Onko tuonpuoleisen koko määriteltävissä kuutiokilometreinä esim. Mitään soraa, multaa tai hiekkaahan alue ei ole.
Vai onko tuonpuoleinen koko universum jossa sielut liikkuvat ajatuksen voimalla? Vaikkapa piipahtavat halutessaan kaukaisissa galakseissa,?
Tämmöistä pappa erämaassa miettii
Ja lähtee poimimaan mustikoita.
Tuonpuoleisen koko?
14
189
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen kysymys, onko tuonpuoleinen sama kuin taivas. Tuonpuoleinen on tässä ympärillämme ja taivas ylhäällä. Eri värähtely tasolla
Eli ylhäällä vai ympärillä? - Anonyymi
En tiedä, mutta Koraanin perusteella olen päätellyt että Paratiisi on parhaimmillaan Aurinkokunnan kokoinen. Senkin käsityksen olen saanut että se on massassa. Tiedostamattomassa. Ja siellä on palatseja ja jopa Uusi Jerusalem.
Taivaat ovat joko pieniä eli kvarkin tasolla tai toisaalta koko universumin tasolla. Buddhalainen kosmologia on mielenkiintoinen ja osuu hyvin yhteen todellisuuden kanssa kun otetaan huomioon että ihmismitta ei ole syli eli 2 metriä vaan stadioni eli 200 metriä. - Anonyymi
Ehkä siellä on tasoja jo joissa on sieluja henkisen kehityksen mukaan. Esimerkiksi pahaa tehneet on alimmalla tasolla ja hyvää ihmiskunnan puolesta työskennelleet "vanhat sielut" ylimmillä tasoilla..
- Anonyymi
Ei ne tasot ole tietenkään mitään hyllyjä vaan e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tasot ole tietenkään mitään hyllyjä vaan e
Sorry, teksti karkasi.
- Anonyymi
Mikään ei estä määrittelemästä tuulesta temmatulle asialle tuulesta temmattua tilavuutta. Eikä kymmenessä kiellossa kielletä niin tekemästä. Itse pidän aivan selvänä, että tuonpuoleinen on sylinterimäinen ja sen tilavuus on 50 cm3. Ehkä vähän yli, jos on jo porattu.
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että tuonpuoleinen on koko universum.
. - Anonyymi
Jumala, Jeesus ja uskonnot ovat tuulesta
temmattuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala, Jeesus ja uskonnot ovat tuulesta
temmattuja.Tämä on totta!
- Anonyymi
Kysymys oli, onko tuonpuoleinen tässä ympärillämme vai taivasten valtakunta joka on ylhäällä taivaalla?
- Anonyymi
Tuonpuoleinen on olemassa, taivasten valtakunta, Jumala ja jeesus on tuulesta temmattua.
Tuonpuoleinen on tässä ympärillämme "verhon takana'...,,eri värähtely tasolla.
Sinne mennään kaikki. - Anonyymi
Koska valonnopeutta ei voida ylittää niin Jeesus on matkalla tuonpuoleiseen noin 2000 valovuoden kohdalla. Esimerkiksi Joutsenen tähdistö on tuolla etäisyydellä.
Ehkä Jeesus on nyt Joutsenen tähdistössä.- Anonyymi
Mutta hänen muumio on pyramidin alla
Sielu liitelee universumissa. - Anonyymi
Ajatus on valon nopeutta suurempi. Jos ajattelet jotain läheistä ihmistä maapallon toisella puolella niin hän voi saada telepaattisen viestisi heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402042Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411817Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831456Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691251Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19993Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18965- 63944
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14875