Ateismin nousu ja tuho

Anonyymi-ap

Kuka saa kunnian kirjoittaa viimeisen luvun ateismin historiaan ennen kuin se katoaa maailman historiasta? Jeesus saapuu pian takaisin ja siihen päättyy ateismi. Kenen joukoissa silloin seisot?

41

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ateismi ole mikään liike, joka kuihtuisi pois. Ateismi on meissä kaikissa, sinäkin olet ateisti miljoonia hindujumalia kohtaan.

• Ateismi katoaa vain yhdellä tavalla. Ateisti -nimeä ei enää tarvitse käyttää kun kaikki ovat ateisteja. Silloin ateismi on kadonnut.

• Anonyymi

Kun Jeesus saapuu pilvissä Isänsä oikealla puolella, niin silloin kaikkien silmät näkevät hänet ja ateismi katoaa.

• Anonyymi

"Ateisti -nimeä ei enää tarvitse käyttää kun kaikki ovat ateisteja. Silloin ateismi on kadonnut."
        ooo
        Sinulla vain on kova homma kun alat käännyttää muslimeja ateisteiksi.
        Miten aloittaa?
        Seisoskelee Turun Moskeijan lähellä ja kantaa kylttiä,
        jossa lukee:
        "Allahia ei ole !"
        Mutta varaudu taakse poistumaan - ja nopeasti !

- Anti-Ateisti

• Anonyymi kirjoitti:

"Ateisti -nimeä ei enää tarvitse käyttää kun kaikki ovat ateisteja. Silloin ateismi on kadonnut."
        ooo
        Sinulla vain on kova homma kun alat käännyttää muslimeja ateisteiksi.
        Miten aloittaa?
        Seisoskelee Turun Moskeijan lähellä ja kantaa kylttiä,
        jossa lukee:
        "Allahia ei ole !"
        Mutta varaudu taakse poistumaan - ja nopeasti !

- Anti-Ateisti

"Sinulla vain on kova homma kun alat käännyttää muslimeja ateisteiksi."

Kyllä muslimi on aina totellut 7.62 x 51 mm Galil'a. Ainakin kun minä olen ollut käskemässä. Galil on muuten tehty Valmetin RK 62 pohjalta ja pitkä patruuna perustuu FN FAL:n tehokkuusvaatimuksiin Kuuden päivän sodasta.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

Kyllä muslimi on aina totellut 7.62 x 51 mm Galil'a. Ainakin kun minä olen ollut käskemässä. Galil on muuten tehty Valmetin RK 62 pohjalta ja pitkä patruuna perustuu FN FAL:n tehokkuusvaatimuksiin Kuuden päivän sodasta.

Etkös sinä ollut mukana kuuden päivän sodassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Etkös sinä ollut mukana kuuden päivän sodassa?

Olin. Tässä valtasimme Länsimuurin. 55. laskuvarjoprikaatimme ryntäsi Leijonaportin läpi Vanhaan kaupunkiin.

https://www.youtube.com/watch?v=a6e3kKu5XaU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Jeesus saapuu pilvissä Isänsä oikealla puolella, niin silloin kaikkien silmät näkevät hänet ja ateismi katoaa.

Eikö noiden kahden hepun pitänyt olla yksi ja sama?

Ja eikö niiden pitänyt olla henkiä, jota ei voi nähdä?

Tällä palstalla ainakin on Jumalan nimeen todistelu sitä, ettei Jumalaa, Jeesusta tai henkeä voi nähdä. Ja sen takia ne eivät todistakaan omaa olemassaoloaan fyysisesti.

• Anonyymi

Olin. Tässä valtasimme Länsimuurin. 55. laskuvarjoprikaatimme ryntäsi Leijonaportin läpi Vanhaan kaupunkiin.

https://www.youtube.com/watch?v=a6e3kKu5XaU

Rukoilitteko muurilla?

• Anonyymi kirjoitti:

Rukoilitteko muurilla?

Kyllä. Lausuimme: "Shema Yisrael, Adonai Eloheinu, Adonai Echad". Minä olen saanut aikanaan uskonnollisen kasvatuksen, joten pääsin opettamaan Israelilaisten tärkeimmän rukouksen Länsimuurilla sellaiselle, joka ei sitä ollut koskaan lausunut.

https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo

• Extremist_atheist kirjoitti:

>>>Kyllä muslimi on aina totellut 7.62 x 51 mm Galil'a. Ainakin kun minä olen ollut käskemässä. Galil on muuten tehty Valmetin RK 62 pohjalta ja pitkä patruuna perustuu FN FAL:n tehokkuusvaatimuksiin
        Kuuden päivän sodasta.<<<<

Armeijassa oli jotain tiettyjä RK 1, 2, 3, 4, 5.... ammuntoja.

Yksi oli sellainen, jossa taulut olivat ylhäällä tietyn (lyhyen) ajan, jolloin ammuttiin tietty määrä panoksia.
        ...Suoritin ammunnan - taulut laskeutuivat alas.
        Ohjeen mukaan varmistin ettei pateja jäänyt rynkkyyn:
        ---->ammuin a-radan suuntaan päin
        ja - pam ! - yksi pati oli jäänyt aseeseen.

Kouluttajaupseeri huusi:

- Älkää pelleilkö !

Luuliko hän - kun taulut oli nostettu taas ylös osumien laskentaa varten - että minä kaikessa rauhassa tähtäilin viimeisen laukauksen tauluun.

Kaiken kaikkiaan armeijan RK-ammunnat olivat mielenkiintoisia.

Ja enemmän olisi saanut olla hyökkäysten harjoittelua.
        Sissiporukoissa tehtiin usein yöllisiä hyökkäyksiä
        vastasissejä vastaan.
        Ammuttiin räkäpäillä.

• Anonyymi

Kyllä. Lausuimme: "Shema Yisrael, Adonai Eloheinu, Adonai Echad". Minä olen saanut aikanaan uskonnollisen kasvatuksen, joten pääsin opettamaan Israelilaisten tärkeimmän rukouksen Länsimuurilla sellaiselle, joka ei sitä ollut koskaan lausunut.

https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo

Israel on rikollinen miehittäjävaltio, joka ryöstää väkivaltaa käyttäen palestiinalaisten maita ja massamurhaa palestiinalaisia lapsia, naisia ja miehiä.
        Oletko sinä ylpeä noista isänmaasi teoista?

https://www.tabletmag.com/sections/israel-middle-east/articles/israeli-settlements-international-law

• Anonyymi kirjoitti:

Israel on rikollinen miehittäjävaltio, joka ryöstää väkivaltaa käyttäen palestiinalaisten maita ja massamurhaa palestiinalaisia lapsia, naisia ja miehiä.
        Oletko sinä ylpeä noista isänmaasi teoista?

https://www.tabletmag.com/sections/israel-middle-east/articles/israeli-settlements-international-law

Miksei Palestiina perustanut valtiota ennen 1967? Silloin Palestiinalla oli Gaza, Länsiranta ja Itä-Jerusalem. Mitä, eikö ripulivajakilla tule mitään järkevää vastausta? No sitähän minäkin, tukehdu paskaasi saatanan vihervasemmistolainen idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteellä uskot noin? Raamatun Jeesus lupasi palata pilvissä Isänsä oikealla puolella vielä oman sukupolvensa elinaikana. Yksiselitteisesti. Siis hänen lupauksensa osoittautui katteettomaksi viimeistään toiselle vuosisadalle tultaessa.

Joko Jeesus lupaili perättömiä, tai Raamatuun on päätynyt kaikenlaista höpöhöpöä. Kumpaa veikkat?

23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
        28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

64 Jeesus sanoi hänelle: "Sinäpä sen sanoit. Mutta minä sanon teille: tästedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteellä uskot noin? Raamatun Jeesus lupasi palata pilvissä Isänsä oikealla puolella vielä oman sukupolvensa elinaikana. Yksiselitteisesti. Siis hänen lupauksensa osoittautui katteettomaksi viimeistään toiselle vuosisadalle tultaessa.

Joko Jeesus lupaili perättömiä, tai Raamatuun on päätynyt kaikenlaista höpöhöpöä. Kumpaa veikkat?

23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
        28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

64 Jeesus sanoi hänelle: "Sinäpä sen sanoit. Mutta minä sanon teille: tästedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä."

Miten todennetaan näkymättömän hengen palaaminen?

• Anonyymi

Miksei Palestiina perustanut valtiota ennen 1967? Silloin Palestiinalla oli Gaza, Länsiranta ja Itä-Jerusalem. Mitä, eikö ripulivajakilla tule mitään järkevää vastausta? No sitähän minäkin, tukehdu paskaasi saatanan vihervasemmistolainen idiootti.

Israel on rikollinen miehittäjävaltio palestiinalaisten mailla, eikä sinun räyhäämisesi muuta tuota tosiasiaa millään tavalla.

https://yle.fi/a/74-20112499

Kolmasosa Israelin kansalaisista on Neuvostoliitosta/Venäjältä muuttaneita, ja nyt hekin ryöstävät palestiinalaisten maita.

https://www.amnesty.fi/mita-sinun-tulee-tietaa-israelin-miehityksesta-palestiinalaisalueilla/

• Anonyymi

Ilmestys 11 kertoo kahdesta Säkkipukuisesta todistajasta jotka peto tuhoaa hetkeksi. Mutta ne nousee takaisin jaloilleen ja taivaaseen asti nostetaan.

Lenin ja Mao olivat Eräs ilmentymä Säkkipukuisista joita ei anneta haudata. Myös Yhdysvalloissa on syväjäädytetty eräitä hautaamatta. Esim. Walt Disney kuulemani mukaan. Eli myös USA kuuluu Ilmestys 11 arsenaaliin.

Venäjä nousee takaisin jaloilleen. Karhun jalat ovat Itä-Euroopan slaavilaiset valtiot, jotka Venäjä 2035 mennessä valtaa joko aseella , Hengellä tai sopimuksin. Joko todella tai symbolisesti.

• Anonyymi

Vaatii taivaallisen väliintulon niin ateismi katoaa.
      Voi olla normaali vierailu toisesta sivilisaatiosta.
      Se järkyttäisi jo ateistista liikehdintää riittävästi.
      Tämä skeptikkoparvi lentää vastatuuleen eikä muuta
      ymmärretä kuin kieltää kaikki. Se ei ole normaalia.

• Anonyymi

Juu. Joka vuosi se Jeesus tulee useita satoja kertoja. Niitä on jopa tällä palstalla vannottu päivämäärien kanssa ja aina mennyt pieleen.

Onko sinulla antaa aikajanaa ennustuksellesi?

Yleensä näissä Jeesuksen tulo jutuissa ei muutenkaan tarkenneta mitä silloin oikeastaan tapahtuu. Raamattu toki kertoo siitä jotain, mutta harva kristitty edes ottaa niitä tosissaan kun pitäisi käydä asiaa läpi.

Siellä on kohta litteästä maasta mihin aloittajakin voi vedota ja alkaa uskomaan litteään maahan.

Ilm. 1:7: “Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, myös ne, jotka hänet lävistivät.”

Sitä mistä kristinuskoiset eivät halua puhua on kohdat, jossa kaikki "väärin uskovat" heitetään ikuiseksi ajaksi helvettiin, jonka olemassaolon Jumala aikoo unohtaa sen jälkeen. Siinä ei ole edes kysymys siitä, millainen henkilö on ollut, vaan pelkkä oikea usko on vaatimus.
      Ja tätä he kutsuvat hyväksi.

• Anonyymi

aku ankka saapuu pian ja pistää sinut uskovainen kuriin

• Anonyymi

Valitettavasti olet tässä asiassa harhaoppinen, veli hyvä.
        Sen sijaan Taavi Ankka on rasti oikeaan ruutuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette molemmat raskaasti väärässä. Roope-ankka saapuu kultaisella lentokoneella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette molemmat raskaasti väärässä. Roope-ankka saapuu kultaisella lentokoneella.

• Jeesus tulee, oletko valmis? Viritä virtes, osaatko psalmis?

Tätä on odotettu nyt 2000 vuotta, ja alun perin luvattiin, että Jeesus tulisi takaisin jo opetuslasten eläessä. Olisiko aika luovuttaa jo?

Lyön tonnin vetoa, että Jeesus ei palaa ainakaan vuoden loppuun mennessä. Uskallatko ottaa osaa vedonlyöntiin, vai eikö uskosi olekaan kyllin vahva?

• Anonyymi

Minä sain olla radistina 2x kadettien ja 2x LJK; n
      Laskuvarjojääkärit- leireillä. Alokkaana aluksi.
      Toki myös pienempiä komennuksia. Alla piti olla
      1 luokka sähkötys. Ammunta.1 luokka. Kunto 3000m

Jeesus pyrittiin todistamaan tieteellisesti SA,ssa
      Ryhmässä oli useita uskovia ja välillä keskustelut
      koskettivat toista tulemista. Uskottiin siihen että
      meidän elinaikana mshdollinen. Tämä satumainen
      ennustus toteutuessaan pyyhkisi laajasti karttaa.
      Se olisi suuri koettelemus maailman uskonnoille.
      Toivoa aina saa toki.

• Anonyymi

"Lyön tonnin vetoa, että Jeesus ei palaa ainakaan vuoden loppuun mennessä. Uskallatko ottaa osaa vedonlyöntiin, vai eikö uskosi olekaan kyllin vahva?"

Entä jos häviän vedon ja kuolet tänä vuonna.
      1000 €urosta ei olisi hyötyä sulle palaneen puupennin vertaa.

• Anonyymi

Venäjä kun hyökkäilee Suomeen niin ateismi
      alkaa horjumisen. Palstan upseerit pitävät sulkeiset
      ennen siirtymistä omiin palveluspaikkoihin.
      Osa siirtyy eturintamaan tietysti päivittämään oman
      pataljoonan etenemistä. Osa jää odottamaan rintaman taakse Jeesuksen apua.

• Anonyymi

Lasi huurtuu kehitysvammaisen suun kautta hengityksestä. Mielikuvituksessa Jeesus, Jumala ja Putinin kyrpä sekoittuu käsittämättömäksi sekasotkuksi. Rystyset raahautuvat kellarin lattiaa pitkin. Jumala helpottaa kuuppaa kiristävää vannetta.

• Anonyymi

Ateistit eivät pelkää Venäjän pahviaseita.

• Anonyymi

Venäjällä ei riitä sotilaat. Nyt sillä on 250000 mutta vuoden päästä nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä ei riitä sotilaat. Nyt sillä on 250000 mutta vuoden päästä nolla.

Kyllä Suomessa riittää hautapaikaksi asti maata jokaiselle hyökkäävälle Venäjän fasismidiktatuurin rosvoarmeijan soldaatille.

• Anonyymi

Toukokuun–heinäkuun 2025 tietojen mukaan realistisin (tarkistettu) ja ajan tasalla oleva arvio on, että Venäjällä on Ukrainassa tällä hetkellä 620 000–700 000 sotilasta, Riippuen lähteestä ja, lasketaanko mukaan esimerkiksi Rosgvardian joukkoja.

Putin käy edelleen tekemässä omia rituaalejaan ja ristinmerkkejään ortodoksisessa kirkossa.

Meneekö jo Hitlerin osastolle okkultismiin.
      Putin ei ole ainakaam kristitty. Ei myöskään
      suomalainen ateisti.

Valta on vienyt organisoidun älyn.

Jeesus voisi istua Kremlissä nyt.

• Anonyymi

Tällä hetkellä Israel on maa jota pidetään rikollisena.
      Mutta on selvää että on propagandaa jota käytetään
      aseena. Media ja arkitotuus. Eroavat. Jeesus ei ole
      kiinnostunur kuin rukouksissa. Samoin toisella rintamalla.

Valinnan vapaus toteutuu.

• Anonyymi

Pitää luottaa vanhaan viisauteen ja kyllä kauan sitten osattiin profetoida. Jopa Jessen tuleminen.

• Anonyymi

Katsokaa kun tottelemattomat kohtaa oman onnettomuutensa. Ihmisen tahrasta on turha syyttää Jumalaa.

• Anonyymi

On myös ihan tajutonta syytellä olemattomia henkiolentoja.

• Anonyymi

Onhan se Raamattu kirjoitettu. On jotakin faktaa

• Anonyymi

Jeesus ei halua sotaa

• Anonyymi

Jeesus on vain sontaa.

• Anonyymi

Ateismi elää ja voi hyvin aina.

• Anonyymi

Kun ihminen on lajina kadonnut, niin eläimet jatkavat ateistista perintöä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      54
      6838
    2. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      33
      5350
    3. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      96
      5303
    4. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      96
      4882
    5. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      8
      4720
    6. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      19
      4557
    7. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      75
      4546
    8. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      52
      4222
    9. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      23
      4115
    10. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      63
      4102
    Aihe