Kommunistit ja demarit saaneet vedätettyä jäsenmaksuja taskuihinsa.
Lakkojohtajilla 2 x ministerin palkat.
16
130
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et ole ikinä maksanut vaan jaksat valehdella asiasta.
- Anonyymi
Riku aalto tulot yli 300 000 € vuodessa. Veroton ay-liike.
- Anonyymi
Täytyy heti saada venäjän malli Suomeen . Ei ikinä lakkoja ja elokapina ja muut mielarit heti vankilaan . Venäjällä on maailman tyytyväisimmäy työläiset .
- Anonyymi
EK olikarkki Häkämies tienaa jotain 45 000 euroa . No olikarkit tienaa .
- Anonyymi
Kaikille ay-johtajillekkin 45000 €, sillä pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai . Ei niille makseta tommosii rahoja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA ssa Boeing lakkolaiset saivat lisää rahaa kolmes vuodes yli kolkyt prossaa . Autotehdas lakkolaiset saivat 25 % kolmes vuodes . Biden ja Trump kävivät tukemassa autotehdas lakkolaiset .
- Anonyymi
Oukkonä persutrolli vai Pietarin trolli ?
- Anonyymi
Ookko nää Brysselin hybridikeskuksen Trolli?
- Anonyymi
Ai . Kyl Häkämies sai viime vuonna noin 7000 euroa lisää rahaa veroale jytkyssä . Ensi vuonna saa vielä lisää .
- Anonyymi
Olikarkki Häkämies olis Venäjällä huippu oligarkki .
- Anonyymi
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen.
- Anonyymi
Työntekijät on tyhmiä kun maksavat ja rahoittavat tuota hullua hommaa .
Loimaan kassasta saa saman työttömyys turvan murtoosa hinnalla....
Ammattiyhdistys ei maksa mitään ns. "liiton päivärahoja" vaan ne maksaa valtio !
Ne jakaa samaa Valtion rahaa ihan kuin Loimaan kassakin .
Ammattiyhdistyksiin maksetut rahat menee näiden isomahaisten rosvojen palkkoihin.
.
t. Loimaan kassan jäsen jo 2000 luvun alkupuolelta asti
Tiedättekö kuinka paljon olen tienannut kun olen laittanut säästämäni rahat osakkeisiin ? Osake salkku on suurempi kuin noiden herrojen vuosi palkka !
Tyhmyydestä sakoitetaan !
Toinen tyhmyys on tupakointi Kun rippikoulu ikäinen ei ala vetään savuna ilmaan rahoja niiin eläkkeelle jäädessään on paljon suuremmalla todennäköisyydellä hengissä ja on 100 % varmasti paremassa kunnossa siis terveys on säilynyt ja on yli 2 Miljoonan euron osakesalkku tienattu tupakki rahoilla jotka on sijoitettu pörssiin 8% keskimääräisellä tuotolla.
Voi tuntua uskomattomalta miten pävittäinen 10 ,- euron tupakka aski voi muuttua 50 v. aikana 2 miljoonaksi mutta näin asia on ,jokainen voi laskea tuotto laskureilla asian netissä jos ei usko kun kuulostaahan se uskomattomalta.
Tähän kun pannnaan päälle amattiyhdistys maksut ja jos vielä kirkosta eroaa niin on melkoinen salkku ! Huh huh ...
Säästökohteita voisi luetella vielä kymmeniä esim. Kun ei tuhlaa rahojaan autoihin,varman luotettavan kulkupelin saa muutamalla tonnilla kun ostaa maailman parhaan merkkisen /eniten myydyn merkin ja taas säästyy rahaa nekin kun sijoittaa osaikkeisiin niin
TAVALLINEN TYÖMIES VOI KERÄTÄ JOPA yli 5 MILJOONAN SIJOIITUS OMASISUUDEN TYÖTÄ TEKEMÄLLÄ HALUTESSAAN !
Sanonta ettää työtä tekemällä ei Suomessa rikastu ei pidä paikkaansa..
Pitäisi sanoa että työtä tekemällä ansaitut rahat on helppo tuhlata turhuuksiin...
AMMATTI YHDISTYS MAKSU ON KAIKKIEN TURHUUKSIEN ÄITI !
Ammattiyhdistys herratkin sijoittaa osakkeisin niitä rahoja ,mutta ei jaa maksajille niitä koskaan vaan panee omaan taskuun...Samaan aikaan se suosittelee ja kannausta olematta työmiehiä sijoittamaan...esim. Vasemmsitoliitto ja Sdp on aina vastaan jos esim. Osake säästötilin verovapaus rajaa korotetaan.....
vaikka Valtio tienaaa sillä konstilla !
Koska vaikak verojen maksu viivästyy...mutta ne vero rahat tuottaa siellä korkoa korolle 8 % vuosivauhdilla...ja vrottajan omaisuus kasvaa kuin lumipallo....
Kun taa verottajalle maksetut verot tuhlataan aina valtion taholta turhuuksiin ja jaetaan pitkin maailmaan jopa sotimiseen...ja otetaan velkaa päälle....niin ne ei tuota mitään .- Anonyymi
Loimaan kassa on hyvä työnantajille . Minäkin olen erottanut pari työntekijää jokka on ollut Loimaan kassassa . Ne raukat ei uskalla viedä asiaa oikeuteen kun ne eivät saa mitään oikeusapua Loimaan kassasta . Jos ne häviäisivät niin joutuisivat itse maksamaan oikeudenkäynti kulut .
- Anonyymi
ay-johtajat tulot yli 300 000 € vuodessa. Veroton ay-liike.
- Anonyymi
Niinpä on myös EK ja ne muutkin .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251746IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1461699