3-4 päivää ja saksalaiset päässeet Sedanin luona Maasin yli julistivat Englanti ja Ranska kuin yhdestä suusta "olemme hävinneet tämän sodan". Voiko surkeampia sodanjohtajia kuvitellakaan, ei ihme kun hävisivät.
Vastaukset 6
- Anonyymi
"...julistivat Englanti ja Ranska kuin yhdestä suusta "olemme hävinneet tämän sodan".
Eli kuka oli tämän Britannian edustaja, joka teki tuon julistuksen 16. toukokuuta?
///MeAgaln- Anonyymi
Niin ja minkä väriset silmät hänellä oli sekä minkä ikäinen ja kuinka pitkä, montako lasta? Nämä täytyy tietää muuten emme usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja minkä väriset silmät hänellä oli sekä minkä ikäinen ja kuinka pitkä, montako lasta? Nämä täytyy tietää muuten emme usko.
"Nämä täytyy tietää muuten emme usko."
Jep, täysin epäreilua kysyä mitään vahvistusta väittämän esittäjältä.
///MeAgaln - Anonyymi00004
Anonyymi kirjoitti:
"Nämä täytyy tietää muuten emme usko."
Jep, täysin epäreilua kysyä mitään vahvistusta väittämän esittäjältä.
///MeAgalnMiksi sitten britti aloitti silmittömän paon rannikolle jos uskoi voittoon?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi sitten britti aloitti silmittömän paon rannikolle jos uskoi voittoon?
"Miksi sitten britti aloitti silmittömän paon rannikolle jos uskoi voittoon?"
Ehkä käskyn antoi se hallituksen edustaja, jota kieltäydyt jostain syystä nimeämästä? Emme voi ikinä saada selville, koska et suostu paljastamaan nimeä ;)
///MeAgaln
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 66536
- 45533
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511