Minulla on naisen voimat

Anonyymi-ap

Olen nostellut painoja jo kauan mutta viimeiset vuodet on ollut sellaista höntsäilyä ja tulokset on tippunut reilusti. Nyt tämä viimeinen kuluva vuosi on tullut taas nosteltua kunnolla. Joku aika sitten salilla nostelin maasta ja tangossa oli 145 kiloa jolla sain tiukan kolmosen. Olin yksin ja sain lopetettua kun salille tuli nuori nainen ja ilmeisesti hänen miehensä. Nainen nosti 150 kiloa 5 kertaa. En itse laskenut mutta kuulin kun mies sanoi niin.
Meni jokunen viikko ja olin salilla ja se nainen oli siellä. Hän teki juuri silloin kyykkyä 120 kilolla kai 3 toistoa. En onneksi tehnyt kyykkyä silloin kun olisin hävennyt silmät päästäni koska saan 90 kilolla viisi toistoa.
Ei tässä mitään kyttäilyä ole vaan sali on niin pieni että toisia ei voi olla katsomatta tai kuulematta ellei mene seisomaan kasvot nurkkaan päin ja pane sormia korviin.

Kannattaako lopettaa?

22

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Prohon tuo oli,
      ei noin tyhmää voi olla, tai voiko.................

• Anonyymi

Mitä tyhmää tuossa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tyhmää tuossa on?

Vain tyhmä ihminen vertaa itseään muihin, ja antaa mennä tunteisiin,
        kehitä mieltä, niin että vertaat vain itseäsi , mihin olet aiemmin pystynyt ja kehitystä nyt, siinä sinulle pureskeltavaa jos vain suinkin ymmärrät, mieti tätä niin kauan , että käsität.

Aina on joku vahvenmpi, parempi, rikkaampi, komeempi, voimakkaampi jne.
        Joten pää menee vertailusta sekaisin jos ei käsitä mistä tässä kokonaisuudessa on elämässä kyse, tosin siihen menee loppuelämä, tähän korjaukseen......

Kysymys on siitä miten sinä voit, tässä se vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kehitä mieltä, niin että vertaat vain itseäsi , mihin olet aiemmin pystynyt ja kehitystä nyt, siinä sinulle pureskeltavaa jos vain suinkin ymmärrät, mieti tätä niin kauan , että käsität.

Joten pää menee vertailusta sekaisin jos ei käsitä mistä tässä kokonaisuudessa on elämässä kyse, tosin siihen menee loppuelämä, tähän korjaukseen......

Ja aina jonkun miehen naisella on siveämpi menneisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aina jonkun miehen naisella on siveämpi menneisyys.

Nonni, olet palannut pakkomielteinesi,
        luulin jo että olet hoidossa, erehdyinkin.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi urheilijan ei kannata verrata omia tuloksiaan toisten tuloksiin? Ei haittaa vaikka taas tuli viimeiseksi kunhan itse on omaan kehitykseen tyytyväinen. Aika nopeasti lentää joukkuuesta pihalle. Elämä on vertailua jossa parhaat pärjää.

• Anonyymi

Sarjakestävyys on hieman eri asia kuin todellinen ykkösmaksimi joka puolestaan on ain osatelijä tehosta.
      Kovan maksimitason naiset ovat harvassa.
      Käyttämälläni salilla kävi eräs mamma syvässä etukyykyssä 110kg:n kanssa. Mamma ei ollut lihava mutta kuitenkin trenanneen näköinen.
      Toisen laidan tapaus. 47 kiloinen nainen veti maasta hieman ennen bikini fitness kisoja, siis dieettikauden loppuvaiheessa, maasta 110kg:n

• Anonyymi

Niinpä niin, ihan oikeasti mitä sitten.
        Esimerkkejä on puoleen ja toiseen maailma täynnä,
        lopeta vertailu ,
        ja vertaa vain mitä olit ennen,
        mitä olet nyt ja miten toimit että olet sitä tai tätä tulevaisuudessa, siis sinä , sinä itse.
        tajutatko?

( -jos haluat vertailla, mene kilpailuihin, siellä on oikeat tuomarit ja tuomiot, jos haluat vertailla välttämättä, jookos - ?)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin, ihan oikeasti mitä sitten.
        Esimerkkejä on puoleen ja toiseen maailma täynnä,
        lopeta vertailu ,
        ja vertaa vain mitä olit ennen,
        mitä olet nyt ja miten toimit että olet sitä tai tätä tulevaisuudessa, siis sinä , sinä itse.
        tajutatko?

( -jos haluat vertailla, mene kilpailuihin, siellä on oikeat tuomarit ja tuomiot, jos haluat vertailla välttämättä, jookos - ?)

Viimeeksi kävin oikeissa kilpailuissa 24 vuotisena. Nostin 82,5kg sarjassa. Silloin oli vielä punnerrus mukana kolmiottelussa. Oli kolme tuomaria!
        Minä, minä, minä.
        Inhottavaa näivettymisen seuraaminen.
        75v ikäisenä painoin 86kg ja esimerkiksi vedin maasta 200kg.
        Statiinit kiihdyttivät normaalia hiipumista ja tuhosivat reisistä lihakset ja voimat.
        81 vuotisena painoni on 75kg. Reidet, pakarat, selkä suurimpina menettäjinä ja muualtakin on tavaraa lähtenyt. En ole koskaan "rakennellut" vaan hakenut tehoa, suorituskykyä.
        Reisien voimattomuus aiheutti välillisesti lievästi liikerajoitteisen lonkkani leikkauksen ja se puolestaan aikanaan tähystetyn polveni romuttumisen.
        Minä, minä ja minä tulevaisuudessa. Yksi mikä on varmaa. Suunta ei muutu.
        Ps. Ensimmäinen kommenttini oli aloittajan naisvertaukseen!

• Anonyymi

Aivan juuri vertailun vuoksi ,
      ihmiset ovat niin ahdistuneita ja onnettomia tänä päivänä, enemmän kuin koskaan,
      verrataan aamusta iltaan itseään muihin ,
      jotka esittävät elämäänsä netissä , mikä on täyttä harhaa ja näytelmää,
      tässä lyhyesti.

Tähän voi pysähtyä jos haluaa , ja lopettaa vertailun ja typerän selailun.............

• Anonyymi

Räplätkää nettiä enemmän ja pyörikää siellä vertailemassa ja ahdistus lisääntyy satavarmasti, ette käsitä netin harhaa, se on sinut imaissut ja siksi vertaat jatkuvasti kun aina on jollain sitä ja tätä paremmin, muistahan pyöriä siellä ja paljon.

Sitä kyllä ehdit.......

• Anonyymi

Missään netissä ollut kun salilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään netissä ollut kun salilla

Ja sanoo henkilö joka on itsekin netissä. Pata kattilaa soimaa.

• Anonyymi

Teitä paskanselittäjiä on maailma täynnä,
      lukekaa nyt omat kirjoituksenne,
      ottakaa kaikki vaatteet pois.

ja katsokaa peiliin, edestä ja takaa,

tulkaa sitten vasta selittään ja lässyttään ,
      jos joskun olette itseenne tyytyväisiä,
      ja sitten vasta neuvoon muita.
      - ammattivalehtilijoita itsellenne , te olette.

• Anonyymi

Naisen voimat Wonder Womanin Woimat?

• Anonyymi

Onko aloittajalla myös naisen menneisyys?

• Anonyymi

Jos haluat pärjätä voimailussa eli kilpailla muita vastaan, niin valitan, olet hävinnyt geeniloton ja siinä mielessä lopetus on järkevää. Mutta jos haluat kehittää lihaskuntoasi yleisesti ja saada niihin muotoa ja näkyvyyttä, niin tee pitkää sarjaa ja hapoille asti. Kyllä se alkaa jossain vaiheessa näkymään.

PS. Kannattaa käydä mittaamassa testot ja uniapneakokeissa. Jos jommassa kummassa on mätää, kehittyminen on tasoa 0.

• Anonyymi

Ps.
        Asia on paljon laajempi,
        ja kokonaisvaltainen terveystutkimus on kattavampi,
        ei todellakaan noin yksiselitteinen kaikkien kohdalla, toki nuo kannattaa tietenkin laittaa kuntoon,
        mutta on monta muuta tärkeää asiaa mitkä vaikuttaa, kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Liikaa ei kannata miettiä ja hakea syitä, yleensä tekosyitä laiskuudelle on pohjalla,
        liikkuminen ja urheilu, voimailu on hyvä ja iloinen asia kaikesta huolimatta ja kannattaa ihan aina ja koko iän tehdä.

• Anonyymi

Minulle todettiin anemia. Selittää aika palon muutakin.

• Anonyymi

Eli laaja terveys selvitys on aina paikallaan , aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli laaja terveys selvitys on aina paikallaan , aina.

Niin sitä luulisi. Rautalisä ja enemmän lihaa valurautapannulla paistettuna oli ohje. Siinä se.

• Anonyymi

Rautainfuusio suoneen terveyskeskuksessa ratkaisu, lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      60
      5840
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      210
      4813
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      19
      4493
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      53
      3802
    5. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      67
      3752
    6. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3491
    7. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      96
      3426
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      74
      3265
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2981
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      35
      2604
    Aihe