https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011441955.html
Ylilääkäri nostaa esiin vaarallisen viruksen – ”Jopa kuolemantapaukset ovat mahdollisia”
korona tulee taas
46
466
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkulapset ovat syyllisiä....ihanaa saatiin syyllinen kaikista pienimmistä. Niin sitä pitää, suuri lääkäri !
"Pikkulapsethan sairastavat paljon enemmän. He ovat tavallaan se moottori tavallisten flunssien esiintymiselle"
Tottakai ne sairastelee kun niihin on heti synnyttyään piikitetty mahdollisimman paljon tauteja.
SIAT! Kaikkivaltias kostaa teille PIAN!- Anonyymi
Minulla on valtava foliokypärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on valtava foliokypärä.
https://x.com/PerttiVehreves1/status/1959154246793785589
nuo 'lievät' haitat näkyvät järkyttävinä ylikuolleisuus- ja sairastamistapauksina tilastoissa...🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://x.com/PerttiVehreves1/status/1959154246793785589
nuo 'lievät' haitat näkyvät järkyttävinä ylikuolleisuus- ja sairastamistapauksina tilastoissa...🤔Keskustelu on alkanut
https://ylilauta.org/terveys/278ke5
https://ylilauta.org/terveys/26kshw - Anonyymi
Aina se on pian. Miksi se pian odottaa tuloaan? Odottanut jo tuhansia vuosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina se on pian. Miksi se pian odottaa tuloaan? Odottanut jo tuhansia vuosia
NYT NE MASKIT NAAMALLE!!!!
On KORONA, M-viirus, Marburgia, lintuflinssa, jne jne..
Älkää levittäkö tauteja enää- MASKIT NAAMALLE HETI !!! ja huomioikaa myös turvavälit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT NE MASKIT NAAMALLE!!!!
On KORONA, M-viirus, Marburgia, lintuflinssa, jne jne..
Älkää levittäkö tauteja enää- MASKIT NAAMALLE HETI !!! ja huomioikaa myös turvavälitMASKIT NAAMALLE ! JA TURVAVÄLIT!
Ja menette vakuutus-yhtiöön ottamaan Korona-vakuutukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT NE MASKIT NAAMALLE!!!!
On KORONA, M-viirus, Marburgia, lintuflinssa, jne jne..
Älkää levittäkö tauteja enää- MASKIT NAAMALLE HETI !!! ja huomioikaa myös turvavälit"SINULLE KUONOKOPPA"!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"SINULLE KUONOKOPPA"!!!
Maski suojaa pierun hajulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MASKIT NAAMALLE ! JA TURVAVÄLIT!
Ja menette vakuutus-yhtiöön ottamaan Korona-vakuutukset.https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/bdcbde3c-9335-4f94-bacf-c87877a584a4
"Korona heräilee – Tarkista heti, saatko maksuttoman rokotteen
Korona-aalto voi pyyhkiä ylitsemme taas pian.
Koronaa on kiertänyt väestössä koko kesän ajan.
Elokuun lopussa Husissa koronapositiivisten osuus otetuista hengitystienäytteistä on ollut selvässä nousussa.
Kun tätä nousua tarkastellaan aiempien vuosien tilastoihin peilaten, on hyvinkin mahdollista, että syyskuun alussa oltaisiin korona-aallon alussa kouluihin ja lomaltapalaamisten siivittämänä.
– Myös koronarokotuksista on jo vuosi aikaa, joten riskiryhmien suoja koronaa vastaan on hiipunut, kertaa Husin apulaisylilääkäri Eeva Ruotsalainen.
Ruotsalainen muistuttaa, että syksyllä 2024 nähtiin kaksihuippuinen koronasyksy.
On mahdollista, että samoin käy tänäkin syksynä.
Ruotsalainen korostaa rokotusten ottamisen merkitystä. Kun lokakuussa ja osin jo syyskuun lopulla aloitetaan maksuttomien koronarokotusten antaminen, rokote kannattaa ottaa. Samalla kannattaa Ruotsalaisen mukaan ottaa influenssarokote
- Anonyymi
Päiväkodit pitäisi kieltää lailla. Samoin yleisötapahtumat.
- Anonyymi
Nuohan on Hitlerin ja kommunistien keksintöjä muutenkin.
- Anonyymi
"Jopa kuolemantapaukset" on sitä tavallista sensaatiohakuista uutisointia. Siinä ei kuitenkaan ole mitään epätavallista, koska virustaudit on aina riski iäkkäille ja muille, joilla on immuunipuutosta. Jos lukee uutisen kokonaan, niin sieltä löytyy realististakin tietoa; eli "vaikea, tehohoitoa vaativa koronavirusinfektio on kadonnut jo kahtena edellisenä tautikautena". Korona on jo ajat sitten muuntunut tavanomaiseksi flunssataudiksi, mutta tietenkin media huomiota ja levikkiä tavoitellen liioittelee ja kärjistää.
- Anonyymi
https://www.bitchute.com/video/w2RFAuc91EcQ
SFPD recruit dies days after ‘medical emergency’ at academy training
- Anonyymi
Salmine ei pääse satulast.
- Anonyymi
Salminen ajaa polkupyörällä
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-salminen-jos-et-ota-rokotetta-tulet-saamaan-koronaviruksen-ihan-varmasti/8264748
Jos on saanut koko rokotussuojan, on erittäin hyvin suojassa vakavalta taudilta. Mutta jos et ole saanut rokotetta ja olet aikuinen, ennemmin tai myöhemmin sairastut tähän tautiin. Ei välttämättä tänä talvena, siihen voi mennä vuosia.
– Joten ota hyvä ihminen rokote itsesi takia, Salminen vetoaa.
- Anonyymi
Räkivät räkätoosat ainakin karanteeniin.
- Anonyymi
Onneksi näin työttömänä pysyy taudeista vapaana kun ei käy missään. Työpaikoilla nuo taudit leviävät kulovalkean tavoin.
- Anonyymi
Rokotusjonoon vaan. Jonotukseen olemme jo tottuneet. Voisko yhdistää leipäjonotuksen ja rokotukset? Samalla kun leipäkassi annetaan, niin tuikataan piikki käsivarteen tai takapuoleen. Se olis käytännöllistä hyvinvoinnin ja terveyden ylläpitoa.
- Anonyymi
Tämä uusi variantti on tosi vaarallinen
- Anonyymi
Taas uusi rokotevirusplandemia?
- Anonyymi
Yhteiskunnan sulkutoimenpiteet aloitettaneen pian.
- Anonyymi
Sulkutoimenpiteillä ei ollut vaikutusta korona leviämiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulkutoimenpiteillä ei ollut vaikutusta korona leviämiseen
Totta helvetissä oli ja paljon olikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta helvetissä oli ja paljon olikin.
Miksi sitten tutkimukset sanovat ettei ollut
- Anonyymi
Mies joka pelkäsi kuollakseen Suomen terveydenhoidon joutumista töihin.
- Anonyymi
Ihmisiä on alkanut kuolla nopeasti leviäviin syöpiin.
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011379701.html - Anonyymi
"MIKÄHÄN ON VARIANTIN NIMI TÄLLÄ KERTAA,VANISH ASSHOLE?"!!!
- Anonyymi
ximbu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ximbu
Kyseinen uusi variantti on nimeltään NB.1.8.1 eli Nimbus. Nimbus on koronan omikronmuunnoksen jälkeläinen. Tehoiltaan julmempi kuin aiemmat aallot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen uusi variantti on nimeltään NB.1.8.1 eli Nimbus. Nimbus on koronan omikronmuunnoksen jälkeläinen. Tehoiltaan julmempi kuin aiemmat aallot.
Tämä uusi variantti tappaa varmasti ihan kaikki
- Anonyymi
Äkkiä siitä rokotetta hakemaan! VOUH! VOUH!
Rokotteesta kieltäytyvä on rokotevastainen! 🤪💉 - Anonyymi
Pelottelu alkaa taasen
- Anonyymi
Väitätkö ettei edellinen korona ollut tappava jos kymmeniä tuhansia kuoli siihen?
- Anonyymi
kivapuhetta
Mummo san-oi eilen että ensi jouluna en saa sitte-n lahjoja.
Nyt ym-märrän mitä mummo tuo-lla tarkoitti
En-si jouluna kun kaik-ki kaup-at on sul-jettu uuskoro-nan takia ja kaikil-la on rajoituk-set ja mas-kit pääss-ä
- Silja - - Anonyymi
Koska Putleri jahkailee vielä Ukrainan kanssa eikä viitsi vielä rynniä Suomeen niin uusi koronahan on medialle alkutalven uutispotti.
- Anonyymi
Kiellätkö koronan vaarallisuuden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiellätkö koronan vaarallisuuden?
Sehän on hyvä että joku kieltää sen. Sitten se on vaaraton. Piikkejä kannattaa varoa, koska ylikuolleisuus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä että joku kieltää sen. Sitten se on vaaraton. Piikkejä kannattaa varoa, koska ylikuolleisuus..
et vastannut kysymykseen
- Anonyymi
Saas nähdä, kuinka hallitus toimii asiassa.
Vai toimiiko mitenkään?
Rokotukset maksavat jotain. Onko siihen varaa?- Anonyymi
Oikea tapa toimia olisi siten, että jokainen joka tahtoo ottaa rokotteen, maksaa sen itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tapa toimia olisi siten, että jokainen joka tahtoo ottaa rokotteen, maksaa sen itse.
Kukaan ei halua korona rokotteita
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/bdcbde3c-9335-4f94-bacf-c87877a584a4
IL 29.8.2025
Koronaa on kiertänyt väestössä koko kesän ajan.
Elokuun lopussa Husissa koronapositiivisten osuus otetuista hengitystienäytteistä on ollut selvässä nousussa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483