Abortti sukupuolen perusteella

Anonyymi-ap

22

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olisiko asia ollut sinulle ok mikäli se olisi ollut toisin päin eli ei olisi haluttu tyttöjä? Kysyn tätä siksi kun mainitsit tuossa ”Onko mies viha jo näin pitkällä”.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö se maalla ollut maatalousyhteiskunnassa toivottiin poikia. Sanottiin että poika tuo leivän tullessaan. Jos tuli paljon tyttöjä se katsottiin olevan talolle tappioksi kun tytöt tahtoivat menivät talosta pois ns. miehellään.
        Itse en ole maalaistalosta kotoisin on ollut aivan sama kumpaa sukupuolta lapsi syntyessään on. Meillä on tasapuolisesti ollut tyttöjä ja poikia. Kunhan lapsi on terve, sitä olen aina toivonut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se maalla ollut maatalousyhteiskunnassa toivottiin poikia. Sanottiin että poika tuo leivän tullessaan. Jos tuli paljon tyttöjä se katsottiin olevan talolle tappioksi kun tytöt tahtoivat menivät talosta pois ns. miehellään.
        Itse en ole maalaistalosta kotoisin on ollut aivan sama kumpaa sukupuolta lapsi syntyessään on. Meillä on tasapuolisesti ollut tyttöjä ja poikia. Kunhan lapsi on terve, sitä olen aina toivonut

Lisään vielä että, vaikka lapsi ei olisi ollut tervekään, minusta olisi ollut otettava vastaan sellaisena kuin tuli.

• Anonyymi
        UUSI

Minulle sukupuolikysymys ei ole koskaan niin tärkeä. En ole edes halunnut tietää ennakkoon kumpaa sukupuolta syntyvä lapsi on. Minusta on hyvä kun se tieto tulee yllätyksenä.
        Kyllä tyttölapsi on ollut joillekin epätoivottava jotkut ovat jopa eronneet sen vuoksi kun syntyvä lapsi on ollut tyttö jos on poikaa toivottu. Naisia on moitittu, vaikka miehen mukaan se sukupuoli määräytyy.

• Anonyymi
      UUSI

ArtoTTT

Ei mitään hätää, mummu varmasti rientää puolustamaan tätäkin mädätystä....

• Anonyymi
      UUSI

Räsänen ei oikein osaa päättää kumpiin keskittyisi, homottamiseen vai abortteihin.

• Anonyymi
      UUSI

Onpa omituinen ilmiö. Onko tämä joku muoti-ilmiö? Halutaan pukea tyttönukkeja.

• Anonyymi
      UUSI

Niin ennen ei niin haitannut kun abortoitiin tyttölapsia. No onneksi Intiassa vielä on arvossaan teidän vanhat opit.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä. Nyt kun abortoidaan poikalapsia, niin vihjaillaan miesvihasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Nyt kun abortoidaan poikalapsia, niin vihjaillaan miesvihasta.

Niin, rakkaudestako tyttöihin niitä tyttölapsia sitten abortoitiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, rakkaudestako tyttöihin niitä tyttölapsia sitten abortoitiin.

Tuskin kysymyksessä oli kuitenkaan naisvihasta, paitsi ehkä jossain Intiassa tai Kiinassa.

• Anonyymi
      UUSI

ArtoTTT

Varmaan kunnon feministit tällekin löytää perustelut kuinka se on oikein....

• Anonyymi
        UUSI

Oliko sovinisteilla perustelut kuinka tyttölapsien abortit olivat oikein?

• Anonyymi
        UUSI

Aika kaksinaamaista sinulta joka olet peittelemättömän misogyyninen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sovinisteilla perustelut kuinka tyttölapsien abortit olivat oikein?

Kristityt eivät hyväksy tyttöjenkään abortointia. Jokainen lapsi on Jumalan kuvana arvokas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt eivät hyväksy tyttöjenkään abortointia. Jokainen lapsi on Jumalan kuvana arvokas.

ArtoTTT

Tähän olisi kiva kuulla miten se lapsen sukupuoli on osa naisen kehoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

Tai sitten voitaisiin Arto puhua siitä , että kuinka se naisen osa on olla vain ainoastaan kasvatusastia jonka oikeuksista sinä viis välität mutta miehelle suot täyden vapauden vastuusta vaikka ei nainen yksin raskaaksi tullut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

Niin, kai tähänkin löytyisi joku naisen oikeutta puoltava ihmisarvo, millä tätäkin voisi puolustaa.

• Anonyymi
      UUSI

JOKAINEN IHMINEN ON ISÄNSÄ ORGASMI.

• Anonyymi
        UUSI

Totta miksi kukaan ei koskaan mainitse näissä lapsenteko tai tekemättömyys asioissa miehen vastuuta. Vaikka todellisuudessa abortteja tehdään paljon myös sen takia ettei mies halua lasta.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi hyvä tietää mitkä uskomukset ovat tämän abortointi villityksen takana. Suoraan sanottuna tämä haiskahtaa joltain misinformaatio kampanjalta. Siis se miksi näitä abortteja tehdään.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kristitty hyväksy että lapsi tapetaan kohtuun, eikä sitä, että myöhemmin sotarikosten yhteydessä.

Saatanaa sellainen palvoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe