Ruotsin malliin

Anonyymi-ap

Matkailuautoille Ruotsissa verohelpotuksia niin matkailuautojen myynti noussut noin 40%.
Suomessa päin vastoin, veroja lisää karavaanareille ja kas ollakaan..juuri tuli uutisissa että suurituloisille verohelpotus!

6

317

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä jokaisella on lupa kitistä ,jos on aihetta ,ja tämä käyttöveroasia on sellainen.Eikä vammaisuus välttämättä tarkoita sitä ,että ei ole maksuvalmiutta.Ja on terveitä ,joilla tämä ylimääräinen vero tuntuu tilitaseessa.Että mikä ketäkin kyrsii .

• Anonyymi

Minua kyrsii, kun maanomistajat hoitaa puskaparkkeja niin huonosti. Parhaissa puskissa on aina jotain edellisen kävijän kasoja. Miksi niitä ei heti siivota? Kysyn vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kyrsii, kun maanomistajat hoitaa puskaparkkeja niin huonosti. Parhaissa puskissa on aina jotain edellisen kävijän kasoja. Miksi niitä ei heti siivota? Kysyn vaan!

Ei ollut roskia kerätty

• Anonyymi

Urpo luuli ,että kassa valtion kasvaisi veron nostolla . Mutta kävi toisin , monet karavaanarit kulkee säästöliekillä, ja ei käytä enää oheis palveluja niin paljon kun ennen , eli vähempi tuloja valtion kassaan . Ei yhteiskunta nouse suosta veroja korottamalla , se on tuhon tie .

• Anonyymi

Kyllä maanomistajien pitäisi pystyä tarjoamaan kinkkukiusausta ja karaokea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1344
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      848
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      770
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      73
      692
    10. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      44
      622
    Aihe