Teksasissa. Hyvä juttu. Tarpeen on ja niitä noudattaa.
Tämä Paxton on am lähteiden mukaan pitänyt sivusuhteita ja vaimo joka itse uhrasi elämäänsä miehelle mutta on itse Tekdasin senaatissa erosi.
Sivusuhteita on tietysti pethearvoja kunnioittavalla Trumpilla ja meidänkin ent persujohtajalla. Joten ei kai se mitään?
Aino Mattila: Ken Paxton laittaa 10 käskyä koulujen seinille
77
510
Vastaukset
- Anonyymi
Koulujen tulisi olla sekulaareja paikkoja, joissa kunnioitetaan kaikkien uskonnollista vakaumusta eikä sen vuoksi laiteta yhden uskonnon käskyjä seinille.
- Anonyymi
Koulun järjestyssäännöt riittävät hyvin. 10 käskyä on rasistinen eriuskoisia sortava kokoelma.
- Anonyymi
Aivan- kymmen käskyä on vain rakkauden käskyt.
Parempi ihmisten tapa toinen, murhaa raiskaa ja vedä turpaan.
Se ei sorra, se pitää vahvemman niskanpäällä.,
Hyvä, olet hengessäsi oikeassa. ja erittäin viisas....
- Anonyymi
Hyvä laittaa käskyt näkyville, jos vähän hillitsisi joidenkin tappamisvimmaa.
Muilla touhuilla ei niin väliä.- Anonyymi
Nää käskyjen esille laittajat on itse pahimpia käskyjen rikkojia eli uskovaisina esiintyviä RIKOLLISIA !
Ihmiskunnan pahinta POHJASAKKAA siis ! - Anonyymi
Jahve tappoi ja käski tappaa. Ei hyvää luettavaa lapsille. Liekö se syy, että lapsia kielletään lukemasta Vanhaa testamenttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää käskyjen esille laittajat on itse pahimpia käskyjen rikkojia eli uskovaisina esiintyviä RIKOLLISIA !
Ihmiskunnan pahinta POHJASAKKAA siis !Siinäpä hyvin kerroit itsestäsi. Käskyjen rikkojat.
ja pohjasakka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä hyvin kerroit itsestäsi. Käskyjen rikkojat.
ja pohjasakka.Hyvin sanottu !
- Anonyymi
Ensi vuonna monet osavaltiot tulevat korostamaan 10 käskyjä.
- Anonyymi
Käyköhän heille Jumalan antamassa kymmenessä käskyssä oleva sapatti, lauantai pyhäpäiväksi ?
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyköhän heille Jumalan antamassa kymmenessä käskyssä oleva sapatti, lauantai pyhäpäiväksi ?
1234567---siinäpä se papatti alkoi taas ja se adventismin merkki otsassa....
Käsky käskynpäälle, ja läksy- läksynpäälle, eikä torilla näy avustavaa adventistiakaan, vaan papattaa sapatista.
- Anonyymi
Kymmenen käskyä oli osa Mooseksen lakia eikä lakiin saanut lisätä eikä myöskään ottaa mitään pois. Kymmenen käskyä ei riitä, vaan on noudatettava koko lakia, siis satoja käskyjä.
Ns. kymmenen käskyä ei kiellä esimerkiksi valehtelua.
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi-käsky kielsi ainoastaan oikeudessa antamasta väärä todistusta. Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä ketään vastaan, olkoonpa mikä pahateko tai rikkomus, mikä synti tahansa, jonka joku tekee. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on asia vahva.
Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.- Anonyymi
Joka tapauksessa sapatti on niin vaikea pitää monille pyhänäpäivänä, koska se on itse Jumalan antama.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa sapatti on niin vaikea pitää monille pyhänäpäivänä, koska se on itse Jumalan antama.
1234567---Vaikeetako se on? Ei yhtään. sapattikirkkoon pääsee orjatyötä' tekevän bussikuskin kyydissä ja kirkkoon mennään punakkaana ja pönäkkäänä---
se siitä adventistin sapatista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeetako se on? Ei yhtään. sapattikirkkoon pääsee orjatyötä' tekevän bussikuskin kyydissä ja kirkkoon mennään punakkaana ja pönäkkäänä---
se siitä adventistin sapatista.Vaikeeta on useimmille kirkkokunnille pitää Jumalan antamana sapattina rukoushuoneiden ovet auki jumalanpalveluksille, Jeesuksen esimerkin mukaan. Monilla olisi lyhyt kirkkomatka, jos Jumalan palvelukset sapattisin, matka taittuisi ihan jalkaisin.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeeta on useimmille kirkkokunnille pitää Jumalan antamana sapattina rukoushuoneiden ovet auki jumalanpalveluksille, Jeesuksen esimerkin mukaan. Monilla olisi lyhyt kirkkomatka, jos Jumalan palvelukset sapattisin, matka taittuisi ihan jalkaisin.
1234567---Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeeta on useimmille kirkkokunnille pitää Jumalan antamana sapattina rukoushuoneiden ovet auki jumalanpalveluksille, Jeesuksen esimerkin mukaan. Monilla olisi lyhyt kirkkomatka, jos Jumalan palvelukset sapattisin, matka taittuisi ihan jalkaisin.
1234567---"Vaikeeta on useimmille kirkkokunnille pitää Jumalan antamana sapattina rukoushuoneiden ovet auki jumalanpalveluksille, Jeesuksen esimerkin mukaan."
Jeesus eli Vanhan liiton aikana, jolloin temppeli oli rakennus.
Uuden liiton temppeli on ihminen itse, eikä UTn ilmoittamassa jumalanpalveluksessa puhuta sanallakaan kirkkotemppeliin menemisestä.
Johannes 2
17 Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus SINUN TEMPPELISI puolesta kuluttaa minut." [Ps. 69:10]
18 Juutalaiset sanoivat Jeesukselle: "Mikä oikeus sinulla on tehdä noin? Millä tunnusteolla todistat meille oikeutesi?" [Mark. 8:11, 11:28]
19 Jeesus vastasi: "Hajottakaa TÄMÄ TEMPPELI, niin minä saan sen nousemaan kolmessa päivässä." [Mark. 14:58+]
20 Silloin juutalaiset sanoivat: "TÄTÄ TEMPPELIÄ on rakennettu neljäkymmentäkuusi vuotta. Sinäkö pystyttäisit sen kolmessa päivässä?"
21 Jeesus tarkoitti kuitenkin temppelillä OMAA RUUMISTAAN.
Juutalaiset tappoivat Jeesus-temppelin ja Katolinen kirkko tappoi alkuseurakunnan eli Jeesusta seuranneet Jumalan temppelit sekä rakensi jälleen tilalle rakennustemppelin eli oman "ainoan oikeaoppisen kirkko-organisaationsa, jonka ulkopuolella ei ole pelastusta".
Nyt kaikki kristityt kiihkoilevat omien rakennus/organisaatiotemppeleidensä eli eriseurojensa puolesta juutalaisten ja katolisten esimerkkiä noudattaen.
1. Kor. 3
16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
17Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
1. Kor. 6:19
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
2. Kor. 6:16
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
Ilm. 21:22
Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
"Monilla olisi lyhyt kirkkomatka, jos Jumalan palvelukset sapattisin, matka taittuisi ihan jalkaisin."
Uudessa testamentissa ei mainita sanallakaan kirkkotemppeleitä tai kirkkomatkoja. Ihmiset kokoontuivat kodeissa ja jumalanpalvelusta saattoi suorittaa missä tahansa ja vaikka joka päivä.
Jaak. 1:27
Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta.
1. Piet. 2:5
ja RAKENTUKAA ITSEKIN ELÄVINÄ KIVINÄ HENGELLISEKSI HUONEEKSI, pyhäksi papistoksi, uhraamaan HENGELLISIÄ UHREJA, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
Ef.2
18 sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla (=juutalaiset ja pakanat) pääsy YHDESSÄ HENGESSÄ Isän tykö.
19 Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
20 APOSTOLIEN JA PROFEETTAIN PERUSTUKSELLE RAKENNETTUJA, KULMAKIVENÄ ITSE KRISTUS JEESUS,
21 jossa KOKO RAKENNUS liittyy yhteen ja kasvaa PYHÄKSI TEMPPELIKSI HERRASSA;
22 ja HÄNESSÄ TEKIN YHDESSÄ MUITTEN KANSSA RAKENNUTTE JUMALAN ASUMUKSEKSI HENGESSÄ.
Voiko tuota enää tuon selvemmin sanoa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaikeeta on useimmille kirkkokunnille pitää Jumalan antamana sapattina rukoushuoneiden ovet auki jumalanpalveluksille, Jeesuksen esimerkin mukaan."
Jeesus eli Vanhan liiton aikana, jolloin temppeli oli rakennus.
Uuden liiton temppeli on ihminen itse, eikä UTn ilmoittamassa jumalanpalveluksessa puhuta sanallakaan kirkkotemppeliin menemisestä.
Johannes 2
17 Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus SINUN TEMPPELISI puolesta kuluttaa minut." [Ps. 69:10]
18 Juutalaiset sanoivat Jeesukselle: "Mikä oikeus sinulla on tehdä noin? Millä tunnusteolla todistat meille oikeutesi?" [Mark. 8:11, 11:28]
19 Jeesus vastasi: "Hajottakaa TÄMÄ TEMPPELI, niin minä saan sen nousemaan kolmessa päivässä." [Mark. 14:58 ]
20 Silloin juutalaiset sanoivat: "TÄTÄ TEMPPELIÄ on rakennettu neljäkymmentäkuusi vuotta. Sinäkö pystyttäisit sen kolmessa päivässä?"
21 Jeesus tarkoitti kuitenkin temppelillä OMAA RUUMISTAAN.
Juutalaiset tappoivat Jeesus-temppelin ja Katolinen kirkko tappoi alkuseurakunnan eli Jeesusta seuranneet Jumalan temppelit sekä rakensi jälleen tilalle rakennustemppelin eli oman "ainoan oikeaoppisen kirkko-organisaationsa, jonka ulkopuolella ei ole pelastusta".
Nyt kaikki kristityt kiihkoilevat omien rakennus/organisaatiotemppeleidensä eli eriseurojensa puolesta juutalaisten ja katolisten esimerkkiä noudattaen.
1. Kor. 3
16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
17Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
1. Kor. 6:19
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
2. Kor. 6:16
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
Ilm. 21:22
Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
"Monilla olisi lyhyt kirkkomatka, jos Jumalan palvelukset sapattisin, matka taittuisi ihan jalkaisin."
Uudessa testamentissa ei mainita sanallakaan kirkkotemppeleitä tai kirkkomatkoja. Ihmiset kokoontuivat kodeissa ja jumalanpalvelusta saattoi suorittaa missä tahansa ja vaikka joka päivä.
Jaak. 1:27
Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta.
1. Piet. 2:5
ja RAKENTUKAA ITSEKIN ELÄVINÄ KIVINÄ HENGELLISEKSI HUONEEKSI, pyhäksi papistoksi, uhraamaan HENGELLISIÄ UHREJA, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
Ef.2
18 sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla (=juutalaiset ja pakanat) pääsy YHDESSÄ HENGESSÄ Isän tykö.
19 Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
20 APOSTOLIEN JA PROFEETTAIN PERUSTUKSELLE RAKENNETTUJA, KULMAKIVENÄ ITSE KRISTUS JEESUS,
21 jossa KOKO RAKENNUS liittyy yhteen ja kasvaa PYHÄKSI TEMPPELIKSI HERRASSA;
22 ja HÄNESSÄ TEKIN YHDESSÄ MUITTEN KANSSA RAKENNUTTE JUMALAN ASUMUKSEKSI HENGESSÄ.
Voiko tuota enää tuon selvemmin sanoa !Joka tapauksessa kirkkoja, ja rukoushuoneita on, mutta suurella osalla ovet suljettuina sapattisin. Jos Jeesus kulkisi näillä kujilla ja haluaisi mennä rukoushuoneeseen sapattina, ei mitään asiaa ovet kiinni.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa kirkkoja, ja rukoushuoneita on, mutta suurella osalla ovet suljettuina sapattisin. Jos Jeesus kulkisi näillä kujilla ja haluaisi mennä rukoushuoneeseen sapattina, ei mitään asiaa ovet kiinni.
1234567---Sapatin viettäminen ei ole kirkoista kiinni.
Kirkot ovat seurakuntaväärennöksiä, jotka ovat syrjäyttäneet Jeesus-temppelin ainoana pelastajana, joten miksi niihin edes haluaisi mennä sapattia viettämään.
Kirkon tappamat alkukristityt eivät halunneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sapatin viettäminen ei ole kirkoista kiinni.
Kirkot ovat seurakuntaväärennöksiä, jotka ovat syrjäyttäneet Jeesus-temppelin ainoana pelastajana, joten miksi niihin edes haluaisi mennä sapattia viettämään.
Kirkon tappamat alkukristityt eivät halunneet.Uuden liiton kristityt viettävät sapattia Jeesus-temppelissä.
Matt.11
28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
Alkukristityille sapatin vietto Antikristuksen rakentamassa kirkkotemppelissä oli kauhistus.
Siellä lepääminen on mahdotonta, sillä kirkkoperustukselle rakennetut "ainoat oikeaoppiset" kirkkotemppelit kilpailevat vaan siitä, kuka niistä on suurin, hedelmällisin ja oikeaoppisin, sekä synnyttävät ensimmäisistä paikoista kilpaillessaan jatkuvasti uusia "uskonpuhdistuseriseuroja".
Niissä kuluu myös paljon aikaa, energiaa ja rahaa aivan turhaan, kun niiden pitää ylläpitää näitä kuolleiden kivien organisaatioitaan ja kiistellä asioista, jotka eivät edes Jumalan seurakunnalle kuulu, kuten esim voiko palkkapapeiksi vihkiä naisia tai avioliittoon homoja.
No ei voi UTn mukaan, sillä Uuden liiton Jeesus-temppelin tehtäviin ei kuulu mitkään vihkimiset ja kaikki siellä ovat pappeja, jotka "uhraavat hengellisiä uhreja", esim kiitosuhria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka tapauksessa kirkkoja, ja rukoushuoneita on, mutta suurella osalla ovet suljettuina sapattisin. Jos Jeesus kulkisi näillä kujilla ja haluaisi mennä rukoushuoneeseen sapattina, ei mitään asiaa ovet kiinni.
1234567---Niin monta kuin minä tiedän luterilaista kirkkoa, niin ne ovat auki joka päivä ainakin osan päivästä, ja ovi ei ole Jeesukselle este. Hän tykkää kulkea oven läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monta kuin minä tiedän luterilaista kirkkoa, niin ne ovat auki joka päivä ainakin osan päivästä, ja ovi ei ole Jeesukselle este. Hän tykkää kulkea oven läpi.
Toivomus olisi, että Jumalan siunaamana ja pyhittämänä päivänä rukoushuoneissa ja kirkoissa olisi jumalanpalvelukset, Jeesuksen esimerkin mukaan.
1234567---
>>Tämä Paxton on am lähteiden mukaan pitänyt sivusuhteita ja vaimo joka itse uhrasi elämäänsä miehelle mutta on itse Tekdasin senaatissa erosi.
Sivusuhteita on tietysti pethearvoja kunnioittavalla Trumpilla ja meidänkin ent persujohtajalla. Joten ei kai se mitään?>>
Laita se korkki kiinni.
😀😀😀😀😀>>Ihmiskunnan pahinta POHJASAKKAA siis !>>
Itse olet.
😀😀😀😀😀- Anonyymi
Idolisi Trump on rikollinen, jonka paikka olisi vankilassa.
Trumpilla on talous.- ja seksuaalirikosten lisäksi tunnollaan niiden ihmisten henki, jotka kuolivat kongressitalon hyökkäyksessä.
Tukemalla rikollisia sielunveljiään Putinia ja Netanjahua eli IHMISKUNNAN POHJASAKKAA Trump myös mahdollistaa Ukrainan ja Gazan sotien jatkumisen eli hänen kätensä ovat aivan veressä !
>Ns. kymmenen käskyä ei kiellä esimerkiksi valehtelua.
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi-käsky kielsi ainoastaan oikeudessa antamasta väärä todistusta. Yksi ainoa todistaja älköön olko pätevä ketään vastaan, olkoonpa mikä pahateko tai rikkomus, mikä synti tahansa, jonka joku tekee. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on asia vahva.>>
Valehteletko?
😀😀😀😀😀- Anonyymi
Jaa- ja oikeudessa on Valkea Valtaistuin ja sinua vastaan todistaa Sodoma-
he joutuivat tuomiolle ja sinä meinaat luistaa omista teoistasi.... ok... sen huomaa tekstistä - Anonyymi
Mooseksen lakia tutkimalla voit itse nähdä ja todeta: Lain tauluhin kulunut: Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi-käsky kielsi ainoastaan oikeudessa antamasta väärä todistusta.
Muissa Mooseksen lain kohdissa kielletään;
älkää valhetelko älkääkä lähimmäistänne pettäkö.
Älä levitä valheellista huhua,
Älä pidä kukkarossasi kahdenlaisia punnuksia, suurempia ja pienempiä.
Jeesusta yritettiin saada syylliseksi väärien todistusten pohjalta: Useat kyllä todistivat väärin häntä vastaan, mutta todistukset eivät olleet yhtäpitäviä. - Anonyymi
Raamatussa todistaminen tarkoittaa asian vahvistamista: Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä... Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava.
'Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi' kielsi väärän vahvistuksen antamisen.
Raamatun ajan oikeudenkäynneissä oli kaksi tai kolme todistajaa.
Historiallisista kirjoituksista löytyy kuvaus väärän todistuksen antamisesta: He kuuluttivat paaston ja asettivat Naabotin istumaan etumaiseksi kansan joukkoon.
Ja kaksi kelvotonta miestä tuli ja istui häntä vastapäätä. Ja ne kelvottomat miehet todistivat Naabotista kansan edessä sanoen: "Naabot on kironnut Jumalaa ja kuningasta". Silloin he veivät hänet kaupungin ulkopuolelle ja kivittivät hänet kuoliaaksi.
- Anonyymi
Laki ei olemassa tottelemista varten, vaan rangaistuksen vuoksi. Kun on laki, on myös rangaistus.
- Anonyymi
Jumalan rakkaus ja kristillinen pyhityselämä ilmenee Jumalan laissa.
Oikea kristitty haluaa elää Jumalan tahdon mukaan ja rakastaa myös lähimmäisiä.- Anonyymi
Armovarkaat eivät pelastu.
Mark 7:9: "Ja hän sanoi heille: "Hyvin te kumoatte Jumalan käskyn noudattaaksenne omaa perinnäissääntöänne."
Jumalan tahto on vastaan ihmisen omaa tahtoa.
- Anonyymi
Laki piti antaa Israelille vain siksi, että heitä voitiin rangaista rikkomuksista.
Ei kansaa voinut mitenkään muutoin opettaa kun tappamalla heitä sapattirikkomuksista.
Vain sadisti väittää, että laki on rakkaus.
Jumala ainakaan ei ole sellainen sadisti että lain mukaan rakastaa. - Anonyymi
Juuri siinä Jumala osoitti rakkautensa, että rakasti ihmisiä niin paljon, että lähetti Poikansa kumoamaan lain ja rangaistuksen siitä. Ja kun rangaistus on kumottu, niin tietenkin lakikin. Eihän sellaisella lailla, josta ei seuraa ole mitään merkitystä. Ei se edes ole laki eikä Jumala sellaisia säätäisi, että tässä teille, laki, mutta eläkää kuin pellossa.
Ei Jumala niin toimi, vaan Jeesuksen kautta uudessa liitossa lähetti Pyhän Hengen luomaan kivisydämen tilalle lihasydämen. Niin sana asian kertoo vaikka miten sen vuoksi herjattaisiin ja olisi kahjoja uskovia. Ei Raamatun sana siitä miksikään muutu. - Anonyymi
Ne, jotka saarnaavat lakia, tekevät sen herjaamalla koska muuta keinoa ei ole. Ja he pyhittävät sen sillä, että muka varoittavat, ojentavat tai haluavat pelastaa ihmisen, vaikka itse ovat perkeleen omia. Ei heidän herjansa ketään pelasta, ei heidän lain lukemisensa saa mitään muuta aikaan kuin sen että julistavat harhaoppia, johon vain joku uskonnollinen ummikko voi luonnehäiriöisenä langeta.
- Anonyymi
No no missäs se sinun rakkaus ihmisiin näkyy ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no missäs se sinun rakkaus ihmisiin näkyy ?
Siten miten Jumala antaa siihen lahjoja.
Eihän kukaan pysty rakastamaan oikeasti kuin Pyhässä Hengessä.
Ilman Pyhää Henkeä kykenee vain typeriin uskonnollisiin herjoihin kuten on nähty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten miten Jumala antaa siihen lahjoja.
Eihän kukaan pysty rakastamaan oikeasti kuin Pyhässä Hengessä.
Ilman Pyhää Henkeä kykenee vain typeriin uskonnollisiin herjoihin kuten on nähty.Sinä pystyt asiasta huomauttamaan ilman Pyhää Henkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pystyt asiasta huomauttamaan ilman Pyhää Henkeä.
Siitä se armo juuri tulee.
Ei kukaan saa Pyhää Henkeä itseään kehumalla ja muita moittimalla.
Eikä millään muulla tempulla.
Vain armosta.
Edellyttäen että uskoo siihen, eikä vain herjaa asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se armo juuri tulee.
Ei kukaan saa Pyhää Henkeä itseään kehumalla ja muita moittimalla.
Eikä millään muulla tempulla.
Vain armosta.
Edellyttäen että uskoo siihen, eikä vain herjaa asiasta.Miksi pitäisi saada Pyhä Henki aina vain uudelleen? Eikö se riitä, että sen on kerran saanut ja se on jäänyt pysyvästi asumaan sinussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi saada Pyhä Henki aina vain uudelleen? Eikö se riitä, että sen on kerran saanut ja se on jäänyt pysyvästi asumaan sinussa?
Riittää tietenkin jos niin käynyt, eikä ole sotakiima eikä herjausmoodi päällä.
Sen vain tässä ajassa niin helposti tuntuu kadottavan.
Kyllä silloin on armo paikallaan ettei hukka peri.
- Anonyymi
Miksi Mauno mainostaa aviorikkojan tekoja?
- Anonyymi
Arvauksia.
Mauno...
a) on sokea
b) on fariseus
c) on narsisti/sosiopaatti itsekin
d) laskelmoi saavansa Trumpin vanavedessä helposti aivopestäviä seuraajia itselleenkin
- Anonyymi
Suuri eksyttäjä ja väärä profeetta, Luther otti katoliselta paavin kirkolta kymmenen käskyn opin ja toi kymmenen käskyn muodossa Mooseksen lain kristilliseen opetukseen. Mooseksen lain tuominen Uuden liiton Jumalan lapsille on Lutherin suurin ja laajimmalle levinnyt harhaoppi ja eksytys.
"Taivasten valtakunta on hapatuksen kaltainen, jonka nainen otti ja sekoitti kolmeen vakalliseen jauhoja, kunnes kaikki happani". Porttokirkko, nainen on sekoittanut hapatusta Jumalan valtakuntaan.
Ja hän (Jeesus) sanoi heille myös vertauksen: "Ei kukaan leikkaa uudesta vaipasta paikkaa ja pane vanhaan vaippaan; muutoin hän rikkoo uuden vaipan, eikä uudesta vaipasta otettu paikka vanhaan sovi. Kuitenkin Herran Jeesuksen varoituksista huolimatta, Jeesuksen seuraajat ovat leikanneet vanhasta päällysviitasta paikkoja uuteen viittaa. Näin tehden he ovat turmelleet uuden päällysviitan, Jeesuksen antaman vanhurskauden.
Jopa ns. vapaat suunnat ovat menneet rypemään samaan rapakkoon luopiokirkon kanssa ja turmelleet uuden liiton vanhurskauden vaihtaen täydellisen päällysviitan Mooseksen lain määräyksillä paikattuun viittaan. - Anonyymi
Ei Luther ollut lakihenkinen, vaan yksin kasteen armosta opetti, eikä väliä vaikka juopotteli tai homosteli.
- Anonyymi
Oletko koskaan kuullut Lutherin katekismuksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut Lutherin katekismuksesta?
Siinä Luther kännipäissään opetti omaa oppiaan, yksin armosta yksin uskosta vastaan.
Kastetulle ei kasteen armo riittänyt, vaan hänen piti vielä ainakin opetella kymmenen käskyä, mutta ei ehkä noudattaa muita käskyjä kuin että älä tapa tai älä elämöi tappamisella. Mikä onkin hyvä ohje ja tänä laittomuuden aikana sitä ei kunnioiteta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä Luther kännipäissään opetti omaa oppiaan, yksin armosta yksin uskosta vastaan.
Kastetulle ei kasteen armo riittänyt, vaan hänen piti vielä ainakin opetella kymmenen käskyä, mutta ei ehkä noudattaa muita käskyjä kuin että älä tapa tai älä elämöi tappamisella. Mikä onkin hyvä ohje ja tänä laittomuuden aikana sitä ei kunnioiteta.Luther kyllä salli tappamisen.
Kirjassaan "Juutalaisista ja heidän valheistaan" Luther kuvasi, mitä juutalaisille pitäisi tehdä ja Hitler sitten toteutti nämä Lutherin "Pyhän Hengen tuotokset".
Samaten Luther antoi siunauksensa baptistien tappamiselle.
Ja mitä armoa näet "ainoassa oikeaoppisessa kirkossa, jonka ulkopuolella ei ole pelastusta", joka kauppasi "pelastustaan" mafiatyyliin "liity ja maksa tai sinut tapetaan" ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther kyllä salli tappamisen.
Kirjassaan "Juutalaisista ja heidän valheistaan" Luther kuvasi, mitä juutalaisille pitäisi tehdä ja Hitler sitten toteutti nämä Lutherin "Pyhän Hengen tuotokset".
Ja mitä armoa näet "ainoassa oikeaoppisessa kirkossa, jonka ulkopuolella ei ole pelastusta", joka kauppasi "pelastustaan" mafiatyyliin "liity ja maksa tai sinut tapetaan" ?Luther neuvoo, millä tavoin julkisen hallinnon sekä kirkon saarnaajien tulisi suhtautua juutalaisiin. Juuri tämä kolmas osuus on se, jossa Luther antaa käytännön ohjeita toimenpiteistä. Hän nimittää toimenpiteitä ”ankaran armeliaisuuden”-keinoiksi, jonka avulla edes jotkut juutalaiset voisivat ehkä pelastua tulesta ja liekeistä. Ohjeet ovat seuraavat:
• Synagogat on poltettava tai muilla keinoin tuhottava
• Juutalaisten kodit on hävitettävä
• Heidän hengelliset kirjansa on takavarikoitava
• Juutalaisten rabbien opetus on kiellettävä
• Juutalaisille ei saa tarjota turvaa matkalle (liikkumavapauden estäminen)
• Juutalaisten koronkiskonta on kiellettävä
• Heidät on pakotettava ruumiilliseen työhön
• Ensisijaisesti juutalaiset olisi kuitenkin karkotettava kristittyjen keskuudesta, se on paras tapa irtisanoutua juutalaisten harjoittamasta pilkasta. Ellei kristitty aktiivisesti vastusta juutalaisten viljelemää herjaa, ovat he itsekin osasyyllisiä jumalanpilkkaan.
Niin, miten meidän olisi meneteltävä, vaikkakin me juutalaisilta polttaisimme heidän synagoogansa, kieltäisimme heitä julkisesti ylistämästä ja rukoilemasta Jumalaa, opettamasta, Jumalan nimeä lausumasta j.n.e., sillä kuitenkaan he eivät luopuisi sitä salaisesti tekemästä. Ja koska me tiedämme, että he tekevät sitä salaisesti, niin se on yhtä paljon kuin he tekisivät sitä julkisesti. Sillä mitä tiedetään salaisesti tapahtuvan ja siedettävän, sehän ei enää ole salaista, ja omatuntomme on sen vuoksi yhtä hyvin Jumalan edessä syyllinen. Aivan niin, siitä meidän on itseämme varottava. Minun mielestäni asia on kuitenkin näin: jos mieli meidän jäädä juutalaisten jumalanpilkasta vapaaksi eikä tulla siihen osallisiksi, niin meidän on pysyttävä erillämme ja heidät on karkoitettava pois maastamme. Muuttakoot he isänmaahansa, niin heidän ei enää tarvitse meistä Jumalalle huutaa ja valehdella, että me muka pidämme heitä vankeina, emmekä mekään valittaa, että he meitä paheillaan ja nylkemisellään rasittavat. Tämä on lähin ja paras neuvo, joka tässä tapauksessa turvaa molemmat osapuolet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther kyllä salli tappamisen.
Ja mitä armoa näet "ainoassa oikeaoppisessa kirkossa, jonka ulkopuolella ei ole pelastusta", joka kauppasi "pelastustaan" mafiatyyliin "liity ja maksa tai sinut tapetaan" ?Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.
Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.
Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.
- Anonyymi
Syyskuun alussa Amerikan koulujen seinille näkyville kymmenen käskyä.
- Anonyymi
Katekismus, sekä katolilaisten että luterilaisten Katekismukset kymmenen käskyn selityksineen ovat suoraan valheiden isältä. Mooseksen laista löytyy kymmenen käskyä ja niiden selitykset ja merkitykset.
Ensinnäkin yksikään Mooseksen lain käsky ole koskaan koskenut pakanoita. Mooses määräsi: Älkää lisätkö mitään siihen, mitä minä teille määrään, älkääkä ottako siitä mitään pois, vaan noudattakaa Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä teille annan. Mooses määräsi myös heti käskyjen alussa: joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä... puhu israelilaisille ja sano. Ainoastaan Israelin heimot olivat orjina Egyptin maassa, eivät kaikki maailman pakanakansat. Eittämättä Mooseksen laki oli tarkoitettu vain Israelin kansalle ja Israelin rajojen sisäpuolella noudatettavaksi.
Sapattikäsky kuuluu Mooseksen sanoin: Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon.
Kunnioita isääsi ja äitiäsi-käsky kokonaisuudessaan: jos jollakin on uppiniskainen ja kovakorvainen poika, joka ei ota kuullakseen, mitä hänen isänsä ja äitinsä sanovat, eikä tottele heitä, vaikka he kurittavat häntä,
ja sanokoot kaupunkinsa vanhimmille: 'Tämä meidän poikamme on uppiniskainen ja kovakorvainen, hän ei ota kuullakseen, mitä me sanomme, vaan on irstailija ja juomari'. ja sanokoot kaupunkinsa vanhimmille: 'Tämä meidän poikamme on uppiniskainen ja kovakorvainen, hän ei ota kuullakseen, mitä me sanomme, vaan on irstailija ja juomari'.
Silloin kaikki hänen kaupunkinsa miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi. Poista paha keskuudestasi, ja koko Israel kuulkoon sen ja peljätköön.
Älä tapa käsky-koski vain murhaamista rauhan aikana, muutoin Mooses käski: niin surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä.
Älä sano väärä todistusta-käsky ei kiellä valehtelua, vaan oikeudessa väärän todistuksen antamista: Kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuolemaan tuomittu surmattakoon; yhden ainoan todistajan todistuksen nojalla älköön häntä surmattako.J os väärä todistaja nousee jotakuta vastaan ja syyttää häntä jostakin rikkomuksesta,
niin astukoot molemmat riitapuolet Herran eteen, pappien eteen ja niiden eteen, jotka siihen aikaan ovat tuomareina.
Ja tuomarit tutkikoot tarkoin asian, ja jos todistaja on väärä todistaja, joka on tehnyt väärän syytöksen veljeänsä vastaan,
niin tehkää hänelle samoin, kuin hän aikoi tehdä veljellensä. Poista paha keskuudestasi.
Luterilaisen katekismus on käärmeen myrkkyä.- Anonyymi
Rauhoituhan nyt !
- Anonyymi
Kastekismus on käärmeen myrkkyä niille, ketkä eivät käskyistä piittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kastekismus on käärmeen myrkkyä niille, ketkä eivät käskyistä piittaa.
Jaa, sinulla käsky murhata Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, sinulla käsky murhata Jeesus!
Sinun huulillasi kaikuu vain tuo sana, murhata, murhata.
- Anonyymi
Kaikki roska laitetaan usein otsikon alle helluntailaisuus. Ulkolainenkin roska. Ikäänkuin helluntailaisuus olisi roskakaivo. Tälläkään jutulla ei ole mitään tekemistä tosi helluntailaisuuden kanssa.
- Anonyymi
Juutalaisten pitäisi ensin opetella nuo käskyt ja sitten tuputtaa muille.
Ei pitäisi tappaa sotarikosten ja kansanmurhan tavalla ja ainakin sapattina pdättäytyä siitä.- Anonyymi
Mooseksen laki sisältää käskyjä käydä sotia.
- Anonyymi
Alunperin Jumala tarkoitti sapatin ilon ja rauhan päiväksi.
Ja sitten Eeva otti kielletystä puusta hedelmän, ja kaikki alkoi mennä pieleen.
1234567---
- Anonyymi
Suomessa ovat voimassa Suomen lait, eivät muinaisen Israelin lait!
- Anonyymi
Kun poikani oli pieni, yritin etsiä postikorttia tai taulua, jossa olisi 10 käskyä suomeksi. Ajattelin laittaa sellaisen vessan seinälle, pöntön eteen, jotta poikani lukisi käskyt aina ollessaan ulosteella ja oppisi ne ulkoa. En kuitenkaan löytänyt mistään sellaista taulua.
- Anonyymi
Luther opetti aikoinaan että 10 käskyä on voimassa edelleen !
- Anonyymi
Ovat voimassa, sillä Jeesus ei tullut kumoamaan lakia ja profeettoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat voimassa, sillä Jeesus ei tullut kumoamaan lakia ja profeettoja.
Israelin pitäisi sitten lopettaa kansamurha ja sotarikokset kun käskyt juuri heille annattu.
Me emme niitä kannata, vaikka meille ei ole käskyjä annettu. - Anonyymi
Luther oli eksyttäjä ja väärä profeetta ja kansamurhaaja, Jeesuksen omien vainooja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther oli eksyttäjä ja väärä profeetta ja kansamurhaaja, Jeesuksen omien vainooja!
Luther on kuollut.
Ei pysty ampumaan ohjuksia eikä näännyttämään nälkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther on kuollut.
Ei pysty ampumaan ohjuksia eikä näännyttämään nälkään.Lutherin opit elävät: "näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista".
"ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin pitäisi sitten lopettaa kansamurha ja sotarikokset kun käskyt juuri heille annattu.
Me emme niitä kannata, vaikka meille ei ole käskyjä annettu.Joka vihaa veljeänsä on murhaaja.
Murhaajat eivät peri taivastenvaltakuntaa.
Ilm.21:8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten JA MURHAAJIEN ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja KAIKKIEN VALEHTELIJOIDEN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa, TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.
Näyttää siltä, että tulijärvessä ei ole puutetta porukoista. Ainainen viha on tämäkin Juutalaiset työnnettävä joelta merelle.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka vihaa veljeänsä on murhaaja.
Murhaajat eivät peri taivastenvaltakuntaa.
Ilm.21:8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten JA MURHAAJIEN ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja KAIKKIEN VALEHTELIJOIDEN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa, TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.
Näyttää siltä, että tulijärvessä ei ole puutetta porukoista. Ainainen viha on tämäkin Juutalaiset työnnettävä joelta merelle.
1234567---Joelta merelle, olen kuullut nuoruudestani asti hoettavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tärkeää. Lutheri tunnisti pedon, antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virretkin kertovat.
1234567---
- Anonyymi
Kyllä helvettiin menevät sotarikosten kannattajat.
Luulisi heidän tulevan järkiinsä.- Anonyymi
Kuten tuo listani näyttää tulimeressä paljon muitakin synnintekijöitä. Heitä on tulimeri pullollaan, ja tulta riittää, ei lopu kesken. Kun tuli on tehtävänsä suorittanut, he tulevat tomuksi. Täysi rauha pelastuneilla tulee olemaan.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tuo listani näyttää tulimeressä paljon muitakin synnintekijöitä. Heitä on tulimeri pullollaan, ja tulta riittää, ei lopu kesken. Kun tuli on tehtävänsä suorittanut, he tulevat tomuksi. Täysi rauha pelastuneilla tulee olemaan.
1234567---Aikahyvin sanottu.
- Anonyymi
Mutta sitä me jäämme odottamaan jännityksellä, että tuleeko Teksasin opinahjojen seinille vaatimukset tottelemattomien lasten, avionrikkojain ja lepopäiväksi määrättynä päivänä työtään uurastavien kivittämisestä, mitkä siinä Raamatussa mainitussa kirjoituskokoelmassa niin ikään vaaditaan tehtävän.
- Anonyymi
Aika edessäpäin..
Ilm.13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Jatkuu 16-18.
Ilm.17:12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE SAANEET KUNINKUUTTA, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat YHDEKSI HETKEKSI PEDON KANSSA.
12. Näillä on yksi ja sama mieli, JA HE ANTAVAT OIMANSA JA VALTANSA PEDOLLE.
1234567---
- Anonyymi
Muistetaanpa kuitenkin se tosiseikka, että kaikkitietävä Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuvan arkkienkeli Luciferin ja vajavaisen ihmisen, vaikka Hänen täytyi tietää ennakolta kuinka tulee käymään.
Niin sanottu ihmisen "vapaus valita" ei ole sekään mikään selitys millekään, sillä kaikkitietävänä Herra Sebaot tiesi jokaisen tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot jo ennen heidän syntymäänsä, joten ihmisen vapaus on Hänen kaikkitietävän katsannossaan silkkaa harhaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va276502Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725178Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934775Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64599Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694448Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184038Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543987Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1073865Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213500Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173327