Joskus vuosissa 2000 - 2003, todennäköisimmin vuosissa 2000 - 2001 päätin käydä tutustumassa "Kansalliskirjastoon" Helsingissä. Menin tuohon laitokseen sen ilmoittamassa "aukioloajassaan". Sisällä ulko-oven lähellä istui pienen pöydän takana joku neuvostokommunistin näköinen ukko. Kun olin kulkemassa tuon ukon ohitse, ukko äännähti vihamielisessä sävyssä: 'Te jätätte repun kaappiin!' Ulko-oven tienoilla ei ollut mitään tiedotetta - ei ainakaan mitään havaittavaa tiedotetta - , että reppu olisi jätettävä kaappiin, silti ukon äänensävy oli erittäin vihamielinen, kuin olisin tehnyt erittäinkin moitittavan teon, kun en heti sisääntultuani ollut pannut reppuani kaappiin. Panin repun säilytyskaappiin. Menin peremmälle tuohon laitokseen. Mutta ulko-oven luona saamani vastaanoton takia en tuntenut itseäni tervetulleeksi, joten melko pian lähdin pois: kuljin ukon ohitse säilytyskaapille; ukko mulkoili minua vihamielisesti. Ollessani menossa ulko-ovesta ulos kuulin ukon sanovan vihamielisesti perääni: 'Ja äläkä tule takaisin!' Olin mennyt "Kansalliskirjastoksi" nimitettyyn laitokseen sen ilmoittamana aukioloaikana ja ollessani poistumassa sieltä minulle sanotaan perään: 'Ja äläkä tule takaisin!' Kyseessä vahvasti-vaikuttaakin olevan KANSANVIHOLLIS"KIRJASTO"!
Mutta Kansan Taistelu......
Kansalliskirjasto vai Kansanvastainen "kirjasto"?
Anonyymi-ap
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
KORJAUS
Yllä kirjoitukseni otsikossa lukee:
Kansalliskirjasto vai Kansanvastainen "kirjasto"?
PITÄISI LUKEA:
Kansalliskirjasto vai kansanvastainen "kirjasto"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1295391HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu863980Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty843337- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321809- 141418
- 171328
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t531255