Kristittyjen harhaopetusten ensyklopedia..-
Tämä Raamattu jossa on kaksi pääosin juutalaisten luomaa teosta.
Pakanat ovat käpälöineet eniten uutta testamenttia mutta vanha testamenttiin on muunneltu.
Juutalaisilla on alkuperäinen vanha testamentti.
Mutta sitä voi olla vaikeaa löytää...piilotusten takia.
Uskotte hullutuksiin. Kymmenen käskyäkin on muokattu paljon.
6
232
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta se ei haittaa yhtään vaikka nuo kymmenen käskyä antoikin Tulivuorijumala, ja ne on kirjoitettu laavakivitauluihin?
"4;10 ....sinä päivänä, jona seisoit Herran, sinun Jumalasi, edessä Hoorebilla, kun Herra sanoi minulle: 'Kokoa kansa, niin minä julistan heille sanani, että he oppisivat pelkäämään minua, niin kauan kuin elävät maan päällä, ja opettaisivat lapsensakin siihen'. Ja te astuitte esille ja jäitte seisomaan vuoren juurelle, ja vuori paloi tulena, Ja
Herra puhui teille tulen keskeltä. Ja hän ilmoitti teille liittonsa, jonka hän käski teidän pitää, nimittäin ne kymmenen käskysanaa; ja hän kirjoitti ne kahteen kivitauluun."
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=5mo&luku=4 - Anonyymi
Jumala nimenomaan ilmoitti itsensä vain juutalaisille, tuolle uppiniskaiselle kansalle, joka tarvitsi ankaran kuolemalla pelottelevan lain.
Pakanoita se ei edes koskettanut ja heille luvattiin parempi uusi liitto, jossa ei ole kuoleman maku, vaan Jeesuksen Kristuksen tuoksu.- Anonyymi
Baal-jumala - tulivuorijumala - myös kristityillä ja uskovaisilla uutena liittona Jeesuksen verellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baal-jumala - tulivuorijumala - myös kristityillä ja uskovaisilla uutena liittona Jeesuksen verellä.
Paavalin sanoin, totta Kristus, tosi Jumala, on 'hyvältä tuoksuvainen uhrilahja' Baal-jumalalle, mikä Raamatun VT:ssa viittaa ruokauhriin, ja niinpä Jeesus syödäänkin teurastettuna uhrilampaana (1Kor.5:7).
- Anonyymi
Yksikään Mooseksen lain käsky ole koskaan koskenut pakanoita. Mooses määräsi: Älkää lisätkö mitään siihen, mitä minä teille määrään, älkääkä ottako siitä mitään pois, vaan noudattakaa Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä teille annan.
Sapattikäsky kuuluu Mooseksen sanoin: Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon.
Kunnioita isääsi ja äitiäsi-käsky kokonaisuudessaan: jos jollakin on uppiniskainen ja kovakorvainen poika, joka ei ota kuullakseen, mitä hänen isänsä ja äitinsä sanovat, eikä tottele heitä, vaikka he kurittavat häntä,
ja sanokoot kaupunkinsa vanhimmille: 'Tämä meidän poikamme on uppiniskainen ja kovakorvainen, hän ei ota kuullakseen, mitä me sanomme, vaan on irstailija ja juomari'. ja sanokoot kaupunkinsa vanhimmille: 'Tämä meidän poikamme on uppiniskainen ja kovakorvainen, hän ei ota kuullakseen, mitä me sanomme, vaan on irstailija ja juomari'.
Silloin kaikki hänen kaupunkinsa miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi. Poista paha keskuudestasi, ja koko Israel kuulkoon sen ja peljätköön.
Älä tapa käsky-koski vain murhaamista rauhan aikana, muutoin Mooses käski: niin surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä.
Älä sano väärä todistusta-käsky ei kiellä valehtelua, vaan oikeudessa väärän todistuksen antamista: Kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuolemaan tuomittu surmattakoon; yhden ainoan todistajan todistuksen nojalla älköön häntä surmattako.Jos väärä todistaja nousee jotakuta vastaan ja syyttää häntä jostakin rikkomuksesta,
niin astukoot molemmat riitapuolet Herran eteen, pappien eteen ja niiden eteen, jotka siihen aikaan ovat tuomareina.
Ja tuomarit tutkikoot tarkoin asian, ja jos todistaja on väärä todistaja, joka on tehnyt väärän syytöksen veljeänsä vastaan,
niin tehkää hänelle samoin, kuin hän aikoi tehdä veljellensä. Poista paha keskuudestasi.
Mooses määräsi myös heti käskyjen alussa: joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä, puhu isralaislle ja sano. - Anonyymi
Ei kai kukaan niin idiootti ole, että kuvittelee Tooran olevan kirjoitettu pakanoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1539273Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3417060Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1016020- 1643980
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.873335Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.343291Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu653079- 1842767
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht712323On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171886