Ei ole ihmisen ehkä hyvä olla yksinkään, mutta sekään ei ole hyvä, jos kaksi ihmistä aina roikkuu kiinni toisissaan. Kyllä toisella pitäisi olla tilaa myös hengittää. Näin on.
Tilaa
6
466
Vastaukset
- keskiyonkehraaja
Omaa tilaa ja aikaa...
Pakko saada tehdä omiakin juttuja ihan vaan itsensä kanssa keskenään.
Mulle toi oma rauha on aika tärkeää, joten enköhän huokaise sitten kun taas noi lomat loppuuu...- jpntar
loma-ajat saavat monen karvat nousemaan pystyyn...:)))Kyllä jokaisella pitää olla tilaisuus myös omaan aikaan ja rauhaan..
- nainen
jpntar kirjoitti:
loma-ajat saavat monen karvat nousemaan pystyyn...:)))Kyllä jokaisella pitää olla tilaisuus myös omaan aikaan ja rauhaan..
Kun jää leskeksi, on tilaa hengittää. Ystävätkin jopa tahtoo unohtaa.
- Lyyli-Sisko
huomasin itsekin näin lomalla, että on aivan PAKKO saada olla joka päivä edes hetki yksin vaikka rakastankin perhettäni mielettömästi.
Oma aika menee yleensä urheillessa. Mitäs sitten teet, kun mies haluaakin lähteä yhdessä lenkille? Ihanaahan se on kävellä käsi sädessä, mutta ei sitä urheiluksi voi kutsua. No, kaiken se kestää... - pire53
Annoin miehelleni tilaa mennä, harrastaa ja hengittää ja kuinka ollakaan sinne se lähti kokonaan toisen naisen matkaan. Joten se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858