Olen nostellut painoja jo kauan mutta viimeiset vuodet on ollut sellaista höntsäilyä ja tulokset on tippunut reilusti. Nyt tämä viimeinen kuluva vuosi on tullut taas nosteltua kunnolla. Joku aika sitten salilla nostelin maasta ja tangossa oli 145 kiloa jolla sain tiukan kolmosen. Olin yksin ja sain lopetettua kun salille tuli nuori nainen ja ilmeisesti hänen miehensä. Nainen nosti 150 kiloa 5 kertaa. En itse laskenut mutta kuulin kun mies sanoi niin.
Meni jokunen viikko ja olin salilla ja se nainen oli siellä. Hän teki juuri silloin kyykkyä 120 kilolla kai 3 toistoa. En onneksi tehnyt kyykkyä silloin kun olisin hävennyt silmät päästäni koska saan 90 kilolla viisi toistoa.
Ei tässä mitään kyttäilyä ole vaan sali on niin pieni että toisia ei voi olla katsomatta tai kuulematta ellei mene seisomaan kasvot nurkkaan päin ja pane sormia korviin.
Kannattaako lopettaa?
Minulla on naisen voimat
5
73
Vastaukset
- Anonyymi
Prohon tuo oli,
ei noin tyhmää voi olla, tai voiko.................- AnonyymiUUSI
Mitä tyhmää tuossa on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyhmää tuossa on?
Vain tyhmä ihminen vertaa itseään muihin, ja antaa mennä tunteisiin,
kehitä mieltä, niin että vertaat vain itseäsi , mihin olet aiemmin pystynyt ja kehitystä nyt, siinä sinulle pureskeltavaa jos vain suinkin ymmärrät, mieti tätä niin kauan , että käsität.
Aina on joku vahvenmpi, parempi, rikkaampi, komeempi, voimakkaampi jne.
Joten pää menee vertailusta sekaisin jos ei käsitä mistä tässä kokonaisuudessa on elämässä kyse, tosin siihen menee loppuelämä, tähän korjaukseen......
Kysymys on siitä miten sinä voit, tässä se vastaus.
- AnonyymiUUSI
Sarjakestävyys on hieman eri asia kuin todellinen ykkösmaksimi joka puolestaan on ain osatelijä tehosta.
Kovan maksimitason naiset ovat harvassa.
Käyttämälläni salilla kävi eräs mamma syvässä etukyykyssä 110kg:n kanssa. Mamma ei ollut lihava mutta kuitenkin trenanneen näköinen.
Toisen laidan tapaus. 47 kiloinen nainen veti maasta hieman ennen bikini fitness kisoja, siis dieettikauden loppuvaiheessa, maasta 110kg:n - AnonyymiUUSI
Aivan juuri vertailun vuoksi ,
ihmiset ovat niin ahdistuneita ja onnettomia tänä päivänä, enemmän kuin koskaan,
verrataan aamusta iltaan itseään muihin ,
jotka esittävät elämäänsä netissä , mikä on täyttä harhaa ja näytelmää,
tässä lyhyesti.
Tähän voi pysähtyä jos haluaa , ja lopettaa vertailun ja typerän selailun.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143170Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1231359- 931248
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571092Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi551067Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk66994Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253891- 41872
- 84831
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778