En tuntenut raitista elämäntapaa ja rakkautta ennen kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen. Nyt pidän 30 vuotta hukkaan heitettynä. Siveys, pyhyys ja vanhurskaus on parempi. Iloa ja rauhaa Herrassa.
Hukkaan heitetyt vuodet ateistina
21
116
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen. Nyt pidän 30 vuotta hukkaan heitettynä
. Ukrainan sota osoitti, etteivät Kristityt saa rauhaa aikaan, edes keskenään.
Raamattu tynnöriin ja tulitikku perään. Kostoksi sodista.
VUFF! Sanoi Raamattuni. Tuli, edes luki Raamattua syvällisesti
käänsi joka sivun. - AnonyymiUUSI
Henkilökohtainen ratkaisu. Vie pois riippuvuuksista.
Onneksi olkoon. Oma tarina samanlainen.
Irti monesta ikävästä asiasta Rsuhaan.- AnonyymiUUSI
Oma ratkaisu oli erota helluntaiseurakunnasta ja vaimostani. Nakata koko kristinusko hevonkuuseen.
Pääsin eroon peloista ja ahdistuksesta, kyttäämisestä sekä alkoholin väärinkäytöstä kun en tarvinnut sitä enää pystyäkseni edes nukkumaan. Sain mielenterveyteni kuntoon ja töissä alkoi menemään paremmin ja pystyin etenemään urallani. Nyt olen hyvässä asemassa ja hyvin palkatussa työssä. Olen uudelleen naimisissa naisen kanssa joka rakastaa minua eikä välitä uskonnoista rotan paskan vertaa.
Uskovaisuus ei tuo rauhaa vaan tekee ihmisestä mielisairaan typeryksen.
”En tuntenut raitista elämäntapaa ja rakkautta ennen kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen.”
Et vaihtanut ateismia Jeesukseen. Vaihdoit päihderiippuvuuden jeesusriippuvuuteen. Tieteellisten tutkimusten mukaan päihderiippuvuus ja Jeesus myllää samoissa aivojen osissa eli riippuvuuksia aiheuttavassa mielihyväkeskuksessa.- AnonyymiUUSI
Mielihyvä tulee dopamiinista. Sen säätelystä ja tasosta riippuvat kokemukset hyvässä ja pahassa.
Uskonto menee manian puolelle hihhulismissa. Anonyymi kirjoitti:
Mielihyvä tulee dopamiinista. Sen säätelystä ja tasosta riippuvat kokemukset hyvässä ja pahassa.
Uskonto menee manian puolelle hihhulismissa.”Mielihyvä tulee dopamiinista.”
Kyllä, siksi hihhuli sanoo, että Jumala on tunne, rakkaus, henki yms. voimakkaaseen päihtymystilaan verrattava tunne.
- AnonyymiUUSI
Toisten onni ei ole ateisteilta pois.
Ellei ole itsellään ongelmia. - AnonyymiUUSI
Kyllä nuoret ovat myös älykkäästi mukana
https://vm.tiktok.com/ZNdXn4qUP/ - AnonyymiUUSI
https://vm.tiktok.com/ZNdXnuxqd/
Joku on käynyt katsomassa Glow esiintyjiä
Vaikka ateismi harittaa vastaan.
Niin salit täyttyvät.
Onko tämä falsifoitavissa
Pitäisikö myös Gospelia vastustaa
Vai onko siitä todisteita
Tämä on heijastus projection kristinuskosta - AnonyymiUUSI
Kun puhut ateistina olemisesta, tarkoitatko, että et vain ollut kiihkouskovainen? Vai olitko jopa tapakristitty?
- AnonyymiUUSI
En kuulunut kirkkoon enkä uskonut mihinkään jumalaan. Erosin kirkosta heti kun täytin 18. Naureskelin ateistina hihhuleille. Nyt olen itse hihhuli ja ihmettelen ateismin aikaista sokeutta. Maailma kun on täynnä todisteita Jumalasta. Eikä mikään todista Häntä vastaan paitsi ateisti, mutta ateistin todistus ei perustu todisteisiin vaan niiden puutteeseen. Siksipä ateistia ei tarvitse ottaa vakavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kuulunut kirkkoon enkä uskonut mihinkään jumalaan. Erosin kirkosta heti kun täytin 18. Naureskelin ateistina hihhuleille. Nyt olen itse hihhuli ja ihmettelen ateismin aikaista sokeutta. Maailma kun on täynnä todisteita Jumalasta. Eikä mikään todista Häntä vastaan paitsi ateisti, mutta ateistin todistus ei perustu todisteisiin vaan niiden puutteeseen. Siksipä ateistia ei tarvitse ottaa vakavasti.
Sori, mutta tuo historiasi ei kuulosta ihan uskottavalta, tuntuu aika siloiselta ja niin kiihkouskovaisten tyypilliseltä kuvaukselta ns. ateismistaan ja kääntymisestään.
Maailma täynnä todisteita Jumalasta?! Niin kuin esim. mitä? Minä on ole koskaan nähnyt yhtään todistetta... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta tuo historiasi ei kuulosta ihan uskottavalta, tuntuu aika siloiselta ja niin kiihkouskovaisten tyypilliseltä kuvaukselta ns. ateismistaan ja kääntymisestään.
Maailma täynnä todisteita Jumalasta?! Niin kuin esim. mitä? Minä on ole koskaan nähnyt yhtään todistetta...Katso peiliin, jos et muuten usko. Olet Jumalan tekoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin, jos et muuten usko. Olet Jumalan tekoa.
Ei Jumala minua ole tehnyt. Kyllä minut synnytti äitini eikä häntä hedelmöittänyt Pyhä henki vaan isäni. Jumala ei liity asiaan mitenkään...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala minua ole tehnyt. Kyllä minut synnytti äitini eikä häntä hedelmöittänyt Pyhä henki vaan isäni. Jumala ei liity asiaan mitenkään...
Kuka teki isovanhempasi? Mene ketjussa taaksepäin aina vain kauemmaksi, niin löydät lopulta Jumalan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka teki isovanhempasi? Mene ketjussa taaksepäin aina vain kauemmaksi, niin löydät lopulta Jumalan.
Miksi sieltä pitäisi löytyä jokin jumala? Ja mikä jumala? Aivan perusteetonta olettelua...
Eiköhän sieltä löydy hyvin yksinkertainen "alkusolu".
Miksi elämän synnylle pitäisi olla jokin yliluonnollinen alkusyy?
- AnonyymiUUSI
"En tuntenut raitista elämäntapaa ja rakkautta ennen kuin vaihdoin ateismin Jeesukseen"
<<<<<<<<<<<<
Sinä et ole koskaan hyväksynyt Evoluutio Totuutta.
Olet ilmeisesti se sama joka kirjoitti joku aika sitten:
"En voi matkustaa linja-autossa kun ateistit haisee viinalle ja tupakalle"- AnonyymiUUSI
<<Olet ilmeisesti se sama joka kirjoitti joku aika sitten:
"En voi matkustaa linja-autossa kun ateistit haisee viinalle ja tupakalle">>
En tiedä kyseistä kirjoitusta tai kirjoittajaa. Mutta siinä hän on oikeassa, että juopottelu ja tupakointi on ateistin hommaa. Anabaptistit ei sitä harrasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
<<Olet ilmeisesti se sama joka kirjoitti joku aika sitten:
"En voi matkustaa linja-autossa kun ateistit haisee viinalle ja tupakalle">>
En tiedä kyseistä kirjoitusta tai kirjoittajaa. Mutta siinä hän on oikeassa, että juopottelu ja tupakointi on ateistin hommaa. Anabaptistit ei sitä harrasta.Onko Suomessa sellainenkin harhaoppinen lahko?
Eivätkö uskovaiset muka juo alkoholia eivätkä polta tupakkaa? Varmasti tekevät kumpaakin...
- AnonyymiUUSI
Rakkaus on yksi osa arkipäivää. Sitä on kaikkialla.
Mutta myös kivikaudella rakastettiin.
Evoluutio on totta rajoitetusti
Rakkaus on ollut työkalu aina
Lisääntymiseen
Pääasia myös henkiösuhteisiin
Myös eläimillä
Koira ja ihminen
Vammautunut ihminen
Koira auttaa pyörätuolipotilaan
Villapuseroa päälle
Vetää vetoketjun kiinni
Mitäh
Ei ole falsifioitavissa
Kyllä on
Oppiiko koira kuten ateistit
Vihaamaan ja pilkkaamaan
Kyllä oppii
Remmin alkupäässä syyllinen
Jos koiraa ei osata hoitaa - AnonyymiUUSI
uin vaihdoin ateismin Jeesukseen. Nyt pidän 30 vuotta hukkaan heitettynä
. Ukrainan sota osoitti, etteivät Kristityt saa rauhaa aikaan, edes keskenään.
Raamattu tynnöriin ja tulitikku perään. Kostoksi sodista.
VUFF! Sanoi Raamattuni. Tuli, edes luki Raamattua syvällisesti
käänsi joka sivun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048