Evoluutiobiologien mukaan kissa on evolutiivisesti lähes täydellinen eläin. Se on yksin elävä salakavala saalistaja ja lihansyöjä, aivan kuin salamyhkäinen ninja. Täydellisyyden voi päätellä siitä, ettei kissa ole anatomisesti muuttunut juuri lainkaan. Pieni kotikissa on kuin tiikeri miniatyyrikoossa. Sen ei ole tarvinnut muuttua tai sopeutua, se on jo lähes täydellinen. Siksi kissa on sopiva lemmikki ateistille. Ateistikin on lähes täydellinen.
Kissassa on yksi negatiivinen puoli. Se mahdollisti jumalien synnyn. Kissa kesytti itsensä ja alkoi pitämään ihmisten olinpaikat vapaana jyrsijöistä ja haittaeläimistä. Sen vuoksi ihminen kykeni säilömään viljaa ja omaisuutta alkoi kertyä. Ihminen keksi jumalan kertomaan sen, miten tuo omaisuus piti jakaa. Kuninkaalle ja papeille leijonanosa ja alamaisille sen verran, että pysyivät hengissä. Ei ihme, että maailman varhaisimmassa vilja-aitassa Egyptissä kissasta tuli jopa jumala Bastet.
Mitä mieltä palstalla pörräävät kristityt ovat? Enemmän koiraihmisiä kuin kissaihmisiä?
Mitä lemmikkejä ateisteilla on?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Maatiloilla on perinteisesti ollut molempia, mutta nykyään taitavat koirat olla suositumpia. Maanviljelijät ovat yleensä teistejä.
- AnonyymiUUSI
Jos minulla olisi ateistille sopiva lemmikki, niin aksolotli olisi varmaan oivallinen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aksolotli
Sen olemassaolo kertoo pikemmin luonnossa tapahtuvasta evoluutiosta kuin loppuun saakka tekemisiään suunnitelleen jumalan aikaansaannokselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048