Facebook tilini mahdollisesti jää.
Kun joskus kuolen
8
177
Vastaukset
- Anonyymi
Niin jää
- Anonyymi
Aseta vielä joku AI sovellus jatkamaan keskustelua.
- Anonyymi
Tulee se päivä, kun Facebook on yksi suuri hautausmaa.
- Anonyymi
Niin, mihin niitä hautakiviä ja muistelmia enää tarvitaan, kun facebookissa on koko elämä ikuisesti kaikkien nähtävillä.
- Anonyymi
Niinpä. Kaikki vaan pätsiin ja tuhkat tunkiolle. Facessa voi käydä hiljentymässä ja muistelemassa vainajaa.
- Anonyymi
Jaa... No niin... Ok... Sellaista se on... Mutta voihan sen tilin vaikka itse poistaa vielä järjissään ollessaan ennen kuolemaakin... Näin... Sellaista elämä on... Ja jos ei ole vielä itsellä kuolettavaa diagnoosia, järki pelaa ja tietää kuolevansa, sen tilinkin voi itse vaikka poistaa jo etukäteen. Myös asetuksissa voi laittaa muille ihmisille valtuuksia poistaa se tili, jos itse sattuu kuolemaan, tai ainakin pyytävät Fb:tä tekemään sen.
- Anonyymi
Nyt olen 35. Ehkä Facebook on olemassa vielä vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Tuttu automyyjä kuoli aika nuorena syöpään alkuvuonna 2016 ja facebookissa sivut edelleen, pian 10 vuotta aikaa. Hienoja kuvia kun mies ajelee lomallaan komealla urheiluautolla Alpeilla. Voisi sanoa että hän elää ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226