Jo muutaman vuoden vuoden päästä nämä nykyiset sähkölelut on samassa asemassa kun aikanaan nokian kännykät. Tätä vanhaa nykyistä sähköautotekniikkaa kun ei kukaan halua enää muutaman vuoden päästä harmikseen. Käytännössä näitä voi vertaa juuri nokian luureihin ja jokainen tietää kuinka niille kävi...
Sähköauto on kuin nokian kännykkä, jää kehityksen jälkeen hetkessä ja kohta ei kukaan halua
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Sitä se on. Kohta tulee talvi ja sähköautoilijat kokevat elämänsä yllätyksen kun range romahtaa ja ajo on yhtä lataamista ja lämmittämistä. En suosittele. Kokemusta on yhdeltä vuodelta model y mallista ja se oli eka ja vika sähköauto minulla.
- Anonyymi
Nyt näyttää siltä että valmistusmäärät vain nousevat ja kysyntä vain kasvaa jatkuvasti.
Vain 9Miljoonaa autoa on valmistettu 2025 alkuvuonna.
2026 mennään jo yli 10 miljonaa autoa puolessa vuodessa.
Kasvu ei vain näytä hidastuvan. Kokeile korjata kristallipallosi?- Anonyymi
Kasvu? Hahaha. Kyse on vain siitä kun muuta ei ole juuri myynnissö enää kuin sähköautoja. Samaan aikaan kokonaismyyntimäärät ovat ennätyshuonot. Kertoo vain siitä että kauppa käy todella huonosti sähköautoissa eli koko autokauppa kyntää kun ei ole oikeita autoja myytäväksi. Kuola puhkeaa pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvu? Hahaha. Kyse on vain siitä kun muuta ei ole juuri myynnissö enää kuin sähköautoja. Samaan aikaan kokonaismyyntimäärät ovat ennätyshuonot. Kertoo vain siitä että kauppa käy todella huonosti sähköautoissa eli koko autokauppa kyntää kun ei ole oikeita autoja myytäväksi. Kuola puhkeaa pian.
Niinpä jos 80% myytävistä autoista on sähköautoja niin ei ihme että sähköautojen myynti "kasvaa". Näillä myynneillä kun ei ole viiden vuoden päästä olemassa enää saksan ja ranskan autoteollisuutta. Jotta sen voisi pelastaa EU joutuu perumaan päätöksensä polttomoottorikiellosta. Ja se tullaan tekemään 100% varmuudella.
- Anonyymi
Sähköauto kuten kaikki muukin vihreä ideologia ajaa ihmiset ja yritykset perikatoon. Vihreys on aina tuhon tie. Suorastaan saatanasta.
- Anonyymi
Korjaus: sähköautot ajavat siis Venäjän yritykset perikatoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683787- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773280Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421080Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181026Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996