En tuntenut raitista elämäntapaa ja rakkautta ennen kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen. Nyt pidän 30 vuotta hukkaan heitettynä. Siveys, pyhyys ja vanhurskaus on parempi. Iloa ja rauhaa Herrassa.
Hukkaan heitetyt vuodet ateistina
36
255
Vastaukset
- Anonyymi
kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen. Nyt pidän 30 vuotta hukkaan heitettynä
. Ukrainan sota osoitti, etteivät Kristityt saa rauhaa aikaan, edes keskenään.
Raamattu tynnöriin ja tulitikku perään. Kostoksi sodista.
VUFF! Sanoi Raamattuni. Tuli, edes luki Raamattua syvällisesti
käänsi joka sivun.- Anonyymi
Kristinuskolla ja Ukrainan sodalla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Äläkä viitsi kutsua kristityiksi niitä, jotka eivät edes yritä noudattaa Jeesuksen käskyä.
- Anonyymi
Henkilökohtainen ratkaisu. Vie pois riippuvuuksista.
Onneksi olkoon. Oma tarina samanlainen.
Irti monesta ikävästä asiasta Rsuhaan.- Anonyymi
Oma ratkaisu oli erota helluntaiseurakunnasta ja vaimostani. Nakata koko kristinusko hevonkuuseen.
Pääsin eroon peloista ja ahdistuksesta, kyttäämisestä sekä alkoholin väärinkäytöstä kun en tarvinnut sitä enää pystyäkseni edes nukkumaan. Sain mielenterveyteni kuntoon ja töissä alkoi menemään paremmin ja pystyin etenemään urallani. Nyt olen hyvässä asemassa ja hyvin palkatussa työssä. Olen uudelleen naimisissa naisen kanssa joka rakastaa minua eikä välitä uskonnoista rotan paskan vertaa.
Uskovaisuus ei tuo rauhaa vaan tekee ihmisestä mielisairaan typeryksen. - Anonyymi
Todellisuudessa riippuvuus vaihtui vain toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma ratkaisu oli erota helluntaiseurakunnasta ja vaimostani. Nakata koko kristinusko hevonkuuseen.
Pääsin eroon peloista ja ahdistuksesta, kyttäämisestä sekä alkoholin väärinkäytöstä kun en tarvinnut sitä enää pystyäkseni edes nukkumaan. Sain mielenterveyteni kuntoon ja töissä alkoi menemään paremmin ja pystyin etenemään urallani. Nyt olen hyvässä asemassa ja hyvin palkatussa työssä. Olen uudelleen naimisissa naisen kanssa joka rakastaa minua eikä välitä uskonnoista rotan paskan vertaa.
Uskovaisuus ei tuo rauhaa vaan tekee ihmisestä mielisairaan typeryksen.Yhdistät tuossa alkoholinkäytön ja kristinuskon. Melko erikoista.
”En tuntenut raitista elämäntapaa ja rakkautta ennen kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen.”
Et vaihtanut ateismia Jeesukseen. Vaihdoit päihderiippuvuuden jeesusriippuvuuteen. Tieteellisten tutkimusten mukaan päihderiippuvuus ja Jeesus myllää samoissa aivojen osissa eli riippuvuuksia aiheuttavassa mielihyväkeskuksessa.- Anonyymi
Mielihyvä tulee dopamiinista. Sen säätelystä ja tasosta riippuvat kokemukset hyvässä ja pahassa.
Uskonto menee manian puolelle hihhulismissa. Anonyymi kirjoitti:
Mielihyvä tulee dopamiinista. Sen säätelystä ja tasosta riippuvat kokemukset hyvässä ja pahassa.
Uskonto menee manian puolelle hihhulismissa.”Mielihyvä tulee dopamiinista.”
Kyllä, siksi hihhuli sanoo, että Jumala on tunne, rakkaus, henki yms. voimakkaaseen päihtymystilaan verrattava tunne.
- Anonyymi
Toisten onni ei ole ateisteilta pois.
Ellei ole itsellään ongelmia.- Anonyymi
"Toisten onni ei ole ateisteilta pois."
Kuka näin on väittänyt. Tosin jos ähkyuskova tulee fiilistelemään sadistia fantasioitaan helvetin olemuksesta, niin ainakin ateismipalstalla siitä voi saada kärjekästä palautetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toisten onni ei ole ateisteilta pois."
Kuka näin on väittänyt. Tosin jos ähkyuskova tulee fiilistelemään sadistia fantasioitaan helvetin olemuksesta, niin ainakin ateismipalstalla siitä voi saada kärjekästä palautetta.Näyttää se vain olevan, kun noin kovasti kiukuttaa..
- Anonyymi
Kyllä nuoret ovat myös älykkäästi mukana
https://vm.tiktok.com/ZNdXn4qUP/ - Anonyymi
https://vm.tiktok.com/ZNdXnuxqd/
Joku on käynyt katsomassa Glow esiintyjiä
Vaikka ateismi harittaa vastaan.
Niin salit täyttyvät.
Onko tämä falsifoitavissa
Pitäisikö myös Gospelia vastustaa
Vai onko siitä todisteita
Tämä on heijastus projection kristinuskosta - Anonyymi
Kun puhut ateistina olemisesta, tarkoitatko, että et vain ollut kiihkouskovainen? Vai olitko jopa tapakristitty?
- Anonyymi
En kuulunut kirkkoon enkä uskonut mihinkään jumalaan. Erosin kirkosta heti kun täytin 18. Naureskelin ateistina hihhuleille. Nyt olen itse hihhuli ja ihmettelen ateismin aikaista sokeutta. Maailma kun on täynnä todisteita Jumalasta. Eikä mikään todista Häntä vastaan paitsi ateisti, mutta ateistin todistus ei perustu todisteisiin vaan niiden puutteeseen. Siksipä ateistia ei tarvitse ottaa vakavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuulunut kirkkoon enkä uskonut mihinkään jumalaan. Erosin kirkosta heti kun täytin 18. Naureskelin ateistina hihhuleille. Nyt olen itse hihhuli ja ihmettelen ateismin aikaista sokeutta. Maailma kun on täynnä todisteita Jumalasta. Eikä mikään todista Häntä vastaan paitsi ateisti, mutta ateistin todistus ei perustu todisteisiin vaan niiden puutteeseen. Siksipä ateistia ei tarvitse ottaa vakavasti.
Sori, mutta tuo historiasi ei kuulosta ihan uskottavalta, tuntuu aika siloiselta ja niin kiihkouskovaisten tyypilliseltä kuvaukselta ns. ateismistaan ja kääntymisestään.
Maailma täynnä todisteita Jumalasta?! Niin kuin esim. mitä? Minä on ole koskaan nähnyt yhtään todistetta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta tuo historiasi ei kuulosta ihan uskottavalta, tuntuu aika siloiselta ja niin kiihkouskovaisten tyypilliseltä kuvaukselta ns. ateismistaan ja kääntymisestään.
Maailma täynnä todisteita Jumalasta?! Niin kuin esim. mitä? Minä on ole koskaan nähnyt yhtään todistetta...Katso peiliin, jos et muuten usko. Olet Jumalan tekoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin, jos et muuten usko. Olet Jumalan tekoa.
Ei Jumala minua ole tehnyt. Kyllä minut synnytti äitini eikä häntä hedelmöittänyt Pyhä henki vaan isäni. Jumala ei liity asiaan mitenkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala minua ole tehnyt. Kyllä minut synnytti äitini eikä häntä hedelmöittänyt Pyhä henki vaan isäni. Jumala ei liity asiaan mitenkään...
Kuka teki isovanhempasi? Mene ketjussa taaksepäin aina vain kauemmaksi, niin löydät lopulta Jumalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka teki isovanhempasi? Mene ketjussa taaksepäin aina vain kauemmaksi, niin löydät lopulta Jumalan.
Miksi sieltä pitäisi löytyä jokin jumala? Ja mikä jumala? Aivan perusteetonta olettelua...
Eiköhän sieltä löydy hyvin yksinkertainen "alkusolu".
Miksi elämän synnylle pitäisi olla jokin yliluonnollinen alkusyy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mutta ateistin todistus ei perustu todisteisiin vaan niiden puutteeseen. Siksipä ateistia ei tarvitse ottaa vakavasti.
Ateismi perustuu todisteiden puuttumiseen Jumalan olemassaolosta. Koko sun kirjoituksesta tulee selväksi ettet ole koskaan ollut mikään ateisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin, jos et muuten usko. Olet Jumalan tekoa.
Jos todisteesi ovat tätä tasoa, niin olet harvinaisen typerä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todisteet tälle? Raamattu ei kelpaa, se on kirjoitettu kauan kauan sen jälkeen kun ensimmäiset ihmiset tulivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todisteet tälle? Raamattu ei kelpaa, se on kirjoitettu kauan kauan sen jälkeen kun ensimmäiset ihmiset tulivat.
Aatami siirsi kertomuksen luomisesta poikansa Seetin sukulinjassa eteenpäin ja se on nyt Raamatussa. Kertomus perustuu siis Jumalan omiin sanoihin, jotka Hän puhui Aatamille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatami siirsi kertomuksen luomisesta poikansa Seetin sukulinjassa eteenpäin ja se on nyt Raamatussa. Kertomus perustuu siis Jumalan omiin sanoihin, jotka Hän puhui Aatamille.
Ja sinä aikuisena ihmisenä uskot tuon kaiken? Otan osaa.
Raamatun genesis on kirjoitettu arviolta juutalaisten Babylonian vankeusaikoina. Tähän viittaa tiettyjen alkukielen sanojen ikä ja anakronismit.
Aatamia ja Eevaa ei ollut olemassa koska koko ihmiskunta ei ole lähtöisin vain kahdesta yksilöstä. Tämän todistaa jo pelkkä genetiikka. Pienimmillään ihmiskunta on ollut muutamissa tuhansissa yksilöissä, sillä evoluutio toimii populaatiotasolla.
Mutta jos haluat uskoa että koko ihmiskunta on massainsestin tulos (ja unohda samalla insestin tuottamat ongelmat lisääntymiselle), niin siitä vaan. Älä kuitenkaan esitä sitä totuutena.
- Anonyymi
"En tuntenut raitista elämäntapaa ja rakkautta ennen kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen"
<<<<<<<<<<<<
Sinä et ole koskaan hyväksynyt Evoluutio Totuutta.
Olet ilmeisesti se sama joka kirjoitti joku aika sitten:
"En voi matkustaa linja-autossa kun ateistit haisee viinalle ja tupakalle"- Anonyymi
<<Olet ilmeisesti se sama joka kirjoitti joku aika sitten:
"En voi matkustaa linja-autossa kun ateistit haisee viinalle ja tupakalle">>
En tiedä kyseistä kirjoitusta tai kirjoittajaa. Mutta siinä hän on oikeassa, että juopottelu ja tupakointi on ateistin hommaa. Anabaptistit ei sitä harrasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Olet ilmeisesti se sama joka kirjoitti joku aika sitten:
"En voi matkustaa linja-autossa kun ateistit haisee viinalle ja tupakalle">>
En tiedä kyseistä kirjoitusta tai kirjoittajaa. Mutta siinä hän on oikeassa, että juopottelu ja tupakointi on ateistin hommaa. Anabaptistit ei sitä harrasta.Onko Suomessa sellainenkin harhaoppinen lahko?
Eivätkö uskovaiset muka juo alkoholia eivätkä polta tupakkaa? Varmasti tekevät kumpaakin...
- Anonyymi
Rakkaus on yksi osa arkipäivää. Sitä on kaikkialla.
Mutta myös kivikaudella rakastettiin.
Evoluutio on totta rajoitetusti
Rakkaus on ollut työkalu aina
Lisääntymiseen
Pääasia myös henkiösuhteisiin
Myös eläimillä
Koira ja ihminen
Vammautunut ihminen
Koira auttaa pyörätuolipotilaan
Villapuseroa päälle
Vetää vetoketjun kiinni
Mitäh
Ei ole falsifioitavissa
Kyllä on
Oppiiko koira kuten ateistit
Vihaamaan ja pilkkaamaan
Kyllä oppii
Remmin alkupäässä syyllinen
Jos koiraa ei osata hoitaa - Anonyymi
uin vaihdoin ateismin Jeesukseen. Nyt pidän 30 vuotta hukkaan heitettynä
. Ukrainan sota osoitti, etteivät Kristityt saa rauhaa aikaan, edes keskenään.
Raamattu tynnöriin ja tulitikku perään. Kostoksi sodista.
VUFF! Sanoi Raamattuni. Tuli, edes luki Raamattua syvällisesti
käänsi joka sivun. - Anonyymi
Niin, sinulle tulee varmasti paljon iloa ja rauhaa ajatellessa ihmisiä, joista et tykkää, tulijärvessä.
- Anonyymi
Miten ateistina olemisessa voi hukata mitään? Eihän ateismi oikeastaan vaadi mitään tekoja eikä vaikuta tavalliseen elämään juuri mitenkään. Eikä ateismi estä rakastamastakaan.
Jos ihminen on ateisti, hän ei tuhlaa aikaansa uskontojen kanssa sekoiluun. - Anonyymi
No voi ku kiva
- Anonyymi
Aloittaja on kirjoituksensa perusteella klassinen esimerkki extentiaalisen kriisin saaneelta rassukalta. Yleinen psykologinen ilmiö joka tulee myöhemmällä iällä.
Itsekin olen nyt 40-vuotiaana saanut vähän samaa ongelmaa, joten sinänsä tunnen hitusen sympatiaa aloittajalle. Itselle asiaan auttoi parisuhteen löytyminen, mielekkäät harrastukset, ja myönteisempi elämän filosofia. En onneksi tipahtanut kiihkouskovaisuuden synkkään kaninkoloon, kuten aloittaja. Islamiin hän ei sentään kääntynyt. - Anonyymi
Riippuvuus vaihtuu toiseen riippuvuuteen, varmaankin terveellisempään. Se saattaa olla hyvä vaihtoehto..., kunhan ei kiusaa kanssaihmisiään sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1166198Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv183481Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400