Toivon että he keskittyvät omiin asioihinsa eivätkä häiritse Suomalaisia ,tuollaisilla pelotteluilla.Suomalaiset ovat fiksuja ja täytyy pystyä neuvottelemaan Venäjän kanssa kaikista asioista.Muuten ei koskaan tule rauhan aikaa.Nytkin olemme syyttä joutuneet maksajiksi Ukrainaan kun eivät ole osanneet hoitaa asioitaan ,Venäjän suhteen.Eikä oman maansa demokratia näytä edes kiinnostavan heitä.Vaaleja ei pidetä ja kansa kärsii.Suomen tulee lopettaa Ukrainan tukeminen .Suomalaiset tarvitsevat itse omat rahansa.
Ukrainan suurlähettiläs varoittelee meitä Venäjästä!
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Myös Zelenskyi on tuota samaa pelottelua tehny useaan kertaan.
Ei ole asiallista tuo pelottelu. Itse asiassa vähän loukkaavaa ja lapsellista. Suomi on itsenäinen ja hoitaa omat asiansa.
Zelenskyi tarvitsee kaiken energiansa Ukrainan sodan ratkaisujen hakemiseen.
Esitin jossain vaiheessa jo keväällä 2022 toukokuussa, että Ukraina luovuttaisi Venäjän valtaamat alueet. Pääasia, että rauha saadaan aikaan.
Minulle kirjoitettiin kirosanojen säestyksellä että olen hullu! Lienenkö? Olin silloim jo huomaavinani, että sota jatkuu ja mitään ratkaisua ei sotimalla saada. Ajattelin vain ihmishenkien ja rahan säästämiseksi noin.- Anonyymi
jep pelottelussa kyse on siitä, että annettaisiin zelenskylle lisää rahaa, että ne panisivat venäjän matalaksi, ettei ne hyökkää suomeen.
Ukraina on menettänyt sellaiset 1 800 000 sotilasta osa on kuollut osa on lähtenyt lätkimään.
Käytännössä ukraina on hävinnyt sodan, mutta jostain helvetin syystä zelensky haluaa tapattaa kaikki omat joilla jalat vähänkin heiluu.
60 vuotiaat on jo väkisin rahdattu rintamalle, jopa älyllisesti vammaisia siellä on tykinruokana.
Tuo koomikko on käynyt meille helvetin kalliiksi ja ihan turhan takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep pelottelussa kyse on siitä, että annettaisiin zelenskylle lisää rahaa, että ne panisivat venäjän matalaksi, ettei ne hyökkää suomeen.
Ukraina on menettänyt sellaiset 1 800 000 sotilasta osa on kuollut osa on lähtenyt lätkimään.
Käytännössä ukraina on hävinnyt sodan, mutta jostain helvetin syystä zelensky haluaa tapattaa kaikki omat joilla jalat vähänkin heiluu.
60 vuotiaat on jo väkisin rahdattu rintamalle, jopa älyllisesti vammaisia siellä on tykinruokana.
Tuo koomikko on käynyt meille helvetin kalliiksi ja ihan turhan takia.Ukrainan drooni-iskut Venäjälle on aivan turhia. Keskittyisivät sinne rintamalle ajamaan venäläiset takaisin omaan maahansa.
Räiskää tuossa ihan Suomen lähialueilla. Enempi joutuu Ukrainaa pelkäämään kuin Venäjää.
Näyttelijä koomikom valinta presidentiksi oli ukrainalaisten moka. Pitäisi sentään sitä poliittista osaamistakin ajatella, kun äänestää ihmistä tärkeään virkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817355Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812333Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556101Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194930Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264052Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja223593Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1403095NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun312435