Olen psyko magneetti

Anonyymi-ap

Minä olen psyko magneetti. Koko elämäni ajan olen saanut ihmisiltä henkistä,fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa.
Äskettäin keväällä joku sovinisti psyko terroristi raiskasi minut ja juuri tällä viikolla minut ryöstettiin.
Suomeen on tuotu niin paljon sovinisti psyko terroristeja etten enää tajua että miten uskallan enää edes lähteä ulos.
Jos kertoisin kaikki väkivalta jutut jotka olen kohdannut niin joku teistä ihmettelisi että miten olen vieläkin hengissä.Yritän olla vielä vähän aikaa hengissä,mutta elämäni on pilalla.Itsetuntoni on kuollut.
En ole enää hetero ja miehiin en koske pitkällä tikullakaan.Traumani ovat isoja ja näitä traumoja ei voi parantaa.Lapseni takia ja Jumalan takia yritän vielä pysyä tässä maailmassa mutta Suomi on pilattu joten heti kun pystyn niin lähden maasta pois ja täältä ette hautakiveäni löydä.Häpeän asua näin kamalassa paikassa.

1

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi on täynnä sovinisti miehiä ja sovinisti naisia.Joillakin ihmisillä on vieläkin se käsitys että naisen tulee olla sievä barbie nukke.
      Pari kertaa on käynyt niin että pari naista soitti minulle keväällä ja he kysyivät että oletko bikini kunnossa eli he ovat sitä mieltä että en saa mennä rannalle koska olen liian lihava.Miltein kaikki naiset joita olen tavannut..niin he kaikki esineellistävät naisia samalla tavalla kuin sovinisti miehet.Yhtäkään järkevää ihmistä en ole vielä tavannut elämäni aikana mutta jos tapaan yhdenkin järkevän ihmisen elämäni aikana niin se on lottovoitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      79
      2865
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      78
      2365
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2208
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      14
      2143
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1554
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1459
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1247
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1100
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1097
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1044
    Aihe