korona tulee taas

Anonyymi-ap

46

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikkulapset ovat syyllisiä....ihanaa saatiin syyllinen kaikista pienimmistä. Niin sitä pitää, suuri lääkäri !

      "Pikkulapsethan sairastavat paljon enemmän. He ovat tavallaan se moottori tavallisten flunssien esiintymiselle"

      Tottakai ne sairastelee kun niihin on heti synnyttyään piikitetty mahdollisimman paljon tauteja.
      SIAT! Kaikkivaltias kostaa teille PIAN!

      • Anonyymi

        Minulla on valtava foliokypärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on valtava foliokypärä.

        https://x.com/PerttiVehreves1/status/1959154246793785589

        nuo 'lievät' haitat näkyvät järkyttävinä ylikuolleisuus- ja sairastamistapauksina tilastoissa...🤔


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aina se on pian. Miksi se pian odottaa tuloaan? Odottanut jo tuhansia vuosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina se on pian. Miksi se pian odottaa tuloaan? Odottanut jo tuhansia vuosia

        NYT NE MASKIT NAAMALLE!!!!

        On KORONA, M-viirus, Marburgia, lintuflinssa, jne jne..

        Älkää levittäkö tauteja enää- MASKIT NAAMALLE HETI !!! ja huomioikaa myös turvavälit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT NE MASKIT NAAMALLE!!!!

        On KORONA, M-viirus, Marburgia, lintuflinssa, jne jne..

        Älkää levittäkö tauteja enää- MASKIT NAAMALLE HETI !!! ja huomioikaa myös turvavälit

        MASKIT NAAMALLE ! JA TURVAVÄLIT!

        Ja menette vakuutus-yhtiöön ottamaan Korona-vakuutukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT NE MASKIT NAAMALLE!!!!

        On KORONA, M-viirus, Marburgia, lintuflinssa, jne jne..

        Älkää levittäkö tauteja enää- MASKIT NAAMALLE HETI !!! ja huomioikaa myös turvavälit

        "SINULLE KUONOKOPPA"!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "SINULLE KUONOKOPPA"!!!

        Maski suojaa pierun hajulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MASKIT NAAMALLE ! JA TURVAVÄLIT!

        Ja menette vakuutus-yhtiöön ottamaan Korona-vakuutukset.

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/bdcbde3c-9335-4f94-bacf-c87877a584a4
        "Korona heräilee – Tarkista heti, saatko maksuttoman rokotteen
        Korona-aalto voi pyyhkiä ylitsemme taas pian.
        Koronaa on kiertänyt väestössä koko kesän ajan.
        Elokuun lopussa Husissa koronapositiivisten osuus otetuista hengitystienäytteistä on ollut selvässä nousussa.
        Kun tätä nousua tarkastellaan aiempien vuosien tilastoihin peilaten, on hyvinkin mahdollista, että syyskuun alussa oltaisiin korona-aallon alussa kouluihin ja lomaltapalaamisten siivittämänä.

        – Myös koronarokotuksista on jo vuosi aikaa, joten riskiryhmien suoja koronaa vastaan on hiipunut, kertaa Husin apulaisylilääkäri Eeva Ruotsalainen.
        Ruotsalainen muistuttaa, että syksyllä 2024 nähtiin kaksihuippuinen koronasyksy.
        On mahdollista, että samoin käy tänäkin syksynä.
        Ruotsalainen korostaa rokotusten ottamisen merkitystä. Kun lokakuussa ja osin jo syyskuun lopulla aloitetaan maksuttomien koronarokotusten antaminen, rokote kannattaa ottaa. Samalla kannattaa Ruotsalaisen mukaan ottaa influenssarokote


    • Anonyymi

      Päiväkodit pitäisi kieltää lailla. Samoin yleisötapahtumat.

      • Anonyymi

        Nuohan on Hitlerin ja kommunistien keksintöjä muutenkin.


    • Anonyymi

      "Jopa kuolemantapaukset" on sitä tavallista sensaatiohakuista uutisointia. Siinä ei kuitenkaan ole mitään epätavallista, koska virustaudit on aina riski iäkkäille ja muille, joilla on immuunipuutosta. Jos lukee uutisen kokonaan, niin sieltä löytyy realististakin tietoa; eli "vaikea, tehohoitoa vaativa koronavirusinfektio on kadonnut jo kahtena edellisenä tautikautena". Korona on jo ajat sitten muuntunut tavanomaiseksi flunssataudiksi, mutta tietenkin media huomiota ja levikkiä tavoitellen liioittelee ja kärjistää.

    • Anonyymi

      Salmine ei pääse satulast.

      • Anonyymi

        Salminen ajaa polkupyörällä


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Räkivät räkätoosat ainakin karanteeniin.

    • Anonyymi

      Onneksi näin työttömänä pysyy taudeista vapaana kun ei käy missään. Työpaikoilla nuo taudit leviävät kulovalkean tavoin.

    • Anonyymi

      Rokotusjonoon vaan. Jonotukseen olemme jo tottuneet. Voisko yhdistää leipäjonotuksen ja rokotukset? Samalla kun leipäkassi annetaan, niin tuikataan piikki käsivarteen tai takapuoleen. Se olis käytännöllistä hyvinvoinnin ja terveyden ylläpitoa.

    • Anonyymi

      Tämä uusi variantti on tosi vaarallinen

    • Anonyymi

      Taas uusi rokotevirusplandemia?

    • Anonyymi

      Yhteiskunnan sulkutoimenpiteet aloitettaneen pian.

      • Anonyymi

        Sulkutoimenpiteillä ei ollut vaikutusta korona leviämiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulkutoimenpiteillä ei ollut vaikutusta korona leviämiseen

        Totta helvetissä oli ja paljon olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä oli ja paljon olikin.

        Miksi sitten tutkimukset sanovat ettei ollut


    • Anonyymi

      Mies joka pelkäsi kuollakseen Suomen terveydenhoidon joutumista töihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "MIKÄHÄN ON VARIANTIN NIMI TÄLLÄ KERTAA,VANISH ASSHOLE?"!!!

      • Anonyymi

        ximbu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ximbu

        Kyseinen uusi variantti on nimeltään NB.1.8.1 eli Nimbus. Nimbus on koronan omikronmuunnoksen jälkeläinen. Tehoiltaan julmempi kuin aiemmat aallot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen uusi variantti on nimeltään NB.1.8.1 eli Nimbus. Nimbus on koronan omikronmuunnoksen jälkeläinen. Tehoiltaan julmempi kuin aiemmat aallot.

        Tämä uusi variantti tappaa varmasti ihan kaikki


    • Anonyymi

      Äkkiä siitä rokotetta hakemaan! VOUH! VOUH!

      Rokotteesta kieltäytyvä on rokotevastainen! 🤪💉

    • Anonyymi

      Pelottelu alkaa taasen

      • Anonyymi

        Väitätkö ettei edellinen korona ollut tappava jos kymmeniä tuhansia kuoli siihen?


    • Anonyymi

      kivapuhetta

      Mummo san-oi eilen että ensi jouluna en saa sitte-n lahjoja.

      Nyt ym-märrän mitä mummo tuo-lla tarkoitti


      En-si jouluna kun kaik-ki kaup-at on sul-jettu uuskoro-nan takia ja kaikil-la on rajoituk-set ja mas-kit pääss-ä


      - Silja -

    • Anonyymi

      Koska Putleri jahkailee vielä Ukrainan kanssa eikä viitsi vielä rynniä Suomeen niin uusi koronahan on medialle alkutalven uutispotti.

      • Anonyymi

        Kiellätkö koronan vaarallisuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiellätkö koronan vaarallisuuden?

        Sehän on hyvä että joku kieltää sen. Sitten se on vaaraton. Piikkejä kannattaa varoa, koska ylikuolleisuus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä että joku kieltää sen. Sitten se on vaaraton. Piikkejä kannattaa varoa, koska ylikuolleisuus..

        et vastannut kysymykseen


    • Anonyymi

      Saas nähdä, kuinka hallitus toimii asiassa.
      Vai toimiiko mitenkään?
      Rokotukset maksavat jotain. Onko siihen varaa?

      • Anonyymi

        Oikea tapa toimia olisi siten, että jokainen joka tahtoo ottaa rokotteen, maksaa sen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea tapa toimia olisi siten, että jokainen joka tahtoo ottaa rokotteen, maksaa sen itse.

        Kukaan ei halua korona rokotteita


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe