Minä olen psyko magneetti. Koko elämäni ajan olen saanut ihmisiltä henkistä,fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa.
Äskettäin keväällä joku sovinisti psyko terroristi raiskasi minut ja juuri tällä viikolla minut ryöstettiin.
Suomeen on tuotu niin paljon sovinisti psyko terroristeja etten enää tajua että miten uskallan enää edes lähteä ulos.
Jos kertoisin kaikki väkivalta jutut jotka olen kohdannut niin joku teistä ihmettelisi että miten olen vieläkin hengissä.Yritän olla vielä vähän aikaa hengissä,mutta elämäni on pilalla.Itsetuntoni on kuollut.
En ole enää hetero ja miehiin en koske pitkällä tikullakaan.Traumani ovat isoja ja näitä traumoja ei voi parantaa.Lapseni takia ja Jumalan takia yritän vielä pysyä tässä maailmassa mutta Suomi on pilattu joten heti kun pystyn niin lähden maasta pois ja täältä ette hautakiveäni löydä.Häpeän asua näin kamalassa paikassa.
Olen psyko magneetti
2
662
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on täynnä sovinisti miehiä ja sovinisti naisia.Joillakin ihmisillä on vieläkin se käsitys että naisen tulee olla sievä barbie nukke.
Pari kertaa on käynyt niin että pari naista soitti minulle keväällä ja he kysyivät että oletko bikini kunnossa eli he ovat sitä mieltä että en saa mennä rannalle koska olen liian lihava.Miltein kaikki naiset joita olen tavannut..niin he kaikki esineellistävät naisia samalla tavalla kuin sovinisti miehet.Yhtäkään järkevää ihmistä en ole vielä tavannut elämäni aikana mutta jos tapaan yhdenkin järkevän ihmisen elämäni aikana niin se on lottovoitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4482876IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1032108- 1691698
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.921584Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171566Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471124
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521110Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44972- 38949