Matutkin sen ovat hienosti oppineet ,. Hienoa kun oppivat meidän perinnettä .
Tuntuu et Suomen puukkojunkkari perinne jatkuu .
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Teräkulttuuri on isIamiIaisessa maailmassa paljon yleisempää ja raaempaa. Siinä maailmassa sillä on jopa uskonnollinen merkitys. Meidän puukkojunkkariperinteillä ei ole siinä mitään tekemistä. MusIimit itse tuovat omat kulttuurinsa ja elintapansa mukanaan.
- Anonyymi
Kysy keskisarjalta Suomen kulttuurista ku hän osaa kertoo väitöskirjansa pohjalta jopa Suomen eläinten sekaantujista .
- Anonyymi
Siitä vielä maksetaan suuria summia, paitsi Suomalaisille.
Irakilaiskaksoset saivat 420 000 euroa korvauksia!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-paiden-leikkaamisella-ja-kostolla-uhkailevia-irakilaiskaksosia-ei-karkoteta-suomesta/9204194
"Miksi päiden leikkaamisella ja kostolla uhkailevia irakilaiskaksosia ei karkoteta Suomesta?
Miksi kymmenen vuotta Suomessa oleskelleita irakilaiskaksosia ei karkoteta? Tätä kysymystä on moni kansalainen miettinyt. - Anonyymi
Suomen perinnettä ei saa halventaa eikä omia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652920
- 432549
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1852243Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?312226Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️141376Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun261374- 171226
- 211188
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p621180Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk11961