Jokin aika sitten oltiin taas ajauduttu tilanteisiin, käytettävissä oli vain 2kpl mega force juomia, jotka olivat taipumassa jääkaappihaaleuteen. Voitte vain arvata sitä janon määrää, kun hanakin tarjosi haaleataan. Ja jääkaappivesi oli haaleutunut.
No siinä sitten, eikä siitä sen enempää. Mutta miten teillä? Onko reipasta kylmyyttä, vai hapattavaa haaleutta, kun kyse on köyhyyden juomista?
Juomaton on janoinen
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
Laiha tee tekee päivästä valjun.
niitse - Anonyymi
Lähden hakemaan norstatpanel koodeilla ilmaisia energiajuomia.
- Anonyymi
Pitääkö koodeihin ostaa jokin laite?
- Anonyymi
Vanha ukko litkii energiajuomia ja jäätävän kylmää xtrakolaa.
Siirry olueeseen! - Anonyymi
fun cola tiiviste ja bonanza toimii, jos toimii.
Punanza -Shavon laita - Anonyymi
Juon nyt olutta kolmatta päivää..olen käynyt viralliset neuvottelut..... hankkinut tarvittavia tavaroita itseni vaurastamiseen. hioohh..
mutta tosiaan vesiputkivesi kerroskennossa on hyvinki haaleaaa ja putkistosta riippuen joko mikromuovi ulostejäämiä tai alumiini..mikään ei hyvä.,.
ei tosin lähdevesikään jos siellä on rautaa.. vesi on yleensä hyvä..katsoin
muuten kolme päivää olutta ryystäessäni youtubesta bear gryllsin 4 kautta tavikset autiosaarella.. ..kyllä oli avutonta porukkaa. lomailua? ei tosiaankaan.. ei jessus ja jeessu marimba sanoisi jack nicholson tai siis joker..olen siis pervokki..olenko niin oluissani egtten pystynyt kommenbtoimaan omalla ylpeällä nimkilläni?? olenko bannattu..
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
olen siis pervokki..olenko niin oluissani egtten pystynyt kommenbtoimaan omalla ylpeällä nimkilläni?? olenko bannattu..
Ehkä 🍺 henki asialla?
- Anonyymi
Vapaapäivän kunniaksi voisi tosiaan hakea salkullisen sandelsia ja kyytipojaksi pullon rommia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353655Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1342489Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v452008Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen121593Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761586Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561356Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e781262- 671260
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681204- 701182