Minä en vähimmässäkään määrin-enää.
Luotatteko Piispoihin?
24
168
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
meillä oli nobel ehdokas joka sanoi ettei piispojen liksoista saa leikata 🤔
- Anonyymi
jumla loi maan ja luomaan 🤣🤣🤣
- Anonyymi
En luota! Ovat eksyttäjiä!
- Anonyymi
Minä ainakin luotan ja olen tyytyväinen, että saan elää vapaasti ilman kirkon tuomitsemisia. On niin mukavaa vaihtaa kumppania aina kun yksi alkaa kyllästyttämään.
- Anonyymi
Luotto pyöreä 0.
- Anonyymi
En, ovat eksyttäjiä.
- Anonyymi
En todellakaan!
- Anonyymi
Riittää jo saman jankkauksesi, aito_lainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää jo saman jankkauksesi, aito_lainen.
Muista, vain otettu lääke auttaa!
- Anonyymi
Luotan täysin. He ovat viisaita teologeja, jotka ovat ilahduttavasti saaneet avaramielisyyttä. Kaikkein parasta on, jos Mari Leppäsestä tulee seuraava arkkipiispa.
- Anonyymi
Suomalaiset piispat kiiruhtavat joka vuosi Vatikaaniin palvomaan paavia, joka on kaikkien pedofiilien suojelupyhimys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset piispat kiiruhtavat joka vuosi Vatikaaniin palvomaan paavia, joka on kaikkien pedofiilien suojelupyhimys.
Oletko lapsi?
- Anonyymi
Minä luotan Jumalaan, enkä näihin evlyt kirkon pelleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko lapsi?
Viimmeinen työpäiväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimmeinen työpäiväsi.
Olet siis lapsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis lapsi?
Mihin hukkasit jahvekulttihokemasi?
- Anonyymi
Mikä teidän mielestänne nyt - voi hyvä Luoja - on edes piispoihin luottamista?!
- Anonyymi
Samaa kuin sinuun luottaminen.
- Anonyymi
Kirkko hoitaa elon pellolta vihollisen yöllä kylvämän rikkaviljan kokoamisen ja polttaa sen tulessa Raamatun mukaan.
Olisi ollut viisaampaa olla luottamatta juutalaisen oppiin, jonka jumaluutta Jeesus jo Raamatussa sanoo Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi.
Mikä sai teidät luottamaan Jeesuksen ja tämän oppilaiden murhaajaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko hoitaa elon pellolta vihollisen yöllä kylvämän rikkaviljan kokoamisen ja polttaa sen tulessa Raamatun mukaan.
Olisi ollut viisaampaa olla luottamatta juutalaisen oppiin, jonka jumaluutta Jeesus jo Raamatussa sanoo Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi.
Mikä sai teidät luottamaan Jeesuksen ja tämän oppilaiden murhaajaan?Kyllä, jukolavita, uskovaisten on pakko olla umpihulluja. Ei tätä uskoa muuten pysty ymmärtämään.
- Anonyymi
Minä luotan kyllä Turun piispa Mari Leppäseen. Hän on parasta mitä luterilaiselle kirkolle on pitkään aikaan tapahtunut.
- Anonyymi
palkka ratkaisee
- Anonyymi
Luotan siihen, että edistävät kirkon alasajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244758
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394469Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394291Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364144Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2034053Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264002Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1403646Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?683593Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202994Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!272971