Biseksuaali kyselee

Anonyymi-ap

Hei,

Haluisin vaan tietää miksi niin moni teistä vihaa minua ja kaltaisiani? Elän tavallista elämää toisen miehen kanssa, me kummatkin käydään töissä ja maksetaan veroja.

Miten meidän elämä on teiltä jotenkin pois?

71

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todista väitteesi! Muuten olet mielisairas!

• Anonyymi

Sinulta kaksi lyhyttä tokaisua, jotka molemmat loppuvat huutomerkkiin, taisit juuri todistaa hänen väitteensä.

• Anonyymi

Vai toisen miehen kanssa, et sitten omaa ole hommannut.

• Anonyymi

Kuka sinua vihaa paitsi sinä itse.

• Anonyymi

Tällä palstalla on paljon homovihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla on paljon homovihaa.

Bi-seksuaalina miehenä en ole havainnut homovihaa tällä palstalla. Ihan hyviä mielipiteitä ja hyvin perusteltuja juttuja kristityiltä, joita on bi-seksuaalina miehenä kiva lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bi-seksuaalina miehenä en ole havainnut homovihaa tällä palstalla. Ihan hyviä mielipiteitä ja hyvin perusteltuja juttuja kristityiltä, joita on bi-seksuaalina miehenä kiva lukea.

Aito_lainen on bi-seksuaali?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä "parita" minua, sillä minä olen bi-seksuaali mies uskollisessa parisuhteessa miehen kanssa. Mitä minun yksityisasiat sinulle edes kuuluu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

OIet ehta homo, Repe.

• Anonyymi

Homohan sä sit oot? Jokaisen oma valinta toki mut ärsyttää kn sitä tungetaan pridessä yms

• Anonyymi

Minua taas ärsyttää jatkuva heteroseksuaalisuuden tyrkytys.

• Anonyymi

Olen ehdottomasti samaa mieltä, vaikka bi-seksuaali mies olenkin, joka seurustelee miehen kanssa. Homouden mainostaminen on jo mautonta.

• Anonyymi

Minä olen myös bi-seksuaali mies ja seurustelen miehen kanssa. Minä olen kokenut vain myötätuntoa ja ymmärrystä herätys-kristityiltä kavereiltani. He ovat hyvin kärsivällisiä ja antavat anteeksi minun syntini. Toivotan sinulle jaksamista ongelmiesi kanssa.

• Anonyymi

Ap ei sanonut mitään ongelmista.

• Anonyymi

Miksi kirjoitat noita feikkikirjoituksia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap ei sanonut mitään ongelmista.

Aito_lainen hokee noita ”toisten ongelmia”, kuten on kirjoittanut tuonkin viestin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito_lainen hokee noita ”toisten ongelmia”, kuten on kirjoittanut tuonkin viestin

En ole aito_lainen, vaan bi-seksuaali mies, joka seurustelee miehen kanssa. Olen vain sitä mieltä, että kristityt ovat aina kohdelleet minua reilusti ja liikoja arvostelematta. Kumma että tällä palstalla ihan tavallisia bi-seksuaaleja miehiä ei hyväksytä omina itsenään, vaan heti luullaan joksikin muuksi kirjoittajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aito_lainen, vaan bi-seksuaali mies, joka seurustelee miehen kanssa. Olen vain sitä mieltä, että kristityt ovat aina kohdelleet minua reilusti ja liikoja arvostelematta. Kumma että tällä palstalla ihan tavallisia bi-seksuaaleja miehiä ei hyväksytä omina itsenään, vaan heti luullaan joksikin muuksi kirjoittajaksi.

Kuka niin on kirjoittanut, en minä ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matalamieleistä huijausta

• Anonyymi

Antavat anteeksi ????
        Siis miten ajattelet oikeastaan. Olet saanut syntyessäsi geenit jotka päättävät seksuaalisuutesi ihan kuten heterotkin saavat ovat geeninsä .
        Siis ei siinä mitään anteeksiantoa tarvitse keneltäkään saada , ihminen on se mikä on ja sitä ei tarvitse pyydellä anteeksi keneltäkään , etkä ole syntinen mitenkään, ainoastaan tavallinen ihminen joka on saanut geeninsä siten että olet bi ,siinä ei ole mitään väärää , kukaan ei päätä itse sitä miksikä syntyy.
        Mutta typerät osaamattomat ihmiset kuvittelevat että se on oma valinta ,mitä se ei ole ,se on ihan sama kun että ihmisiä syntyy vasenkätisenä , eivät hekään päätä itse että pitisi olla oikeakätinen . Ennen ihmisten tyhmyys Oli vielä heitäkin kohtaan kamalaa. Opettaja löi karttaeillä sormille kun lapsi kirjoitti koulussa vasemmalla kädellä koska ei osannut käyttää sitä oikeaa

Heidät pakotettiin vaan kirjoittamaan oikealla koska se oli muka ainut oikea tapa . Monelle kehittyi hyvin huono käsiala siitä pakotuksesta ja todistuksessa sitten näkyi huonot numerot kun arvosteltiin käsialaa kaunokirjoituksesta
        . Jos oiai saanut kiekåjoittaa vasemmalla. Olisi teksti ollut kaunista

Onneksi ei tänään ole niin, se joka on vasenkätinen saa olla sitä ja osaa kirjoittaa kaunista tekstiä . Vasemmalla . Siis niin on seksuaalisen asian kanssa myös, toiset vaan ovat esim bi seksuaalisia tai homoja , se ei ole pois keneltäkään, eikä tee ihmistä mitenkään ala arvoiseksi
        Ovat ihan vaan tavallisia ihmisiä siinä kun muutkin . Joten ihmettelen sitä ettei Suomessa olla kehittyneempiä ymmärtämään sitä että ihmiset ovat erilaisia Ja siitä ei ketään saisi haukkua tai väheksyä.. tyhmyydestä ei tietenkään sakoteta sekin on yksi luonteen piirre ihmisellä ,mutta pitäisi sentäön olla rajat jossain siitä että halveksutaan palstoilla vähemmistö ryhmiä ,viisas sivistynyt ihminen ei sitä tee, ainoastaa osaamaton ihminen jolla ei ole tietoa asioista, ja joka on katsellut ” eräitä” filmejä ja luulee että niissä on jokin totuus , se kertoo että se vähemmän lahjakas on kiinnostunut asioista itse joita ivaa netissä , muutenhan ei sellaisia filmejä edes katsoisi . On tarpeeksi typerä ja paljastaa itsensä alituisella homo vihalla
        Sillä koska katselee filmejä on hyvin kiinnostunut asiasta. Valitettavasti ei osaa oikein mitään muutakaan kun juuri ivaamisen ja vähättelyn , sekin kuuluu tyhmyyden kuvaan , sivistynyt ihminen ei niin tee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sinä hoet, Repe.

• Anonyymi

Vain lähinnä Torren vakiosolvaaja, aito_lainen nimimerkkeineen ja anonyymisti on kirjoittanut homoja tarkoituksella halveksivia tekstejä. Raamattukin käytössä väärällä tavalla siihen tarkoitukseen. Henkilökohtaisuuksiinkin mennen on ollut heillä sitä kirjoittelua, etenkin Torrelle, mutta myös muiden homottelua ja sen mukaisia muita asiattomia homouteen liittyviä väitteitä.

• Anonyymi

Itse en ole bi-seksuaalina miehenä kokenut mitään vihaa kristillisiltä tahoilta. Se oma kokemus on varmaan kiinni omista ennakkoluuloista ja negatiivisesta asenteesta, jos kokee "vihaa". Itse olen positiivinen ihminen ja minulla on myös kristittyjä kavereita, ihan kivoja ihmisiä kaikki.

• Anonyymi

Hassua hei minäkin olen bi-seksuaalinen mies, joka heilastaa toista miestä. Kokemukseni uskovaisten herätyskristittyjen piireistä ovat yksinomaan positiivisia ja kannustavia. Melkein olen jo uskossa itsekin. Mutta kivat sulle ja oli kiva nähdä toinenkin bi tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassua hei minäkin olen bi-seksuaalinen mies, joka heilastaa toista miestä. Kokemukseni uskovaisten herätyskristittyjen piireistä ovat yksinomaan positiivisia ja kannustavia. Melkein olen jo uskossa itsekin. Mutta kivat sulle ja oli kiva nähdä toinenkin bi tällä palstalla.

Aito_laisen bi-leikit vain jatkuu..
        ja juuri samalla tyylillä kaikki kirjoittaen, kun ei muuta osaa,
        mutta hyvä vain, että on niin helposti tunnistettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Blaa Blas blaa

• Anonyymi

Onko siellä kyselemässä entinen EheytynytHomo joka on myös syövästä ihmeparantunut!?

• Anonyymi

Homoushan on kai korvienvälijuttu, kuten kaikki muukin seksuaalisuus, eikö se näin ole? Eihän homous mitään normaalia ole, vaikka nyt sitä suurella innolla joissakin piireissä pidetään erittäin hienona uutena normaalina? Voidaanhan sitä sanoa vaikka mistä asiasta, vaikka sellaisia sen lajin "taitajia" olisi vain 1% väestöstä, että se on ihan normaalia, että 1% on sellaisia. Intersukupuolisia on lienee siinä 1 % seutuvilla. Eiväthän he normaaleja ole vaikka voidaan sanoa, että se on ihan normaalia, että heitä on noin paljon ja he ovat siis jollakin tavalla "normaaleja"? Onko intersukupuolinen, jonka sukuelimet ym. niihin liittyvä ovat syntyessään mitä eriskummallisemmat, jotenkin viallinen? Jota pitäisi esimerkiksi leikkauksilla korjailla? Minä en tiedä, eikä varmaan kukaan muukaan ehdotonta totuutta siinä asiassa?

Syövästäkin voi ihmeparantua, mitä se sitten mahtaa tarkoittaakaan?

Jokainen ihminenhän on erilainen kuin kaikki muut maapallon ihmiset? Edes identtiset kaksoset eivät ole edes syntyessään aivan samanlaisia. Kun maapallolla on nyt elänyt joidenkin arvioiden mukaan jo noin 120 miljardia, siis 120 tuhatta miljoonaa ihmistä, on kuitenkin ainakin minulle täysin ymmärrettävissä ja hyväksyttävissä oleva sellainen ajatus, että koskaa ei ole ollut, eikä koskaan tule olemaan samanlaista ihmisyksilöä kuin minä olen.

Joskus nuoruudessani olisin voinut olla esimerkiksi humalatilassa, jota en tosin harrastanut, biseksuaali. Lapsiin en olisi kovassakaan kiimassa voinut viettiäni kohdistaa. Eläimet ovat tavallaan eri juttu, vaikka en ole niihinkään sekaantunut. Enkä kyllä haaveillutkaan. Aina on ollut noin samanikäinen nainen, ei ainakaan yli kymmenen vuotta nuorempi, haaveissani. Olenkohan epänormaali?

• Anonyymi

Joo, näyttäisi olevan aito_laisen koko aloitus.
        Vastasi siihen n. minuutissa. Hän haluaa vain kyltymättömästi lisää ja lisää homouteen liittyvää keskustelua, etenkin vastakkainasettelua ja sortuu tällaisiin feikkialoituksiinkin, joihin vastaa feikkiviesteillään. Menisi muualle leikkimään, viel. ”aikuinen” mies!

• Anonyymi kirjoitti:

Homoushan on kai korvienvälijuttu, kuten kaikki muukin seksuaalisuus, eikö se näin ole? Eihän homous mitään normaalia ole, vaikka nyt sitä suurella innolla joissakin piireissä pidetään erittäin hienona uutena normaalina? Voidaanhan sitä sanoa vaikka mistä asiasta, vaikka sellaisia sen lajin "taitajia" olisi vain 1% väestöstä, että se on ihan normaalia, että 1% on sellaisia. Intersukupuolisia on lienee siinä 1 % seutuvilla. Eiväthän he normaaleja ole vaikka voidaan sanoa, että se on ihan normaalia, että heitä on noin paljon ja he ovat siis jollakin tavalla "normaaleja"? Onko intersukupuolinen, jonka sukuelimet ym. niihin liittyvä ovat syntyessään mitä eriskummallisemmat, jotenkin viallinen? Jota pitäisi esimerkiksi leikkauksilla korjailla? Minä en tiedä, eikä varmaan kukaan muukaan ehdotonta totuutta siinä asiassa?

Jokainen ihminenhän on erilainen kuin kaikki muut maapallon ihmiset? Edes identtiset kaksoset eivät ole edes syntyessään aivan samanlaisia. Kun maapallolla on nyt elänyt joidenkin arvioiden mukaan jo noin 120 miljardia, siis 120 tuhatta miljoonaa ihmistä, on kuitenkin ainakin minulle täysin ymmärrettävissä ja hyväksyttävissä oleva sellainen ajatus, että koskaa ei ole ollut, eikä koskaan tule olemaan samanlaista ihmisyksilöä kuin minä olen.

Joskus nuoruudessani olisin voinut olla esimerkiksi humalatilassa, jota en tosin harrastanut, biseksuaali. Lapsiin en olisi kovassakaan kiimassa voinut viettiäni kohdistaa. Eläimet ovat tavallaan eri juttu, vaikka en ole niihinkään sekaantunut. Enkä kyllä haaveillutkaan. Aina on ollut noin samanikäinen nainen, ei ainakaan yli kymmenen vuotta nuorempi, haaveissani. Olenkohan epänormaali?

Toisaalta niin moni asia on epänormaalia, kuten siniset silmät.

Ja kukin tykkää toisista oman mielen mukaan. Rakkautta ei voi estää.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Toisaalta niin moni asia on epänormaalia, kuten siniset silmät.

Ja kukin tykkää toisista oman mielen mukaan. Rakkautta ei voi estää.

Mitä väri voisi olla epänormaalia? Sehän on ainoa asia joka erottaa siniset silmät ruskeista silmistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä väri voisi olla epänormaalia? Sehän on ainoa asia joka erottaa siniset silmät ruskeista silmistä.

Siniset silmät on vain alle 10 prosentilla ihmisistä.

Samalla tavalla sukupuoliset suuntaukset ovat kukin eri prosenteilla. Heteroja noin 80 prosenttia.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Siniset silmät on vain alle 10 prosentilla ihmisistä.

Samalla tavalla sukupuoliset suuntaukset ovat kukin eri prosenteilla. Heteroja noin 80 prosenttia.

Minä olen bi-seksuaali mies ja minusta homous on epänormaalia. Se on minun mielestä noin yleisesti ajatellen aivan päivänselvä asia, kun ihmiset on kuitenkin rakennettu saamaan lapsia ihan niin kuin eläimetkin tai puut ja kasvit. Olen parisuhteessa miehen kanssa, mutta tiedän että se on väärin. Ei millään pahalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen bi-seksuaali mies ja minusta homous on epänormaalia. Se on minun mielestä noin yleisesti ajatellen aivan päivänselvä asia, kun ihmiset on kuitenkin rakennettu saamaan lapsia ihan niin kuin eläimetkin tai puut ja kasvit. Olen parisuhteessa miehen kanssa, mutta tiedän että se on väärin. Ei millään pahalla.

Kaikki on oikein kun elää kunnolla ja avioliitto sujuu.

Lapsia tulee eri paljon ja vähän eri puolilla maailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viitsisi..oikeesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viitsisi..oikeesti

Kummallista asennetta täällä, mutta siihen saa minunlainen bi-seksuaalinen mies tottua. On arvostelua, torjuntaa, vihamielisyyttä ja moni tietysti vielä luulee minua heteroksi vain koska kannatan kristillistä sukupuolimoraalia. Mutta meitä ihmisiä on moneen junaan ja jokainen on ainutlaatuinen yksilö joten muista kunnioittaa toisia ihmisiä ja heidän vakaumustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi se olisi väärin. Ei nykyään lapsia tehdä muutenkaan, joten ole ihan rauhassa juuri sellainen kuin olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, näyttäisi olevan aito_laisen koko aloitus.
        Vastasi siihen n. minuutissa. Hän haluaa vain kyltymättömästi lisää ja lisää homouteen liittyvää keskustelua, etenkin vastakkainasettelua ja sortuu tällaisiin feikkialoituksiinkin, joihin vastaa feikkiviesteillään. Menisi muualle leikkimään, viel. ”aikuinen” mies!

Aloitus koskee lähinnä bi-seksuaalisuutta, joka on kuule ihan eri suuntaus kuin homous. Kohta varmaan menet jonnekin toiseen ketjuun valittamaan, vaikka johonkin Gazan-sota ketjuun, että "täällä se aitolainen taas keskustelee homoudesta", vaikka ei keskustele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pyhä Sylvi noita analyysejä. Niistä puuttuu kokonaan tieteellinen osa ihmisistä joita kirjoittelet termeillä ” korvien välissä” miksi edes kirjoitat koska et tiedä asiasta. Yhtään mitään .
        Kun tuntee homoja ja on keskustellut heidän kanssa. Ja he ovat kertoneen elämästään lapsena ja nuoruudestaan ja aikuisuudestaan . Monen lapsuus on ollut saman tyylistä , eivätkä silloin edes tienneet miksi ovat hieman erilaisia , mutta että ovat sen olivat tajunneet .
        Joten miksi yleensä selitellä asioita josta tyhmillä on värähtänyt kuva .
        Kun hyväksyy ihmisen ihmisenä niin maailmakin on paljon parempi ,kukaan ei mieti sinunkaan seksi elämääsi netissä , miksi otat oikeudet silloin selitellä jonkun toisen asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mik sinulle on epänormaalia on jonkun toisen ihmisen normi,joten pidä mölyt mahassasi siitä mik on epänormaalia ,aiihen et analyyseiläsi kykene

• Anonyymi

Usein viha johtuu kateudesta.

• Anonyymi

No ainakaaan homoviha ei kai johdu kateudesta, vai johtuisiko sittenkin? Mitä homoutta tai ainakin sen mainostamista yms. vihaava kadehtisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakaaan homoviha ei kai johdu kateudesta, vai johtuisiko sittenkin? Mitä homoutta tai ainakin sen mainostamista yms. vihaava kadehtisi?

No tietenkin sitä mitä noilla muilla on. Sellaisia sinun kaltaiset kademielet vaan olette.

• Anonyymi

Raamattu kiihottaa vihaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu kiihottaa vihaan!

Lähinnä se kiihottaa suvaitsevaisia ja liberaaleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä se kiihottaa suvaitsevaisia ja liberaaleja.

Aika mahdotonta, sillä tuskin he paljon Raamattua lukevat, jos ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika mahdotonta, sillä tuskin he paljon Raamattua lukevat, jos ollenkaan.

Eivät tietenkään lue, mutta valittavat, kun joku siteeraa Raamattua kommentissaan.

• Anonyymi

Ei mitenkään, miksi olisi?

• Anonyymi

Jos olet kristitty sinun tulisi valita vastakkainen sukupuoli. Jos valitset saman sukupuolen kumppaniksi, sinun tulee luopua väärästä, koska voit ja saada väärä tekosi anteeksi Kristuksessa. Jos et voi, sinun tulee pyrkiä elämään selibaatissa ettet jäisi synteihisi tuomion päivään saakka. Armo kuuluu kaikille syntinsä tunnustaville ja siitä luopuville, halukkaille .

• Armo niille, jotka eivät sitä tarvitse. He pelastavat itse itsensä.

• Anonyymi

No ei ainakaan Jeesukseen uskovat vihaa sinua eikä ketään mutta mieluusti kerromme sinulle että seksi saman sukupuolen kanssa on Jumalan ilmoittamana synti ja kauhea teko.

• Kuten myös kun makaa toisen miehen vaimon kanssa.

• Anonyymi

Luulen että ihmiset, jotka tuntevat vetoa samaan sukupuoleen, samalla kivenkovaa vakuutellen itselleen ja muille omaa kuvittelemaansa heteruuttaan, tuntevat teidät jollain tavoin uhkaksi itselleen.
      Kateellisuus teitä kohtaan myöskin siitä, etteivät itse uskalla vapaasti olla sitä, mitä ovat.
      He tekevät suurta syntiä, nostattaessaan muidenkin vihaa teitä kohtaan.
      Minua on koomillisen huvittava se, kuinka miestä rakastava mies tuomitsee miehet, jotka himoiten katsovat naisia.
      Ihmisen tehtävä ei ole määräullä Jumalaa, että kenet Hän helvettiin tuomitsee ja kenet ei.
      Rehellinen pitää osata olla sekä itselleen että muille ja te sitä olette! Kunnioitan teitä siitä!
      Kaikki ne olemme JUMALAN LUOMIA ARVOKKAITA IHMISIÄ!
      Hyvää syksyyn jatkoa!

• Anonyymi

"Ihmisen tehtävä ei ole määräullä Jumalaa, että kenet Hän helvettiin tuomitsee ja kenet ei."

Ja ne perusteet ketkä helvettiin menevät löytyvät Raamatusta Jumalan Sanana.

Seksi miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella on syntiä ja siksi myös homoseksi on syntiä. Lisäksi Jumala antaa noin 10 kohdin joko suoraan tai epäsuoraan julki että homoseksi on syntiä ja johtaa tekijänsä helvettiin jos katumusta ja uskoa Jeesukseen ei ala löytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ihmisen tehtävä ei ole määräullä Jumalaa, että kenet Hän helvettiin tuomitsee ja kenet ei."

Seksi miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella on syntiä ja siksi myös homoseksi on syntiä. Lisäksi Jumala antaa noin 10 kohdin joko suoraan tai epäsuoraan julki että homoseksi on syntiä ja johtaa tekijänsä helvettiin jos katumusta ja uskoa Jeesukseen ei ala löytyä.

"Ja ne perusteet ketkä helvettiin menevät löytyvät Raamatusta Jumalan Sanana."

Kauheeta!
        Otan osaa!
        Milloin menet?

• Anonyymi kirjoitti:

Suomesta lähes kaikki menevät helvettiin, sillä avioliitto on ollut Suomessa vasta 400 vuotta.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Suomesta lähes kaikki menevät helvettiin, sillä avioliitto on ollut Suomessa vasta 400 vuotta.

Kyllä ennen enemmän varmaan kuin nykykyään, miehet asuivat kämppäkavereina erilaisilla työmailla ja muutenkin. Tuossa meidän naapurissakin asui kaksi miestä, entisiä aseveljiä, jotka lähes 5vuotta asuivat samoissa korsuissa ja juoksuhaudoissa ja sitten rintamamiestalossaan. Kummallakin oli oma yksityinen huoneensa ja he tulivat hyvin toimeen keskenään. Kunnes heistä tuli vanhoja ja kumpikin sitten kuoli pois aikanaan, talon jäätyä tyhjilleen pitkäksi aikaa, mutta nyt siinä jälleen asutaan oikein lapsiperheen voimin.
        Ei heistä ainakaan kukaan puhunut mitään erikoista eikä pahaa, he olivat vaan ns. vanhoja poikia ja todella kovia ja kysyttyjä työmiehiä, jotka olivat jääneet ilman vaimoa, joko arkuuttaan tai jonkin muun syyn seurauksena. Siis he olivat jostain syystä avioon kelpaamattomia, kuten raamattu sanoo.
        Eikä siinä ole tietystikään mitään tuomittavaa sehän on selvä. Päin vastoin, onhan se se hyvä, että ihmisten välillä on tervettä ystävyyttä ja ystävä ja ystäviä, joiden kanssa voi vaikka jakaa asunnon. Se on sitä oikeaa asevelihenkeä, ja tervettä ystävyyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ennen enemmän varmaan kuin nykykyään, miehet asuivat kämppäkavereina erilaisilla työmailla ja muutenkin. Tuossa meidän naapurissakin asui kaksi miestä, entisiä aseveljiä, jotka lähes 5vuotta asuivat samoissa korsuissa ja juoksuhaudoissa ja sitten rintamamiestalossaan. Kummallakin oli oma yksityinen huoneensa ja he tulivat hyvin toimeen keskenään. Kunnes heistä tuli vanhoja ja kumpikin sitten kuoli pois aikanaan, talon jäätyä tyhjilleen pitkäksi aikaa, mutta nyt siinä jälleen asutaan oikein lapsiperheen voimin.
        Ei heistä ainakaan kukaan puhunut mitään erikoista eikä pahaa, he olivat vaan ns. vanhoja poikia ja todella kovia ja kysyttyjä työmiehiä, jotka olivat jääneet ilman vaimoa, joko arkuuttaan tai jonkin muun syyn seurauksena. Siis he olivat jostain syystä avioon kelpaamattomia, kuten raamattu sanoo.
        Eikä siinä ole tietystikään mitään tuomittavaa sehän on selvä. Päin vastoin, onhan se se hyvä, että ihmisten välillä on tervettä ystävyyttä ja ystävä ja ystäviä, joiden kanssa voi vaikka jakaa asunnon. Se on sitä oikeaa asevelihenkeä, ja tervettä ystävyyttä.

Siis että Suomessa avioliitto on ollut 400 vuotta, joten lähes kaikki menevät helvettiin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Siis että Suomessa avioliitto on ollut 400 vuotta, joten lähes kaikki menevät helvettiin.

Eihän kukaan mene helvettiin jos ei sinne itse halua. Usko Jeesukseen on pelastusrengas helvetin tulesta, kaikkihan me sen tiedämme.
        Vähän sama asia, kun jos joutuisit veden varaan ja sinulle heitettäisiin pelastusrengas, jonka turvin jaksaisit hyvin uida rantaan. Mutta et kuitenkaan huoli sitä, koska vähän ylpeästi on tullut kehuskeltua hyvällä uimataidolla, luotat kykyihisi ja omiin voimiisi uida rantaan ja hylkäät ainoan oikean ja hyvän tarjotun mahdollisuuden varmaan pelastumiseen hukkumiselta. Kuitenkin käy niin, että matka on liian pitkä virtaavassa vedessä ja voimat loppuvat eikä koskaan rantaan päästy.
        Markus 1:1-15 FB38
        [1] Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku. [2] Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi". [3] "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'", [4] niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi. [5] Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä. [6] Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa. [7] Ja hän saarnasi sanoen: "Minun jälkeeni tulee minua väkevämpi, jonka kengänpaulaa minä en ole kelvollinen maahan kumartuneena päästämään. [8] Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä." [9] Ja niinä päivinä Jeesus tuli Galilean Nasaretista, ja Johannes kastoi hänet Jordanissa. [10] Ja heti, vedestä noustessaan, hän näki taivasten aukeavan ja Hengen niinkuin kyyhkysen laskeutuvan häneen. [11] Ja taivaista tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt". [12] Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan. [13] Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta. [14] Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia [15] ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

https://bible.com/bible/365/mrk.1.1-15.FB38

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän kukaan mene helvettiin jos ei sinne itse halua. Usko Jeesukseen on pelastusrengas helvetin tulesta, kaikkihan me sen tiedämme.
        Vähän sama asia, kun jos joutuisit veden varaan ja sinulle heitettäisiin pelastusrengas, jonka turvin jaksaisit hyvin uida rantaan. Mutta et kuitenkaan huoli sitä, koska vähän ylpeästi on tullut kehuskeltua hyvällä uimataidolla, luotat kykyihisi ja omiin voimiisi uida rantaan ja hylkäät ainoan oikean ja hyvän tarjotun mahdollisuuden varmaan pelastumiseen hukkumiselta. Kuitenkin käy niin, että matka on liian pitkä virtaavassa vedessä ja voimat loppuvat eikä koskaan rantaan päästy.
        Markus 1:1-15 FB38
        [1] Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku. [2] Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi". [3] "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'", [4] niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi. [5] Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä. [6] Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa. [7] Ja hän saarnasi sanoen: "Minun jälkeeni tulee minua väkevämpi, jonka kengänpaulaa minä en ole kelvollinen maahan kumartuneena päästämään. [8] Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä." [9] Ja niinä päivinä Jeesus tuli Galilean Nasaretista, ja Johannes kastoi hänet Jordanissa. [10] Ja heti, vedestä noustessaan, hän näki taivasten aukeavan ja Hengen niinkuin kyyhkysen laskeutuvan häneen. [11] Ja taivaista tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt". [12] Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan. [13] Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta. [14] Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia [15] ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

https://bible.com/bible/365/mrk.1.1-15.FB38

Suomessa avioliitto on ollut vain 400 vuotta, joten sitä ennen olleet menevät automaattisesti helvettiin.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Suomessa avioliitto on ollut vain 400 vuotta, joten sitä ennen olleet menevät automaattisesti helvettiin.

"Suomessa avioliitto on ollut vain 400 vuotta, joten sitä ennen olleet menevät automaattisesti helvettiin."

Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Sillä sillä tuomiolla millä tuomitset muita, sinutkin itsesi tullaan tuomitsemaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Suomessa avioliitto on ollut vain 400 vuotta, joten sitä ennen olleet menevät automaattisesti helvettiin."

Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi. Sillä sillä tuomiolla millä tuomitset muita, sinutkin itsesi tullaan tuomitsemaan.

En tuomitse.

Mutta kun sanottiin seksin oleva syntiä miehen ja naisen välisen avioliiton ulkopuolella. Niin on ollut paljon ennenkuin avioliitto Suomeen tuli.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

En tuomitse.

Mutta kun sanottiin seksin oleva syntiä miehen ja naisen välisen avioliiton ulkopuolella. Niin on ollut paljon ennenkuin avioliitto Suomeen tuli.

SauIikin se roiskeet perääsi.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Kovaa peräänajoa siellä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kovaa peräänajoa siellä.

Elämäni olisi vallan toisenlainen, jos se olisi sinun haaveiden mukainen.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Miehen ja naisen liitto Suomessa on ollut käytössä aina siitä saakka kun ensimmäinen ihminen Suomen kamaralle astui - muutenhan meitä ei olisi edes olemassa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen ja naisen liitto Suomessa on ollut käytössä aina siitä saakka kun ensimmäinen ihminen Suomen kamaralle astui - muutenhan meitä ei olisi edes olemassa.

Avioliitto on 400 vuotta ollut Suomen kamaralla.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Avioliitto on 400 vuotta ollut Suomen kamaralla.

Mitä selität?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä selität?

Että syntiä on tehty ja menty helvettiin. Avioliitto tuli Suomeen liian myöhään.

• Anonyymi
      UUSI

Ketään tuskin oikeesti kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      37
      3982
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      100
      3534
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      110
      3457
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      78
      3205
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      88
      3184
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2845
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2630
    8. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2519
    9. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2513
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      95
      2259
    Aihe