Toivon että he keskittyvät omiin asioihinsa eivätkä häiritse Suomalaisia ,tuollaisilla pelotteluilla.Suomalaiset ovat fiksuja ja täytyy pystyä neuvottelemaan Venäjän kanssa kaikista asioista.Muuten ei koskaan tule rauhan aikaa.Nytkin olemme syyttä joutuneet maksajiksi Ukrainaan kun eivät ole osanneet hoitaa asioitaan ,Venäjän suhteen.Eikä oman maansa demokratia näytä edes kiinnostavan heitä.Vaaleja ei pidetä ja kansa kärsii.Suomen tulee lopettaa Ukrainan tukeminen .Suomalaiset tarvitsevat itse omat rahansa.
Ukrainan suurlähettiläs varoittelee meitä Venäjästä!
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Myös Zelenskyi on tuota samaa pelottelua tehny useaan kertaan.
Ei ole asiallista tuo pelottelu. Itse asiassa vähän loukkaavaa ja lapsellista. Suomi on itsenäinen ja hoitaa omat asiansa.
Zelenskyi tarvitsee kaiken energiansa Ukrainan sodan ratkaisujen hakemiseen.
Esitin jossain vaiheessa jo keväällä 2022 toukokuussa, että Ukraina luovuttaisi Venäjän valtaamat alueet. Pääasia, että rauha saadaan aikaan.
Minulle kirjoitettiin kirosanojen säestyksellä että olen hullu! Lienenkö? Olin silloim jo huomaavinani, että sota jatkuu ja mitään ratkaisua ei sotimalla saada. Ajattelin vain ihmishenkien ja rahan säästämiseksi noin.- Anonyymi
jep pelottelussa kyse on siitä, että annettaisiin zelenskylle lisää rahaa, että ne panisivat venäjän matalaksi, ettei ne hyökkää suomeen.
Ukraina on menettänyt sellaiset 1 800 000 sotilasta osa on kuollut osa on lähtenyt lätkimään.
Käytännössä ukraina on hävinnyt sodan, mutta jostain helvetin syystä zelensky haluaa tapattaa kaikki omat joilla jalat vähänkin heiluu.
60 vuotiaat on jo väkisin rahdattu rintamalle, jopa älyllisesti vammaisia siellä on tykinruokana.
Tuo koomikko on käynyt meille helvetin kalliiksi ja ihan turhan takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep pelottelussa kyse on siitä, että annettaisiin zelenskylle lisää rahaa, että ne panisivat venäjän matalaksi, ettei ne hyökkää suomeen.
Ukraina on menettänyt sellaiset 1 800 000 sotilasta osa on kuollut osa on lähtenyt lätkimään.
Käytännössä ukraina on hävinnyt sodan, mutta jostain helvetin syystä zelensky haluaa tapattaa kaikki omat joilla jalat vähänkin heiluu.
60 vuotiaat on jo väkisin rahdattu rintamalle, jopa älyllisesti vammaisia siellä on tykinruokana.
Tuo koomikko on käynyt meille helvetin kalliiksi ja ihan turhan takia.Ukrainan drooni-iskut Venäjälle on aivan turhia. Keskittyisivät sinne rintamalle ajamaan venäläiset takaisin omaan maahansa.
Räiskää tuossa ihan Suomen lähialueilla. Enempi joutuu Ukrainaa pelkäämään kuin Venäjää.
Näyttelijä koomikom valinta presidentiksi oli ukrainalaisten moka. Pitäisi sentään sitä poliittista osaamistakin ajatella, kun äänestää ihmistä tärkeään virkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604913Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621555- 121469
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211391Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s71119Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.951027Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit40947Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249298915- 150810
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu278729