Onko väärin että minä joka olen mies rakastan toista miestä?

Anonyymi-ap

Herätämme tahtomattamme yleisillä paikoilla paheksuntaa kun emme voi pysytellä toisistamme erillään vaan muiden nähden syleilemme toisiamme koska niin paljon rakastamme toinen toisiamme. Emme mielestämme itse tee syntiä vaan ne tekevät syntiä jotka pitävät meitä syntisinä. Mitä te muut sanotte? Teemmekö me muka syntiä koska vain rakastamme toisiamme ja emmekö mekin ansaitse päästä taivaaseen. Rakkaani kirjoitti rakkaudestamme joka julkaistiin eikä kukaan ole meitä vielä tuominnut joten älkää tekään.

33

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei näissä asioissa kysytä ihmisen mielipiteitä tai tuntemuksia. Jumalan sana on yksiselitteinen, että homoseksuaalisten tunteiden pohjalta toimiminen on paha synti. Katukaa ja kääntykää Jumalan puoleen. Muuten hän saattaa tuomita teidät paljon pahemmin kuin luulettekaan. ( Minä en tuomitse, kun en tiedä kaikkia faktoja. )

• Anonyymi

Hyvä ja viisas vastaus. Ei saa tuomita.

• Mitä sitten esität, kun et tiedä tarpeeksi.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Mitä sitten esität, kun et tiedä tarpeeksi.

Raamattu riittää luterilaiselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamattu riittää luterilaiselle.

Yksi ei kuitenkaan tiedä.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ei tietoa siellä.

Poikasi häpeää sinua ja Iaiska Kuutio.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Kuutiokin sinua pyIIyyn.

• Anonyymi

Jumala hyväksyy tosiaan rakastavat ihmiset.

• Anonyymi

Käsketäänhän pojan rakastaman isäänsä vaikka tämä on mies. Tyttären äiti taas tyttären tavoin on nainen. Isoisä on mies ja isoäiti on nainen.

• Anonyymi

Laupias samarialainen pelasti ryöstetyn miehen hengen ja tarjosi ensiapua plus majoituspalvelun. Hän ei harrastanut homoseksiä miehen kanssa. Se olisi ollut syntiä ja Jeesus olisi myös sanonut niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laupias samarialainen pelasti ryöstetyn miehen hengen ja tarjosi ensiapua plus majoituspalvelun. Hän ei harrastanut homoseksiä miehen kanssa. Se olisi ollut syntiä ja Jeesus olisi myös sanonut niin.

Olisiko Jeesus joka rakasti vain miestä snonut niin? Puhu pukille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko Jeesus joka rakasti vain miestä snonut niin? Puhu pukille!

Liberaali versio Jeesuksesta voi sanoa mitä vaan ja usein sanookin.

• Anonyymi

Aloittaja voi ottaa Turreen yhteyttä, hän hakee homosteluseuraa täältä.

• Anonyymi

Ethän sinäkään ole saanut hänestä homosteluseuraa, vaikka kuinka olet yrittänyt vongata häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinäkään ole saanut hänestä homosteluseuraa, vaikka kuinka olet yrittänyt vongata häntä.

Sellaista sinä Híntti yrität epätoivoisesti vongata.
        🤓

• Anonyymi

Pilkkaat JeesusJumalaamme ja JeesusJumalamme rakastamaa miestä jonka JeesusJumalamme on Itse Luonut.
        Miksei JeesusJumalamme saisi Rakastaa Kättensä Töitä ja leikkiä sillä ItseLuomallaan miehellä?

• Anonyymi

Aloittaja ei hae homoseuraa koska on täysverinen hetero eikä rakasta miehiä niinkuin Jeesus. Mistäkö tiedän? Minä olen tuo aloittaja ja minulla on tapana himoiten katsella ja ajatella naisia, mikä tietenkin on syntiä vain miehiä rakastamasta Jeesuksesta. En usko tuon Turren enää tarvitse an homosteluseuraa jos on löytänyt miehiä rakastavan Jeesuksen elämäänsä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Trollaava linkki jonkun punkbändin videoon jossa "homostellaan" kirkossa. Yöks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaava linkki jonkun punkbändin videoon jossa "homostellaan" kirkossa. Yöks!

Jeesus siis mielestäsi homostelee Kirkossa rakastamansa miehen kanssa? Hyi kun olet tuhma kun tuolla tavoin nimittelet Jeesusta homoksi!
        Ei saa tuomita!

• Anonyymi

Tässä tämä rakastamani miehen kirjoitus meistä. Oletan kaikkien täällä sen joskus lukeneen tai ainakin kirkossa kuulleet sen luettavan.
      Älkää tuomitko Jumalaanne, ettei Jumalanne vuorostaan tuomitsisi teitä!

Johanneksen evankeliumi:
      13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

• Anonyymi

No heko heko taas. Homoseksuaalinen käytös on synti eikä Jumala voi tehdä syntiä. Jeesus rakasti ( agape ) opetuslastaan. Agape on se rakkautta tarkoittava kreikan sana, joka on esim. käskyssä "rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi".

• Anonyymi

Miksi aito_lainen vihaa ja tuomitsee Jeesuksen ja hänen rakastamansa miehen rakkaussuhteen?
      Onko aito_lainen perjantaisin muille miehille pyllistelevä jonkun sellaisen muun väärän uskonnon harjoittaja? Perjantaipyllistelijä?

• Anonyymi

Sellaista tuomitsemista sinulla, Repe.

• Anonyymi

Suosi suomalaista,
      palvo Väinämöistä!

Väinämöinen
      ei ollut hintti,
      eikä pedofiili!

Väinämöisellä
      ei ollut
      poikakaveria!

Kaikki itämaiset uskonnot ovat
      joko homo- tai
      pedofiiliuskontoja!

Kalevalan Marjatta myöskin
      neitsytsynnytti!

Me aito_laisen kanssa
      ruvetaan rukoilemaan
      Vaka Vanhaa
      Väinämöistä
      Jumalanamme!

• Anonyymi

Me uskostaan vaan Väinämöiseen.
        Väinämöinen ei ollut homo eikä pedofiili.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me uskostaan vaan Väinämöiseen.
        Väinämöinen ei ollut homo eikä pedofiili.

Joo ei ole oikeen että harras uskovainen
        uskoo ja rukoilee Homoa.
        aito_laisen kanssa ollaan siinä asiassa aivan samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei ole oikeen että harras uskovainen
        uskoo ja rukoilee Homoa.
        aito_laisen kanssa ollaan siinä asiassa aivan samaa mieltä.

samassa veneessä ovat

• Anonyymi

ArtoTTT

Kannattaa kokeilla esim. Mcdonaldsissa tmv isoissa yrityksessä, voit tienata isot rahat kanteella jos joku hermostuu ja pyytää lähtemään tai ainakin saat kunnon lööpit homoagendan levitystä varten.

• Anonyymi

Korkkiruuvi vai ruuvimato?

• Anonyymi

RepeRuutikaIIo, Hèrvannan wanha homo.

• Anonyymi

Älkää tuomitko miehiä rakastanutta Jeesusta?
      Jeesus sai Jumalalta syntinsä anteeksi!

• Anonyymi

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe