https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/dannion-brinkley-dog-vid-tre-olika-tillf%C3%A4llen-detta-s%C3%A5g-han/ar-AA1LiG3u?ocid=winp2fp&cvid=71e8aaf7843c4acca2d46f113d08d3a7&ei=23
Kun ymmärrät, ettet kuole, olet hengellinen olento, etkä joudu helvettiin, silloin kaikki muuttuu.
"När du inser att du inte dör, att du är en andlig varelse och inte ska till helvetet – då förändras allt, säger Brinkley."
Kuolema ei ole loppu.
17
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolema on elämän viitekehyksen muutos! Me Kristuksessa elävät emmehän kuole koskaan. Elämme jo nyt ikuisuutta.
- Anonyymi
Mutta tuonpuoleisessa ei olla ikuisesti.
Ei kukaan tule valmiiksi käytyään vain yhden luokan elämän koulua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tule valmiiksi käytyään vain yhden luokan elämän koulua.Ei ole mitään tuonpuoleista, kaikki tämän puoleinenkin on sitä Jumalan asettamaa valtakuntaa ja olemassaoloa. Tällä hetkellä vain tämä nykymaailma on pahuuden riivaamaa sillä paholainen otti hallinnan ja kaikki mitä nyt tapahtuu on pahuuden kyllästämää. Ainoita poikkeuksia on meidän Jeesuksessa elävien toiminta ja julistus sillä itse Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme kuten oletkin varmaan jo huomannut käytännössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään tuonpuoleista, kaikki tämän puoleinenkin on sitä Jumalan asettamaa valtakuntaa ja olemassaoloa. Tällä hetkellä vain tämä nykymaailma on pahuuden riivaamaa sillä paholainen otti hallinnan ja kaikki mitä nyt tapahtuu on pahuuden kyllästämää. Ainoita poikkeuksia on meidän Jeesuksessa elävien toiminta ja julistus sillä itse Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme kuten oletkin varmaan jo huomannut käytännössä.
Oletko sinä oikeassa ja minä väärässä. Perustele,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tule valmiiksi käytyään vain yhden luokan elämän koulua.Minäkin uskon noin. Minulle 20-luku tuntuu valtavan tutulta, kuten myös vanhat puutalokorttelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä oikeassa ja minä väärässä. Perustele,?
"Oletko sinä oikeassa ja minä väärässä. Perustele,?"
Tämä nykyinen maailma on Jumala luomus mutta hallintavalta on nyt paholaisella pois lukien me Jeesuksessa elävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oletko sinä oikeassa ja minä väärässä. Perustele,?"
Tämä nykyinen maailma on Jumala luomus mutta hallintavalta on nyt paholaisella pois lukien me Jeesuksessa elävät.Höpö höpö. Paholainen on sairasta mielikuvitusta.
Et vastannut kysymykseeni ,? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin uskon noin. Minulle 20-luku tuntuu valtavan tutulta, kuten myös vanhat puutalokorttelit.
Minä olin edellisessä elämässä tsaarin palveluksessa. Bolsheviikit ampuivat minut ja päätin syntyä Suomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Paholainen on sairasta mielikuvitusta.
Et vastannut kysymykseeni ,?Paholainen on sairasta mielikuvitusta.
- paholainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään tuonpuoleista, kaikki tämän puoleinenkin on sitä Jumalan asettamaa valtakuntaa ja olemassaoloa. Tällä hetkellä vain tämä nykymaailma on pahuuden riivaamaa sillä paholainen otti hallinnan ja kaikki mitä nyt tapahtuu on pahuuden kyllästämää. Ainoita poikkeuksia on meidän Jeesuksessa elävien toiminta ja julistus sillä itse Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme kuten oletkin varmaan jo huomannut käytännössä.
🫨😵💫🫨
"paholainen otti hallinnan ja kaikki mitä nyt tapahtuu on pahuuden kyllästämää."
🤔
"Ainoita poikkeuksia on meidän Jeesuksessa elävien toiminta ja julistus sillä itse Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme "
🤔
"paholainen otti hallinnan"
"Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme "
🤔
"kaikki mitä nyt tapahtuu on pahuuden kyllästämää."
🤔
"Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme " 😵💫🫨😵🫨😱😵💫🫨 "Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme "
🤔voi sekopääparkaa🤔ressukka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÖÖT😵💫🫨😵🫨😱😵💫🫨 "paholainen otti hallinnan"😵💫🫨😵🫨😱😵💫🫨"Jeesus ohjaa toimintojamme ja puheitamme " TÖÖT
- Anonyymi
Me kuollaan kaikki.
Tuolla avauksessa referoidulle jutunkertojallekin tulee se viimeinen kerta, jossa hän kuolee oikeasti ja lopullisesti ja on ikuisesti poissa.
- Anonyymi
Keho muuttui mullaksi tai tuhkaksi mutta sielu liitelee tuonpuoleiseen.
Joksikin aikaa.- Anonyymi
Sielu = ihmisen tietoisuus eli minuus!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri ja. Sielu ei koskaan kuole.
Kuolemaa ei ole, Rauni Leena Luukasen kirja.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tutkimukset tosin sanoo, että tietoisuutta on vain toimivissa aivoissa.
Kun aivot sammuvat sammuu tietoisuus (mitä kaikkea sillä tarkoitetaankaan) ja minuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tutkimukset tosin sanoo, että tietoisuutta on vain toimivissa aivoissa.
Kun aivot sammuvat sammuu tietoisuus (mitä kaikkea sillä tarkoitetaankaan) ja minuus.Sielu on kiinni kehossa 'hopealangalla". Kun lanka katkeaa sitten se on menoa.
Me viemme sieluumme tallentuneena himomme, halumme ja taipumuksemme seuraavaan elämään.
Esim lapsinero joka soittaa kuin vanhat mestarit on musisoinut ennenkin. Lahjoja ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k682610Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel512068Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä92006Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien521739Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1511558Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241236Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68935Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62923Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119918- 67916