Herätämme tahtomattamme yleisillä paikoilla paheksuntaa kun emme voi pysytellä toisistamme erillään vaan muiden nähden syleilemme toisiamme koska niin paljon rakastamme toinen toisiamme. Emme mielestämme itse tee syntiä vaan ne tekevät syntiä jotka pitävät meitä syntisinä. Mitä te muut sanotte? Teemmekö me muka syntiä koska vain rakastamme toisiamme ja emmekö mekin ansaitse päästä taivaaseen. Rakkaani kirjoitti rakkaudestamme joka julkaistiin eikä kukaan ole meitä vielä tuominnut joten älkää tekään.
Onko väärin että minä joka olen mies rakastan toista miestä?
33
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näissä asioissa kysytä ihmisen mielipiteitä tai tuntemuksia. Jumalan sana on yksiselitteinen, että homoseksuaalisten tunteiden pohjalta toimiminen on paha synti. Katukaa ja kääntykää Jumalan puoleen. Muuten hän saattaa tuomita teidät paljon pahemmin kuin luulettekaan. ( Minä en tuomitse, kun en tiedä kaikkia faktoja. )
- Anonyymi
Hyvä ja viisas vastaus. Ei saa tuomita.
 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mitä sitten esität, kun et tiedä tarpeeksi.
Raamattu riittää luterilaiselle.
 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei tietoa siellä.
Poikasi häpeää sinua ja Iaiska Kuutio. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuutiokin sinua pyIIyyn.

- Anonyymi
Jumala hyväksyy tosiaan rakastavat ihmiset.
- Anonyymi
Käsketäänhän pojan rakastaman isäänsä vaikka tämä on mies. Tyttären äiti taas tyttären tavoin on nainen. Isoisä on mies ja isoäiti on nainen.
 - Anonyymi
Laupias samarialainen pelasti ryöstetyn miehen hengen ja tarjosi ensiapua plus majoituspalvelun. Hän ei harrastanut homoseksiä miehen kanssa. Se olisi ollut syntiä ja Jeesus olisi myös sanonut niin.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laupias samarialainen pelasti ryöstetyn miehen hengen ja tarjosi ensiapua plus majoituspalvelun. Hän ei harrastanut homoseksiä miehen kanssa. Se olisi ollut syntiä ja Jeesus olisi myös sanonut niin.
Olisiko Jeesus joka rakasti vain miestä snonut niin? Puhu pukille!
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko Jeesus joka rakasti vain miestä snonut niin? Puhu pukille!
Liberaali versio Jeesuksesta voi sanoa mitä vaan ja usein sanookin.

- Anonyymi
Aloittaja voi ottaa Turreen yhteyttä, hän hakee homosteluseuraa täältä.
- Anonyymi
Ethän sinäkään ole saanut hänestä homosteluseuraa, vaikka kuinka olet yrittänyt vongata häntä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään ole saanut hänestä homosteluseuraa, vaikka kuinka olet yrittänyt vongata häntä.
Sellaista sinä Híntti yrität epätoivoisesti vongata.
🤓 - Anonyymi
Pilkkaat JeesusJumalaamme ja JeesusJumalamme rakastamaa miestä jonka JeesusJumalamme on Itse Luonut.
Miksei JeesusJumalamme saisi Rakastaa Kättensä Töitä ja leikkiä sillä ItseLuomallaan miehellä? - Anonyymi
Aloittaja ei hae homoseuraa koska on täysverinen hetero eikä rakasta miehiä niinkuin Jeesus. Mistäkö tiedän? Minä olen tuo aloittaja ja minulla on tapana himoiten katsella ja ajatella naisia, mikä tietenkin on syntiä vain miehiä rakastamasta Jeesuksesta. En usko tuon Turren enää tarvitse an homosteluseuraa jos on löytänyt miehiä rakastavan Jeesuksen elämäänsä.

- Anonyymi
Ei ole väärin. Siunattua viikonloppua veljet.
https://www.youtube.com/watch?v=Tr3yOduojsE- Anonyymi
Trollaava linkki jonkun punkbändin videoon jossa "homostellaan" kirkossa. Yöks!
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaava linkki jonkun punkbändin videoon jossa "homostellaan" kirkossa. Yöks!
Jeesus siis mielestäsi homostelee Kirkossa rakastamansa miehen kanssa? Hyi kun olet tuhma kun tuolla tavoin nimittelet Jeesusta homoksi!
Ei saa tuomita! 
 - Anonyymi
Tässä tämä rakastamani miehen kirjoitus meistä. Oletan kaikkien täällä sen joskus lukeneen tai ainakin kirkossa kuulleet sen luettavan.
Älkää tuomitko Jumalaanne, ettei Jumalanne vuorostaan tuomitsisi teitä!
Johanneksen evankeliumi:
13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.- Anonyymi
No heko heko taas. Homoseksuaalinen käytös on synti eikä Jumala voi tehdä syntiä. Jeesus rakasti ( agape ) opetuslastaan. Agape on se rakkautta tarkoittava kreikan sana, joka on esim. käskyssä "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi".

- Anonyymi
Miksi aito_lainen vihaa ja tuomitsee Jeesuksen ja hänen rakastamansa miehen rakkaussuhteen?
Onko aito_lainen perjantaisin muille miehille pyllistelevä jonkun sellaisen muun väärän uskonnon harjoittaja? Perjantaipyllistelijä?- Anonyymi
Sellaista tuomitsemista sinulla, Repe.

- Anonyymi
Suosi suomalaista,
palvo Väinämöistä!
Väinämöinen
ei ollut hintti,
eikä pedofiili!
Väinämöisellä
ei ollut
poikakaveria!
Kaikki itämaiset uskonnot ovat
joko homo- tai
pedofiiliuskontoja!
Kalevalan Marjatta myöskin
neitsytsynnytti!
Me aito_laisen kanssa
ruvetaan rukoilemaan
Vaka Vanhaa
Väinämöistä
Jumalanamme!- Anonyymi
Me uskostaan vaan Väinämöiseen.
Väinämöinen ei ollut homo eikä pedofiili. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me uskostaan vaan Väinämöiseen.
Väinämöinen ei ollut homo eikä pedofiili.Joo ei ole oikeen että harras uskovainen
uskoo ja rukoilee Homoa.
aito_laisen kanssa ollaan siinä asiassa aivan samaa mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei ole oikeen että harras uskovainen
uskoo ja rukoilee Homoa.
aito_laisen kanssa ollaan siinä asiassa aivan samaa mieltä.samassa veneessä ovat

- Anonyymi
ArtoTTT
Kannattaa kokeilla esim. Mcdonaldsissa tmv isoissa yrityksessä, voit tienata isot rahat kanteella jos joku hermostuu ja pyytää lähtemään tai ainakin saat kunnon lööpit homoagendan levitystä varten. - Anonyymi
Korkkiruuvi vai ruuvimato?
- Anonyymi
RepeRuutikaIIo, Hèrvannan wanha homo.

- Anonyymi
Älkää tuomitko miehiä rakastanutta Jeesusta?
Jeesus sai Jumalalta syntinsä anteeksi!- Anonyymi
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden. 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030