Hallintoelin välimies

Anonyymi-ap

Rukouksessa ei voi sanoa lopuksi Jeesuksen kautta, koska hallintoelin on välimies.

6

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1.Timoteukselle 2:5 sanoo, että yksi on myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, Jeesus. Vartiotorniseura opettaa väärin. Se opettaa, että Jeesus on välimies voidelluille. Muut ihmiset putoavat välistä pois. Väärä opetus.

• Anonyymi

Kyllä Jeesuksen kautta pitää sanoa, mutta tarkoittaa, että hallintoelimen kautta.

• Anonyymi

Sanoo luopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo luopio

Ryhdy sinäkin JT luopioksi ja ravistele itsestäsi pois hallintoelimen hypnoosi.
        Se on kunnia asia kun: luopiouskonto jehovantodistajista pääsee eroon.

• Anonyymi

Timoteus tuo myös esiin:
      1.Timoteuksen kirje: 3:1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.

Vanhimmaksi voi siis myös pyrkiä, seurakuntalaiset ratkaisevat.

Vartiotorniuskonto ei ole kristillinen, eikä tämäkään jae tuota kuin kirjastoa, ellei suoraan potkuja, jos sen ottaa puheeksi.

• Anonyymi

Joh. 15:5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
      15:6 Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
      15:7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
      10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mitä

Haluisin sanoa?
      Ikävä
      126
      1887
    2. Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta

"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s
      Maailman menoa
      205
      1395
    3. Näytit hyvältä

Kävelyäsi oli mukava katsoo. Naiselle
      Ikävä
      84
      1336
    4. Joko alat

Pääsemään irti?
      Ikävä
      71
      1172
    5. Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio

Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit
      Kouvola
      34
      1066
    6. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      106
      926
    7. Kannattaa aina muistaa että ei yritä

liian tasokasta jos ei itse ole sellainen. 🤷🏻‍♂️
      Ikävä
      75
      882
    8. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      22
      826
    9. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      63
      819
    10. Mä tiedän missä sä taas olet

Kaksoiselämää elävä pskiainen.
      Ikävä
      79
      799
    Aihe