutta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vanhus, en ole vielä tarvinnut palveluita muutoin kuin yhden tekonivelen verran
Mutta olen jo päättänyt, että minua ei tarvitse pelastaa.
Annan paikkani mieluusti sellasille, joilla on voimia rakentaa tulevaisuutta!Suoraan Wagnerin joukkoihin mukaan ja vapauttamaan Suomea fasistien ja natsiporvareiden rikollisen eliitin vallasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsissa jaettiin joka talouteen PRINTATTU paperiversio mitä tulee tehdä kriisin uhatessa
Suomessa taas alisuoriuduttiin pahastiTuo edellyttää lukutaitoa. Rasismia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan Wagnerin joukkoihin mukaan ja vapauttamaan Suomea fasistien ja natsiporvareiden rikollisen eliitin vallasta.
Viivi tulee perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo edellyttää lukutaitoa. Rasismia!
Ja printatut ohjeet nimenomaan sen takia kun tietokoneet ja yhteydet ei enää toimi
Kaikki tärkeät asiat pitää olla paperilla naaman edessä kun alkaa paukkumaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla näyttää olevan netti. Mutta kaikki, joilla on tervettä järkeä, osaa varautua sähkö- tai vesikatkoksiin. Kaukolämmön piirissä olevassa kerrostalossa on vaikea selviytyä muutamaa päivää kauemmin sydäntalvella jos lämmitys loppuu.
Mulla on aina ollut kotivaraa. Nyt lisäksi 5 l vesikanistereita juomaksi ja ruuanlaittoon, trangia veden kuumittamiseen pikakahvia ja pussikeittoja varten,muovipusseja vessanpönttöön, jos ei ole vettä huuhteluun.
Mutta heikoilla ollaan. Jos meidät evakuoidaan jonnekin, annan paikkani nuoremmille.Onhan niitä kaasulämmittimiä mutta vaatii säännöllistä tuuletusta ja pitkäaikaiskäytössä alkaa se kaasun käry tarttua vaatteisiin ja huoneustoonkin toki sillä ei maailmanlopun tilanteessa ole väliä
- Anonyymi
rajan yli venäjälle turvaan ,matka- aika n 10min
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja printatut ohjeet nimenomaan sen takia kun tietokoneet ja yhteydet ei enää toimi
Kaikki tärkeät asiat pitää olla paperilla naaman edessä kun alkaa paukkumaanEi täällä suomessa hallitus kykene miettimään ainoatakaan tekoaan.. tuo oli yksi esimerkki tuhansista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä suomessa hallitus kykene miettimään ainoatakaan tekoaan.. tuo oli yksi esimerkki tuhansista.
Luultavasti hallitus ydinsodan kynnykselläkin miettisi vain lisää veronalennuksia rikkaille
- Anonyymi
Nimilistalla kaikista mistä haluan päästä eroon🤣🤣🤣
- Anonyymi
hÖ eikös nuo ole vanhoja sivistysvaltioita :D
- Anonyymi
Pitää jo rakentaa bunkkereita Suomen Metsäveljille
- Anonyymi
Miksi ihmeessä, mielummin lähtee etelän aurinkoon ja seuraa sieltä sotatapahtumia Suomessa. Monilla on valmiina kakkosasunto ulkomailla.
Kannattaa aina muistaa, valtio on suomalaisen miehen pahin uhka ja vihollinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä, mielummin lähtee etelän aurinkoon ja seuraa sieltä sotatapahtumia Suomessa. Monilla on valmiina kakkosasunto ulkomailla.
Kannattaa aina muistaa, valtio on suomalaisen miehen pahin uhka ja vihollinen.Joo mut jos tulee maailmansota silloin ei lentokoneet lennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut jos tulee maailmansota silloin ei lentokoneet lennä
Pitää varata lentolippu hyvissä ajoin niin pääsee mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aina muistaa, valtio on suomalaisen miehen pahin uhka ja vihollinen.Ja etenkin jos femakko-vasurihallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aina muistaa, valtio on suomalaisen miehen pahin uhka ja vihollinen.Välimeren vesipulaan ja kuumuuteen. Ok, hienoa, jos ilmastointi pelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aina muistaa, valtio on suomalaisen miehen pahin uhka ja vihollinen.Entäs jos hyökkäys tulee sieltä(kin)? Sekin on näillä näkymin täysin mahdollista eikä hyökkäjä ole seuraavalla kertaa veäjä tai pelkkä venäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos hyökkäys tulee sieltä(kin)? Sekin on näillä näkymin täysin mahdollista eikä hyökkäjä ole seuraavalla kertaa veäjä tai pelkkä venäjä.
On paljon maita joilla ei ole sotaisaa diktatuuria naapurissa ja sodan uhkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut jos tulee maailmansota silloin ei lentokoneet lennä
Sodassa kuule koneet vasta lentääkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodassa kuule koneet vasta lentääkin!
Nykyisissä sodissa ei ole lentokoneita, kykenemättömyys näkemään mitä ukrainassa tapahtuu. Satoja kertoja olen kirjoittanut droonien määrästä mitä ukraina tarvitsee kukaan ei vielä ole ottanut kuuleviin korviin.
1000/pv kutakin tyyppiä vähintään mitä enemmän sitä helpompi poistaa örvelölaumat totaalisesti.
Eli n. 8000/pv pitää kyetä valmistamaan kun yöllä pimeydessä yövalo tekoäly etsintädroonit hakee kohteet kamikaze droonit tuhoaa ne välittömästi ei 1 ei 2 ja 30 sec välein kunnes kohteet tuhottu 99,9% varmuudella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisissä sodissa ei ole lentokoneita, kykenemättömyys näkemään mitä ukrainassa tapahtuu. Satoja kertoja olen kirjoittanut droonien määrästä mitä ukraina tarvitsee kukaan ei vielä ole ottanut kuuleviin korviin.
1000/pv kutakin tyyppiä vähintään mitä enemmän sitä helpompi poistaa örvelölaumat totaalisesti.
Eli n. 8000/pv pitää kyetä valmistamaan kun yöllä pimeydessä yövalo tekoäly etsintädroonit hakee kohteet kamikaze droonit tuhoaa ne välittömästi ei 1 ei 2 ja 30 sec välein kunnes kohteet tuhottu 99,9% varmuudella24 miljoonaa droonia vuodessa. Venäjän örvelö joukkoja ei ole hyökkääjien tykkejä ja koneita ei ole.. kaikki hävitettyä paljon tarkemmin kuin rysyjen pommituksissa. Drooni laivueet raivaa kaiken. 150km etäisyyteen asti vasta kun kaikki varmistettu siirrytään 20-50 km pätkissä ja ajetaan kaikki rysyjen örvelöt kremlinin oville.
- Anonyymi
Nooh...makaronia on ja muutama hernesoppapurkki, eiköhän sillä pärjää vähän aikaa!
- Anonyymi
AVAUS TÄYTTÄ PASKAA
Älä säikähdä. Vaikka Uss-Koloinialistit yrittävät rettelöidä, eivät ne sotimaan lähde.
vai oletko halukas, sinuthan ne rintamalle vievät- Anonyymi
Saattaa olla että joutuu vielä eläkepäivillä Häkkäsen Volksturmiin
- Anonyymi
Hyvin. Ulkomailla on asunto ja rahaa. Paikassa, johon sota tuskin koskaan ylettyy.
- Anonyymi
Miten siihen voi varautua?
On ennustettu, että tulen elämään vanhuuteni sotayhteiskunnassa.
Olisinko silloin uskonut, että se maa ja yhteiskunta on Suomi?
Miten sellaiseen voi varautua?
Tulen ihan erilaisesta maailmasta ja ajasta.
Ihmiset OLIVAT SILLOIN VIELÄ IHMISIÄ.
Toisin kuin nyt.
Pettymys. Se ennustus valmisti minut pettymykseen,
miten suomalaiset käyttäytyvät NYT.
Paremmaksi ei tule muuttumaan.- Anonyymi
Kuinka monella on esim. tärkeät puhelinnumerot kirjoitettuna paperille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monella on esim. tärkeät puhelinnumerot kirjoitettuna paperille?
Tai ylipäänsä mitään tärkeitä tietoja kirjattuna paperimuotoon?
- Anonyymi
Typerä tuo avauksesi linkki
"Foodorra tuo eväät kotia"
Oletko
•vajaa
vaiko
• tyhmä
kun tuollaisia linkkejä paostaat?
. Ei halun eitua voton sattialle .
typerä avaus- Anonyymi
En näe mitään foodooraa
Selain: Brave
- Anonyymi
Ainakin meidän hirviporukka on valmiina ylittämään itäraja Parikkalan tienoilta ja siitä jatketaan suoraan Lahdenpohjaan ja Laatokan rannoille.
- Anonyymi
En näe mitään
Syy : Lasoil - Anonyymi
Hyvin äkkiä paljastutte. Kun on aina pakko päästä maasturilla ihan siihen poteron viereen. Ja siinä se maasturi sitten seisoo. Yrittäkää edes naamioida se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin äkkiä paljastutte. Kun on aina pakko päästä maasturilla ihan siihen poteron viereen. Ja siinä se maasturi sitten seisoo. Yrittäkää edes naamioida se.
Kannattaa edes maalata Uaz väreihin se maasturi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei venäläisillä ole joukkoja ennen Pietaria juuri lainkaan. Ne on jo tapettu Ukrainassa.
- Anonyymi
Jos isot pojat touhuaa nykyisen mukaan, ei siinä mikään auta.
Jos laittais mainoslehtiä, valokuvia, kirjoittais jotain tästä elämästä,laittais metallilaatikkoon ja hautais maahan.
Tulevaisuuden arkeologeille!
Voi olla että on niille vaikeaa, jos ovat hyönteisistä, jotka selviää ydinsaasteista, kehittäneet miljoonien vuosien kuluttua jotain korkeampaa elämää-- Anonyymi
Kyllä pitäisi olla jotain tallenteita kuinka miethaa pärjäsi koneita vastaan hakkuukisassa miethaa vs. machines
- Anonyymi
Trumppikin alkanut tajuta että meillä naapurissa heppu joka haluaa tappaa pelkästä tappamisen ilosta
- Anonyymi
Melko paha on enää tänään kovin suuresti valmistautua kun vuorokautta on jäljellä alle 2.5 tuntia.
- Anonyymi
Vielä kerkiää kerkiämään monet kaupat on auki klo 23.:een
- Anonyymi
Ainakin meidän hirviporukka on valmiina tilaamaan ruuat kotiin Foodorralta, jos sota syttyy. Hyvä avauksen videovinkki
- Anonyymi
Fossiilikapitalismin kuolinkouristukset ovat alkaneet.
Aitiopaikalla katsomme kansanmurhaa Gazassa.
Ukrainan urhoollisen kansan kaltoinkohtelua Euroopassa.
Päiväntasaajan viljelyalan kuivumista.
Tropiikin kosteuden ja kuumuuden nousemista ihmisille tappaviin lukemiin.
Mannerjäätiköiden sulamista.- Anonyymi
Niin,kiitos kai kuuluu Putinille ja Trumpille. Ehkä nopeuttavat ihmiskunnan kärsimyksen loppua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,kiitos kai kuuluu Putinille ja Trumpille. Ehkä nopeuttavat ihmiskunnan kärsimyksen loppua?
Mahtaako ulkoavaruuden Alienit ihmetellä miksi ihmiset tuhoo toisiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako ulkoavaruuden Alienit ihmetellä miksi ihmiset tuhoo toisiaan?
Voi ne ihmetellä kuinka pieni 0,001% "eliitti" porukka saa toiset sotimaan keskenään ja täysin turhaan.
- Anonyymi
Siihen pitäisi sitten panostaajoutavan idealismi-tuulimyllyjen-sähköautojen panostuksen sijaan.
Todellisuus on aivan toinen kuin idealismivihreät ihmisille propagandoivat. Vihreät toimet ovat kuin se kuuluisia pakkasessa housuun kuseminen, joskin niissä se lämmittäväkin osuus jää joskus pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ne ihmetellä kuinka pieni 0,001% "eliitti" porukka saa toiset sotimaan keskenään ja täysin turhaan.
Niinpä, tätä olen suuresti ihmetellyt ja miksei tätä asiaa käsitellä missään uutisaiheissa
- Anonyymi
Eli Naton virkamiesten lupaama turvatakuu on tyhjällä rahastusta. Eli on hienoo olla Natossa kuin rikollisen MC Mongooleissa.
- Anonyymi
Odotan että konfliktin tullessa naapuri ilmaantuu pihalle vaatimaan "osuuttaan" ruokavarastoistani. Poraan sille reiän silmien väliin.
Ampuma-asetta ei ole. Mutta akkuporakone löytyy. - Anonyymi
Linnouttaudun mökille ja aseita riittää.
- Anonyymi
Kannattaa varata hernerokkapurkkeja
- Anonyymi
Aika monella näyttää olevan
halu pitää itsensä hengissä. - Anonyymi
Vesilukko pulputtaa jo, halkoja on vino pino, onget ja verkot on valmiina, Porschen tankki on täynnä, fillarin valot tarkastettu.
- Anonyymi
Veikkauksia,
miten narkit ja juopot reagoi
kun sota alkaa, pommit paukkuu…- Anonyymi
Lääkkeitä pitää lähteä hakemaan munamankelilla on emp on tuhonnut autojen elektroniikat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeitä pitää lähteä hakemaan munamankelilla on emp on tuhonnut autojen elektroniikat
siis.. kun emp on tuhonnut
- Anonyymi
Sijoita peukkuhullu
tai …
600 000 kemiallisesti lääkittyä
suomalaista jonkun pommitetun kaupungin raunioille.
KUN ”lääkkeitä” ei saa.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010659877.html - Anonyymi
No niin, iigorit taas maksettu asemiinsa, on toki heille parempaa tienestiä nyt taas, kun maailmalla tapahtuu, siitä ne naapurustossa kickinsä saavatkin, eikä perus asukasreppanat edes siellä saa uutisista kaikkea tietoonsa, tässä asian suola ja ydin meille päin, eli ei siellä tiedetä edelleenkään mitä täällä, trollit huutavat tuskissaan provikkojensa ja ehkä henkiensä puolesta vain taas uusia uutisia täällä, edelleen sama kuolonkoreinen tyyli heillä, mitään ei koskaan osata perustella.
- Anonyymi
Putiini ilmoitti taas vaihteeksi että mitään neuvotteluja ei tulla käymään Ukrainan kansssa, arvaan että mitään pakotteitakaan ei tulla laittamaan...,,
- Anonyymi
KUN ”lääkkeitä” ei saa.
Aloituksen videolla
foodorra ne kotiin kuljettaa- AnonyymiUUSI
Katsokaa nyt se video-otanta älkää kiinnittäkö huomiota kolmannen osapuolen tunkemiin mainoksiin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6072476Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131975Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231850Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641468JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191456- 651359
- 1221204
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22990Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16958- 51866