On se hulvaton talousnero. https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011393330.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
Savola rällää nyt valtion piikkiin !
31
615
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö me voitas aukaista joku uusi piikki Savolalle, että se pääsis rällään lisää myös ähtäriläisten rahoilla.
- Anonyymi
On se härski! No ehkä tulevat vahingonkorvaukset tasaavat vähän tilannetta veronmaksajien suuntaan.
- Anonyymi
Mitkä vahingot? Parei teini poikaa on tuhonnut iltaisin ähtärin infraa mopoineen. Ilkivaltaa sekä tieliikenne rikoksia , liikenne turvallisuuden vaarantamista, Lisäksi viritettyjä mopoja ajoneuvon muutos rekisteröinnin puute. Ähtärin oikeat poliisit ovat laiskoja sekä pelkureita. Jopa teinien vanhemmat sekä itse nuoret pelottavat Eteläpohjanmaan lain valvojia. Tälle pitää saada muutos. Olemme hyväksyneet hiljaiseedellamme kaikki rikokset ähtärissä, hävettää
- Anonyymi
Nää Miesten mallit on niin pieni kokoisia.
Aina Mikko on osannut käyttää toisten massia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää Miesten mallit on niin pieni kokoisia.
Aina Mikko on osannut käyttää toisten massiaSuurempi hyöty Suomelle olisi pitää tämä kävelevä katastrofi kotona.
- Anonyymi
On se kova...🤣
- Anonyymi
Mutta eikö se ole parempi, että kyseinen kansanedustaja on ulkomaanmatkoilla ? Vahingot kotimaassa ja kotipaikkakunnalla jäävät ainakin niiltä matka-ajoilta pois, matkakulut toki maksavat, mutta sittenkin.
- Anonyymi
Mikon loistavat diplomaattiset kyvyt ja ennenkaikkea hyvä ja asiallinen käytös kanssaihmisiä kohtaan on huomattu myös maailmalla. Eipä olisi mädät omenat päässeet ulkomaille Suomea edustamaan! Mikon ja ähtäriläisten panos Kiinan kansantasavallalle pandojen kohtuullisten vuokramaksujen muodossa on myös omiaan siivittämään Mikon mainetta ulkomaankaupan ja totalitääristen valtioiden kanssakäymisen todellisena experttinä. Siinä ei Suomi-poikaa höynäytetä kun laitetaan Mikko asialle!
- Anonyymi
Mikko on ystävällinen niille ihmisille joista hän luulee hyötyvänsä ja kun on hyötynyt nämä ihmiset ovat sen jälkee vain ilmaa
- Anonyymi
Kiinaan meni kunnan rahoilla.
Nyt valtion afriikkaan- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6e3a52e9-2379-4dce-95d7-47f2976c172a
Mikko larppaa ukrainassa justiin nyt, muka etulinjassa, paikallisen mummon perunamaalla kaukana vaarasta.
Mutta muistaa kuitenkin postata instagrammiin kuvia, ettei lehdistöltä jää huomaamatta. Mites meidän kaupungin asiat on? Jaksaako tuo Mikko hoitaa kaupungin asioita jos tykkää sotilasta esittää ulkomailla samaan aikaan...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6e3a52e9-2379-4dce-95d7-47f2976c172a
Mikko larppaa ukrainassa justiin nyt, muka etulinjassa, paikallisen mummon perunamaalla kaukana vaarasta.
Mutta muistaa kuitenkin postata instagrammiin kuvia, ettei lehdistöltä jää huomaamatta. Mites meidän kaupungin asiat on? Jaksaako tuo Mikko hoitaa kaupungin asioita jos tykkää sotilasta esittää ulkomailla samaan aikaan......Kyllä minulla on ihan sama kuin teillä, että tosi kovasti kadehdin Mikkoa. Minäkin olen ihan samanlainen valittava luuseri, kuin te.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on ihan sama kuin teillä, että tosi kovasti kadehdin Mikkoa. Minäkin olen ihan samanlainen valittava luuseri, kuin te.
Vitutus miehen touhuihin on parempi termi kuvaamaan sitä mitä suurin osa ihmisistä asiasta ajattelee.
- Anonyymi
Oon kans sitä mieltä, että tässä taas näkyy aloittajan mielen köyhyys. Kun on mikko päässyt noihin arvostettuihin virkoihin ,niin kotonako pitäisi istua..
- Anonyymi
Vai mielen köyhyys? Kautokuru on Ähtärin viisain ja paljon paremman näköinen kuin Nisu. Hänellä on varaa arvostella ahterin päättäjiä.
- Anonyymi
Pääsi miinanpolkijaksi.
- Anonyymi
Palikka
- Anonyymi
Alkaa taas gurulla peli kovenemaan.
- Anonyymi
Ketjussa ei ole mainittu mummua lainkaan. Mummu!
- Anonyymi
Etkö osaa lukea "paikallisen mummon perunamaalla"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea "paikallisen mummon perunamaalla"
aaaaahhh.... luin muumion....
- Anonyymi
Nisu on Ähtärille miinus 30 miljoonan miekkonen, harva kuntapolitiikko pystyy tuohon.
- Anonyymi
Lukekaas tästä aiheesta primetimestä.kyllä Juha salmi hienosti kiteyttää miten asia on.
- Anonyymi
Tottahan hän puolustaa nisua on hän sen vaali rahoittaja. Salmi on ulkona kunta politiikasta kuin lumiukko, vaati villasella rikosten peittämistä se kertoo paljon ihmisen moraalista onko oikean vai väärän puolella.
- Anonyymi
Kuulapään kannattaa pitää vellireikänsä pienemmällä . Kauttokuru on ollut kaikkien aikojen kovakuntoisin varusmies .
- Anonyymi
Seppo vastasi taas kylmän viileästi ei salmen pojalla ole mitään mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Kyllä salmi pesee valittajalla lattiaa😁
- Anonyymi
Nisu ei sano sanan sanaa sairaalan lopettamisesta eikä terv.keskuksen vuodeosaston lopettamisesta eikä veljeskodin lopettamisesta. Niillä ei siis ole hänelle mitään väliä. Mitä siitä pitäisi päätellä?
- Anonyymi
Olishan se mahtavaa jos Ähtäri olisi maailman ainoa pikkukylä jossa olisi sairaala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se mahtavaa jos Ähtäri olisi maailman ainoa pikkukylä jossa olisi sairaala.
Enemmän sairaalaa tänne tultaisiin katsomaan, kuin silmälasikarhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ähtärissä oli sairaala, toimiva sellainen ja hyvä sellainen. Lopetettu Keskustapuolueen päätöksellä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945