Rakentaa Alavuden kaupungille parkkihalli.
Kun suunnitelmassa on Alavuden turhaan kaupungin taloon parkki halli 9 miljoonaa.
Sehän on sitä Sote suunnitelmaa varten.
Miksi siis hyvinvointi alue rakentaisi alavudelle kaupungin taloon parkki tilan.
Joka olisikin Sote rakennukselle.
Jota ei toivottavasti edes rakenneta..
Miksi hyvinvointi alue
14
690
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tänään hyvishallitus torppaa koko parkkihallin. Ei ole kellään enää varaa omaan autoon. Vastaanotoille tullaan KELAN kimppakyydeillä. Ne on edullisempia ku oma auto. Niille ei tarvi Parkkihallia.
Koko kaupungintalo on unelma. Sitä ei saa alkaa rakentamaan. Monta vuotta jo pärjätty ilman. Hyvä itsetunto alavutelaisilla on tunnetusti. Ei tartte linnoja lisäksi. Tällä mennään- Anonyymi
Ei hyvinvointi alueen tarvitse rakentaa miljoonien parkki taloa Alavudelle..
Ei tälläistä kepulaisia yksin oikeuksia.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvinvointi alueen tarvitse rakentaa miljoonien parkki taloa Alavudelle..
Ei tälläistä kepulaisia yksin oikeuksia..Totta, ei yhdelle kaupungille koko hyvinvointi alueella.
Olkoot vaan Teron kotikunta.
Tai Lassen kylä
- Anonyymi
Kääntykää Ähtärin ammattitaitoisten valittajien puoleen,niin saatte suunnitelmat torpattua ja kaupungille mittavat vahingot kaupan päälle 💪
- Anonyymi
Otetaan nyt yhteyttä ylempiin tahoihin.
Ei senttiäkään parkki tiloihin rahaa hyvin vointi alueelta. Joka veloistaan muutenkin.
Emme tarvitse koko parkkihallia.
Ähtärissä on tilaa myös meidän kaupungin tiloille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt yhteyttä ylempiin tahoihin.
Ei senttiäkään parkki tiloihin rahaa hyvin vointi alueelta. Joka veloistaan muutenkin.
Emme tarvitse koko parkkihallia.
Ähtärissä on tilaa myös meidän kaupungin tiloilleHyvinvointialueen johtaja Järvinen asuu Alavudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointialueen johtaja Järvinen asuu Alavudella.
Niin Lassen käpynen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointialueen johtaja Järvinen asuu Alavudella.
Anttilan Lassen kiva kaveri.
Olen ne otti sen miljoonan ilmoitin ilman kilpailutusta pankilta.
Oliko verkostot Lassen piikistä.
Akka ollut töissä, tyttöön töissä ja istuiko ite Lasse OP päättävissä elimissä.
On se kähmintää koko meidän touhu.
Ähtäri jää toiseks
- Anonyymi
Mihinkä ihmeeseen tarvitaan parkkitaloa alavuudelle.eihän keskustassa ole yhtään mitään.
- Anonyymi
Alavudelle ei tarvita uusia rakennuksia. Järjetöntä menoa. Nyt irtisanotaan hoitajia sen takia. Tulkaa Ähtärin sairaalaan valmiisiin tiloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alavudelle ei tarvita uusia rakennuksia. Järjetöntä menoa. Nyt irtisanotaan hoitajia sen takia. Tulkaa Ähtärin sairaalaan valmiisiin tiloihin.
Tämä on Alavudella asuvan Tero Järvisen oma rakkaushanke. Vieläkö tämän saa pysäytettyä? Kertoo autokatoksineen miten pahasti on mopo karannut johtajalta. Jos ei ole tiloja niin rasti Alavuden päälle ja palvelut Seinäjoelle tai tänne Ähtärin sairaalaan. Samalla voi vaihtaa johtajan.
- Anonyymi
Asiallinen kommentti
- Anonyymi
Hyvä kommentti. Tarvitsemme hoitoa emmekä autokatoksia johtajan kotipaikkakunnalle. Kuka puolue pysäyttää hankkeen saa ääneni.
- Anonyymi
Rammo rakentaa halvalla. Kaljapalkalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433