The Archon Agenda: Why the God of the Bible Isn’t Who You Think
https://www.youtube.com/watch?v=S76QQuGCFo4
Mitä mieltä videosta? Osuuko oikeaan? David Icke puhuu aiheesta yleisölle.
The Archon Agenda
11
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä videosta?
No en aio katsoa.
Oliko sulla muuta?- Anonyymi
Voit jättää vastaamatta. Kysymys ei koske kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit jättää vastaamatta. Kysymys ei koske kaikkia.
Jos et halua vastausta niin miksi kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos ku persismodeki heräs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos ku persismodeki heräs!
Huomaatko kun kukaan muu ei edes vaivaudu vastaamaan.
Olisit onnellinen siitä että minä vaivauduin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanoo ettei aio katsoa videota, se ei ole kommentti itse aiheesta ja voi jättää vastaamatta turhan vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko kun kukaan muu ei edes vaivaudu vastaamaan.
Olisit onnellinen siitä että minä vaivauduin.Käytät turhaan muiden aikaa. Elämän aika menee hukkaan joka sekunti.
- Anonyymi
En ole katonnut videota, enkä ota kantaa onko oikeassa, vai ei. Gnostismista, josta Archon-uskomuskin on peräisin, sanoisin kuitenkin, että ei pidä mielestäni paikkaansa se, että aineellinen maailmamme on virheellisen pahan Jumalan (Demiurgin) luoma. Ja kun on yksi tuollainen - mitä luultavimmin - virheellinen käsitys Gnostismissa, niin luultavasti on muitakin.
- Anonyymi
Mitä jos tämä maapalloversio tai aikajana on huono kopio muista versioista?
- Anonyymi
Pahoilla ihmisillä usein taipumusta uskoa pahaan Jumalaan. Hyvät taas uskovat yleensä hyvään Jumalaan. Satanismia siis ehkä saattaisi olla gnostilaisuus - ainakin jossain määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671