Israelin siunaaminen pelastaa helluntailaiset

Anonyymi-ap

Helluntailaiset siis pelastavat itse itsensä tekemällä "hyviä tekoja" eli siunaamalla ja rahoittamalla kultaista vasikkaansa ==> Jeesuksen murhannutta Israelia.

Samalla lapsia murhaavaa Israelia siunatessaan, palvoessaan ja rahoittaessaan nämä hurskaat "kristityt" ==> heittävät Jeesuksen opetuksineen Gazan sotatantereelle kärsimään ja kuolemaan.

Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

76

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dan.12:2 Ja monta, jotka maan tomussa makaavat, heräävät, muutamat ijankaikkiseen elämään ja muutamat ijankaikkiseen pilkkaan ja häpiään. Biblia (1776) Jes.66:24. Matt.25:46. Joh.5:28-29.

• Anonyymi

Eihön kukaan halua joutua helvettiin juutalaisten vuoksi.

• Anonyymi

sus' sus' siunatkoon mitä kirjoitat.. huh....

• Anonyymi

En kenenkään vuoksi
        .

• Anonyymi

Matt.25:34 Silloin sanoo kuningas niille, jotka hänen oikialla puolellansa ovat: tulkaat, minun Isäni siunatut, omistakaat se valtakunta, joka teille on valmistettu maailman alusta. Biblia (1776) Ef.1:4.

• Anonyymi

Ai tämän helluntailaisten pelastuksen takia Essayah on niin kansanmurha valtio Israelin puolustaja. Luulee itse pelastuvansa. Ihme hihhuleita nämä lahko uskovat

• Anonyymi

Samoin Räsänen ja monet muut Israelin fanittajat.

• Anonyymi

sus, sus' sus - siunatkoon puheesi... Toivottavasti uskonto kielletään, päästään joulusta eroon ja kunnon uskonto.... käsi poikki- naiset huppuun ja sinullakin on kumarreltava...
        Siellähän on kristinusko ollut Afrikan pohjoisalueella, joka loistaa nyt 1600- luvun uskontoporukan hallussa, siunausta heille.
        Kyllä he taputtelevat sinun ajatukselle. Pidähän tikari edelleen vyölläsi.
        kaasukammiot pelasi jo ja tunneleita riittää... hienoa kannatustasi

sus. sus

• Anonyymi

Halveksittavia !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin Räsänen ja monet muut Israelin fanittajat.

Menköön koko hihhulsakki sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sus, sus' sus - siunatkoon puheesi... Toivottavasti uskonto kielletään, päästään joulusta eroon ja kunnon uskonto.... käsi poikki- naiset huppuun ja sinullakin on kumarreltava...
        Siellähän on kristinusko ollut Afrikan pohjoisalueella, joka loistaa nyt 1600- luvun uskontoporukan hallussa, siunausta heille.

sus. sus

Mitä sinä oikein sekoilet ?

Ainoastaan uskonharhaiset...olivat he sitten minkä uskonnon kannattajia tahansa...voivat siunata uskontonsa nimissä murhaajia !

Nyt taistelee kaksi terroristiryhmää toisiaan vastaan - Hamasin porukka ja äärioikeistolaiset ortodoksijuutalaiset - ja palestiinan kansa heidän välissään on joutunut uhriksi.

LAPSET eivät ole terroristeja, eikä MIKÄÄN oikeuta murhaamaan viattomia lapsia kylmäverisesti MINKÄÄN uskonnon nimessä !

Te kristinuskovaisina esiintyvät vanhan liiton siionistit ette ole kristittyjä Jeesuksen seuraajia lainkaan, vaan te olette hengeltänne juuri samanlaisia kuin ne juutalaiset, jotka murhasivat Jeesuksen.

Jeesus samaistuu kaikkiin kärsiviin, eikä siinä ole eroa, onko juutalainen vai palestiinalainen, mutta te olette valinneet olla kansanmurhaajien puolella, kun taas Jeesus samaistuu kärsiviin uhreihin.

• Anonyymi

Väitteesi on Hamasin propagandaa, ei ole mitään näyttöä Israelin suorittamasta kansanmurhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä oikein sekoilet ?

Ainoastaan uskonharhaiset...olivat he sitten minkä uskonnon kannattajia tahansa...voivat siunata uskontonsa nimissä murhaajia !

Nyt taistelee kaksi terroristiryhmää toisiaan vastaan - Hamasin porukka ja äärioikeistolaiset ortodoksijuutalaiset - ja palestiinan kansa heidän välissään on joutunut uhriksi.

LAPSET eivät ole terroristeja, eikä MIKÄÄN oikeuta murhaamaan viattomia lapsia kylmäverisesti MINKÄÄN uskonnon nimessä !

Te kristinuskovaisina esiintyvät vanhan liiton siionistit ette ole kristittyjä Jeesuksen seuraajia lainkaan, vaan te olette hengeltänne juuri samanlaisia kuin ne juutalaiset, jotka murhasivat Jeesuksen.

Jeesus samaistuu kaikkiin kärsiviin, eikä siinä ole eroa, onko juutalainen vai palestiinalainen, mutta te olette valinneet olla kansanmurhaajien puolella, kun taas Jeesus samaistuu kärsiviin uhreihin.

Kuis- Put- putin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sus. sus

Netanjahu käy "puolustussotaa" palestiinalaisten maaperällä samoin kuin hänen hengenheimolaisensa toveri Putin käy "puolustussotaa" Ukrainassa.

5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON , vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIINKUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netanjahu käy "puolustussotaa" palestiinalaisten maaperällä samoin kuin hänen hengenheimolaisensa toveri Putin käy "puolustussotaa" Ukrainassa.

5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON , vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIINKUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT."

Netanjahu toteuttaa Jumalansa kansanmurhakäskyä ja valhekristityt huutavat hallelujaata !

• Anonyymi

Hellarilahko on suosittua Afrikassa .

• Anonyymi

missäpäin? helluntaisuskonto on ollut, mutta ei enää, siellä on toinen mus- mus- mikäse nyt oli- se uskon-to.....
        ei enää kristinusko. Eiköhän me päästä joulustakin, kun uusi väestöryhmä tulee, eikä he luovuta voittamiaan paikkoja.
        Savolaisukotkin --- pääsevät - lapsen lasten kohdalla tennarit eteisessä matolla kum. kum. miten se sanottiinkaan, kun on polvet matolla ja suunta oikeaan... en muista - dementia, se vaivaa.
        Eiköhän huuveta hallelujaa tälle profeetta---lliselle uskonnolle muh- muh- mikä se sanan loppuosa oli- unohtu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missäpäin? helluntaisuskonto on ollut, mutta ei enää, siellä on toinen mus- mus- mikäse nyt oli- se uskon-to.....
        ei enää kristinusko. Eiköhän me päästä joulustakin, kun uusi väestöryhmä tulee, eikä he luovuta voittamiaan paikkoja.
        Savolaisukotkin --- pääsevät - lapsen lasten kohdalla tennarit eteisessä matolla kum. kum. miten se sanottiinkaan, kun on polvet matolla ja suunta oikeaan... en muista - dementia, se vaivaa.
        Eiköhän huuveta hallelujaa tälle profeetta---lliselle uskonnolle muh- muh- mikä se sanan loppuosa oli- unohtu

Missä tämän dementiapapan holhooja luuraa...onko omaisia tai ketään, joka katselis vähän perään?

Huonolla tolalla on tämän yhteiskunnan asiat, kun tällaiset dementikot jää ihan heitteille! Rikkaille vaan mätetään lisää velkarahaa ja tällasista sekaisin olevista vanhuksista ei huolehdita ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tämän dementiapapan holhooja luuraa...onko omaisia tai ketään, joka katselis vähän perään?

Huonolla tolalla on tämän yhteiskunnan asiat, kun tällaiset dementikot jää ihan heitteille! Rikkaille vaan mätetään lisää velkarahaa ja tällasista sekaisin olevista vanhuksista ei huolehdita ollenkaan.

Niin, nämä Suomen köyhiä kyykyttävät ja rikkaita velkarahalla tukevat äärioikeistopersutkin siunaavat Israelia.

Sinne Israelin siunaajiin ja tukijoihin on kerääntynyt oikein leegio yhteiskunnan ja maailman rikollista roskasakkia.

• Anonyymi

Jeesus oli tosiaan palestiinalainen.

• Anonyymi

Niin oli. Hihhulit tappaa hänen kansaa.saatanat.

• Anonyymi

Epäilemättä sun Jeesus on palestiinalainen, hän ei ole sovittanut maailman synnit, Jeesus Kristus on juutalainen, Hän sovitti maailman synnit Hengellään ja verellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oli. Hihhulit tappaa hänen kansaa.saatanat.

otahan vihalääkkeesi, käyt kierroksilla

• Anonyymi

Kuolemalla ratsastamalla oli mikä tai kuka tahansa päätyy helvettiin.

Sellaisesta pitää heti sanoutua irti ettei joudu helvettiin.

• Anonyymi

Mooseksen kirja:
      12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

• Anonyymi

Tässä on teksti Israelin kiroajille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on teksti Israelin kiroajille!

Ilmankos Jumala kirosi Jeesuksenkin, sillä niin kerrassaan törkeätä kieltä Jeesus käytti Jumalan silmäterästä Israelista !

Onneksi te vanhan liiton siionistit olette ymmärtäneet, että Jeesusta ei missään nimessä kannata seurata.

Kannattaa olla voittajan puolella ja siunata Israelia !

Israel toimii sitten välimiehenä ja puhuu Jumalalle teidän puolestanne, vaikka te olettekin vääräuskoisia. Muuten teidätkin pitäisi tappaa. Mutta Israel kyllä armahtaa teitä sitten kun istuu Jumalan oikealla puolella hänen valtakunnassaan.

Matteus 23
        Voi teitä!

13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. [[23:13-36: Luuk. 11:39-52]

14 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista. Vrt. Mark. 12:40.]

15 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

16 "Voi teitä, te sokeat oppaat! Te sanotte: 'Jos vannoo temppelin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo temppelin kullan kautta, vala on sitova.' [Matt. 15:14+]
        17 Te sokeat typerykset! Kumpi on tärkeämpi, kulta vai temppeli, joka sen kullan pyhittää?
        18 Te sanotte myös: 'Jos vannoo alttarin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo alttarille pannun uhrilahjan kautta, vala on sitova.'
        19 Te sokeat! Kumpi on tärkeämpi, uhrilahja vai alttari, joka lahjan pyhittää? [2. Moos. 29:37]
        20 Se, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sekä alttarin että kaiken sen päällä olevan kautta,
        21 ja se, joka vannoo temppelin kautta, vannoo samalla hänen kauttaan, jonka asuinpaikka se on. [1. Kun. 8:13; 2. Aik. 6:2]
        22 Niin myös se, joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttaan, joka sillä istuu.

23 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te maksatte kymmenykset jopa mintusta, tillistä ja kuminasta, mutta laiminlyötte sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeudenmukaisuuden, laupeuden ja uskollisuuden. Näitä teidän pitäisi noudattaa, noita muitakaan unohtamatta. [3. Moos. 27:30; 4. Moos. 18:21 | 1. Sam. 15:22; Miika 6:8]
        24 Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin! [Matt. 15:14+]

25 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te puhdistatte maljanne ja vatinne ulkopuolelta, mutta mitä niissä on sisällä: riistoa ja hillittömyyttä! [Mark. 7:4]
        26 Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi! [Matt. 15:20; Tit. 1:15]

27 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa. [Ap. t. 23:3+]
        28 Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä. [Luuk. 16:15]

29 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.' [Matt. 5:12+]
        31 Näin te kuitenkin itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat. [Ap. t. 7:52]
        32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7+]
        34 "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]
        35 Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille. [1. Moos. 4:10; Hepr. 11:4 | 2. Aik. 24:20-22]
        36 Totisesti: tämä sukupolvi joutuu vielä vastaamaan tästä kaikesta!

Jeesus valittaa Jerusalemin paatuneisuutta

37 "Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [23:37-39: Luuk. 13:34,35 : Ap. t. 7:59 | Jes. 31:5 | Jes. 65:2; Jer. 6:16]
        38 Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. [1. Kun. 9:7,8; Hes. 11:23; Miika 3:12]
        39 Sillä minä sanon teille, että te ette minua tästedes näe ennen kuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'" [Sir. 15:7; Joh. 14:19 | Ps. 118:26; Matt. 21:9+]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos Jumala kirosi Jeesuksenkin, sillä niin kerrassaan törkeätä kieltä Jeesus käytti Jumalan silmäterästä Israelista !

Onneksi te vanhan liiton siionistit olette ymmärtäneet, että Jeesusta ei missään nimessä kannata seurata.

Kannattaa olla voittajan puolella ja siunata Israelia !

Israel toimii sitten välimiehenä ja puhuu Jumalalle teidän puolestanne, vaikka te olettekin vääräuskoisia. Muuten teidätkin pitäisi tappaa. Mutta Israel kyllä armahtaa teitä sitten kun istuu Jumalan oikealla puolella hänen valtakunnassaan.

Matteus 23
        Voi teitä!

13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. [[23:13-36: Luuk. 11:39-52]

14 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista. Vrt. Mark. 12:40.]

15 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

16 "Voi teitä, te sokeat oppaat! Te sanotte: 'Jos vannoo temppelin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo temppelin kullan kautta, vala on sitova.' [Matt. 15:14 ]
        17 Te sokeat typerykset! Kumpi on tärkeämpi, kulta vai temppeli, joka sen kullan pyhittää?
        18 Te sanotte myös: 'Jos vannoo alttarin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo alttarille pannun uhrilahjan kautta, vala on sitova.'
        19 Te sokeat! Kumpi on tärkeämpi, uhrilahja vai alttari, joka lahjan pyhittää? [2. Moos. 29:37]
        20 Se, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sekä alttarin että kaiken sen päällä olevan kautta,
        21 ja se, joka vannoo temppelin kautta, vannoo samalla hänen kauttaan, jonka asuinpaikka se on. [1. Kun. 8:13; 2. Aik. 6:2]
        22 Niin myös se, joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttaan, joka sillä istuu.

23 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te maksatte kymmenykset jopa mintusta, tillistä ja kuminasta, mutta laiminlyötte sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeudenmukaisuuden, laupeuden ja uskollisuuden. Näitä teidän pitäisi noudattaa, noita muitakaan unohtamatta. [3. Moos. 27:30; 4. Moos. 18:21 | 1. Sam. 15:22; Miika 6:8]
        24 Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin! [Matt. 15:14 ]

25 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te puhdistatte maljanne ja vatinne ulkopuolelta, mutta mitä niissä on sisällä: riistoa ja hillittömyyttä! [Mark. 7:4]
        26 Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi! [Matt. 15:20; Tit. 1:15]

27 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa. [Ap. t. 23:3 ]
        28 Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä. [Luuk. 16:15]

29 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.' [Matt. 5:12 ]
        31 Näin te kuitenkin itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat. [Ap. t. 7:52]
        32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7 ]
        34 "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]
        35 Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille. [1. Moos. 4:10; Hepr. 11:4 | 2. Aik. 24:20-22]
        36 Totisesti: tämä sukupolvi joutuu vielä vastaamaan tästä kaikesta!

Jeesus valittaa Jerusalemin paatuneisuutta

37 "Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [23:37-39: Luuk. 13:34,35 : Ap. t. 7:59 | Jes. 31:5 | Jes. 65:2; Jer. 6:16]
        38 Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. [1. Kun. 9:7,8; Hes. 11:23; Miika 3:12]
        39 Sillä minä sanon teille, että te ette minua tästedes näe ennen kuin sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'" [Sir. 15:7; Joh. 14:19 | Ps. 118:26; Matt. 21:9 ]

Siinä oli oikein siunauksen sanat Israelille !

Kiitos Jeesus, että nämä vanhan liiton siionistivuohet hävitetään joskus tältä Tellukselta !

Matt.25
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville (vuohille): 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi

Aaronilainen siunaus oli tarkoitettiu Israelin kansalle. Pakana kansojen uskovat ovat siunattuja Jeesuksessa Kristuksessa uskoessaan evankeliumin, eli uudestisyntyessään .

Aaronilainen siunaus on saanut täyttymyksensä Jeesuksessa Kristuksessa.

Uskosta osattomat ovat Jumalan vihan alla --- ”Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."”
      ‭‭Johannes‬ ‭3‬:‭36‬ ‭FB38‬‬

Aaron ja hänen jälkeläisensä olivat lakiliiton ylipappeja.He siunasivat kansan palatessaan temppelin kaikkein pyhimmästä vietyään ja vihmottuaan siellä olleelle armo istuimen kannelle eläin uhrin veren kansan ja itsensä syntien sovitukseksi.

4.Moos.6:23. "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:.."

Miksi esim evankelioimis palve tehtävään siunaamisen yhteydessä siunattavalle lausutaan "Herran siunaus" ? Joka oli "esikuvallista" (varjo) tulevasta. Ja se oli Aaronilaisen (ylipapit) pappeudelle annettu säädös. Esikuva siitä minkä täyttymys tuli Jeesuksessa Kristuksessa.

On todella kummallista kun uskovalla pyydetään "antakoon sinulle rauhan"?

Eikö olisi tarpeen ajatella ( mikäli on uskossa?) mitä suustaan lausuu? Onko se uskovan puhetta kun pyytää sitä mitä on jo annettu? Eikö se ole hengellistä sokeutta ettei näe jo toteutunutta Kirjoituksista?

”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.” ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭5‬:‭1‬-‭2‬ ‭FB38‬‬

".. 24. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua; 25. Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen; 26. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. .."

Herra on jo valistanut kasvonsa Jeesuksessa Kristuksessa.
      "..Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭FB38‬‬

Jumala puhuu Sanassaan.
      ”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut”
      ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭1‬:‭1‬-‭2‬ ‭FB38‬‬

"...antakoon sinulle rauhan. .." Eikö siunauksen kohde ole uskossa kun hänelle rauhaa pyydetään? Uskovalla on jo Jumalan antama rauha.

".. Herra siunatkoon sinua.." Palvelukseen lähtevän tarkoitushan on olla " siunaukseksi toisille"?

Mikäli hän uskossa on häntä on jo siunattu.---Ef.1:3.”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,” ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭1‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

( esikuva Aabrahamin siunaamisesta)
      1.Moos.22:”Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki kansakunnat maan päällä, sentähden että olit minun äänelleni kuuliainen."”
      ‭‭1. Mooseksen kirja‬ ‭22‬:‭18‬ ‭FB38‬‬

Gal.3:”Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme — sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" — että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen.” ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭3‬:‭13‬-‭14‬ ‭FB38‬‬

Henkeä eikä Hengen vaikuttamia ("VAIKUTTAMIA") lahjoja saada lain tekoja noudattamalla , ei paastolla , ei huutamalla vaan uskosta evankeliumiin.

Tunteita saadaan huutamalla rummuttamalla, tms. sellaisella . Kukaan ei pelastu eikö parane tunne kuohulla. Kukaan ei vapaudu "perkelestä" tunnekuohulla Vaan uskon kautta Jumalan Sanaan ja sen auktoriteettiin.Jeesus Kristus ajoi riivaaja ulos Jumalan Sanalla..

• Anonyymi

Jeesuksen Kristuksen omat ovat kutsutut siunaamaan ei kiroamaan lähimmäisiänsä. Heidät itsensä on jo siunattu, että he olisivat siunaukseksi.

”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭1‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä. Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta, kääntyköön pois pahasta ja tehköön hyvää, etsiköön rauhaa ja pyrkiköön siihen. Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan."”
        ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭3‬:‭8‬-‭12‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

4.Moos.6:24. "..Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua; 25. Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen; 26. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. .."

Uskovalla on jo rauha Jeesuksessa Kristuksessa.

”Rauhan minä jätän teille: minun rauhani — sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭27‬ ‭FB38‬‬

”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭5‬:‭1‬-‭2‬ ‭FB38‬‬

”Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.”
        ‭‭Kolossalaiskirje‬ ‭3‬:‭15‬ ‭FB38‬‬

”Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.”
        ‭‭Filippiläiskirje‬ ‭4‬:‭6‬-‭7‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Elviksen toinen nimi oli Aaron

• Anonyymi

Israelin kiroajille käy huonosti.
      Israel on Jumalan silmäterä!
      Jumala itse kynii kanansa!

• Anonyymi

Miten käy Haagarin siunaajille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten käy Haagarin siunaajille?

Miksi kukaan ei vastaa ?

Te kristittyjä teeskentelevät ja juutalaisia palvovat vanhan liiton siionistit, jotka etsitte innolla ohjeita sieltä juutalaisten Raamatusta eli Vanhasta Testamentista ette tietenkään ole huomanneet, miten siellä kristittyjen omassa Raamatussa eli UTssa tulkitaan noita vanhan testamentin kirjoituksia.

Matt.23
        37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.

Gal.4
        24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

Te siis todellisuudessa SIUNAATTE HAAGARIA, ettekä Israelia siunatessanne tätä lihasta syntynyttä sotaa käyvää ja lapsia murhaavaa juutalaisvaltiota.

• Anonyymi

Kyllähän synnit pitäisi tuomita eikä siunata.

Eihän homostelua siunata vaikka ei ole tappava synti.

• Anonyymi

Tulihan se sieltäHOMO.nytkö alkoi homottamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulihan se sieltäHOMO.nytkö alkoi homottamaan.

Pedofiilit, zoofiilit, nekrofiilit vielä puuttuu toistaiseksi.

• Anonyymi

sus- siunatkoon mitä kirjoitusta.....

• Anonyymi

Uuden Testamentin mukaan israelilaiset itse luopuivat liitostaan, kun eivät tunnistaneet messiastaan ja vetivät halulla kirouksen päälleen.
      Armosta heidätkin oksastetaan jälleen Kristukseen Jeesukseen, kun uskovat ja kääntyvät niin kuin 'pakanatkin'. Ei sen kummempaa.
      Maallisesti emme voi olla terroristien emmekä muun uskoisten puolella, jos eivät selvästi ole oikeassa. Terroristit ovat aina pkeleestä ja niitä vastaan tulee tietysti taistella, kun voi. Ei ole oikein, että lapsia ja 'viattomia' tapetaan sodissa, mutta minkäs teet, äly hoi älä jätä!

• Anonyymi

Niin ei vain voi mitään kun viattomia kuolee. Kun on kuollut ennenkin.

Eikä terrorismi lopu kun viattomia tapetaan.

Saa vain aihetta lisää.

• Anonyymi

Islam on terrorin alku, Allah kirosi juutalaiset apinoiksi ja koiriksi sekä langetti Fatwan (kuoleman tuomion) jokaiselle juutalaiselle. Palestiinalaisista yli 80% hurskaita oikeauskoisia muslimeja ja he toteuttavat Fatwaa, Hamasia ei lapset voisi enää vähempää kiinnostaa vaan tapattaa heitä toteuttamalla Fatwaa, juutalaisten kansanmurhaa Jihadilla (pyhä sota), muslimilapset jotka saavat surmansa oat 'marttyyreja'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Islam on terrorin alku, Allah kirosi juutalaiset apinoiksi ja koiriksi sekä langetti Fatwan (kuoleman tuomion) jokaiselle juutalaiselle. Palestiinalaisista yli 80% hurskaita oikeauskoisia muslimeja ja he toteuttavat Fatwaa, Hamasia ei lapset voisi enää vähempää kiinnostaa vaan tapattaa heitä toteuttamalla Fatwaa, juutalaisten kansanmurhaa Jihadilla (pyhä sota), muslimilapset jotka saavat surmansa oat 'marttyyreja'.

"Islam on terrorin alku, Allah kirosi juutalaiset apinoiksi ja koiriksi sekä langetti Fatwan (kuoleman tuomion) jokaiselle juutalaiselle."

Vastaapa sitten, KUMPI porukka kirjoitti ENSIN oman "pyhän kirjansa" eli juutalaiset Raamattunsa vai muslimit Koraaninsa ?

1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA MIEHET JA NAISET, LAPSET JA IMEVÄISET, RAAVAAT JA LAMPAAT, KAMELIT JA AASIT ."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Islam on terrorin alku, Allah kirosi juutalaiset apinoiksi ja koiriksi sekä langetti Fatwan (kuoleman tuomion) jokaiselle juutalaiselle."

Vastaapa sitten, KUMPI porukka kirjoitti ENSIN oman "pyhän kirjansa" eli juutalaiset Raamattunsa vai muslimit Koraaninsa ?

1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA MIEHET JA NAISET, LAPSET JA IMEVÄISET, RAAVAAT JA LAMPAAT, KAMELIT JA AASIT ."

Miksi ei yksikään Israelia palvova siionistivuohi koskaan vastaa tuohon kysymykseen ?

• Anonyymi

Milloin maailmassa käyty vastaava "sota", jossa toinen osapuoli ampuu ohjuksia ja vastapuoli vain ottaa vastaan mitä annetaan ilman ilmatorjuntaa tai maavoimia?

Ja sitä yhtä innokkasti puolustettu, että olemassaolostaan taistelee.

• Anonyymi

YK ja EU ovat vasemmisto/islam koalition kontrollissa ollut yli 60 vuotta, koko tämän ajan YK on ajanut islamin agendaa, onneksi YK'ssa on vastavoimia vielä ettei aivan sevoksi mene. Toisaalta järki hupenee sitä mukaa kuin sen jäsenvaltiot tunnustavat 'palestiina' kalifaatin Israelin valtion paikalle ja näin sitoutuvat islamin agendaan tuhota Israel ja israelilaisten kansanmurhaan. Suomi ei vielä vielä sitoutunut islamiin ja sen agendaan tunnustamalla palestiina kalifaattia Israelin paikallle.

• Anonyymi

Tämä on nykyaikaista puolustussotaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YK ja EU ovat vasemmisto/islam koalition kontrollissa ollut yli 60 vuotta, koko tämän ajan YK on ajanut islamin agendaa, onneksi YK'ssa on vastavoimia vielä ettei aivan sevoksi mene. Toisaalta järki hupenee sitä mukaa kuin sen jäsenvaltiot tunnustavat 'palestiina' kalifaatin Israelin valtion paikalle ja näin sitoutuvat islamin agendaan tuhota Israel ja israelilaisten kansanmurhaan. Suomi ei vielä vielä sitoutunut islamiin ja sen agendaan tunnustamalla palestiina kalifaattia Israelin paikallle.

"ja israelilaisten kansanmurhaan"

Mistä Israelin kansanmurhasta oikein horiset, sillä hehän näyttävät olevan täysin voimissaan, kun pommittavat nykyaikaisilla tehokkailla aseillaan puolustuskyvyttömien palestiinalaisten maat tuhannen tuusan nuuskaksi !

Jos tässä jokin kansanmurha on käynnissä, niin PALESTIINALAISTEN kansanmurha !

• Anonyymi

Kuka aloitti, kuka jatkaa, kuka uhkuu vihaa ja murhaa, kuka käyttää valhetta ja ihmiskilpiä aseenaan, kuka ottaa panttivankeja siviileistä jne???

• Anonyymi

"Kuka aloitti, kuka jatkaa"

Israel aloitti ja Israel jatkaa.

• Anonyymi

Aamos.8:2 Ja hän sanoi; mitäs näet Amos? minä vastasin: korin suvituloa. Niin Herra sanoi minulle: minun kansani Israelin loppu on tullut, en minä tahdo enään mennä häntä ohitse. Biblia (1776) Aam.7:8.

• Anonyymi

Väännät vääräksi tän jutun, "Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin Minun kauttani" Jeesus sanoi, uskovainen luonnostaan siunaa Israelia ja rukoilee sen pelastuksen puolesta, jumalattomat vääristelee, solvaa ja kiroaa Israelia luonnostaan. Israel ei ole mikään 'kultainen vasikka' kristitylle koska kristityn keskiössä on Jeesus Kristus.

Jeesus ANTOI henkensä, sitä ei kukaan ottanut Häneltä, väitteesi on siis väärä. Jumala sanoi Abrahamille "Joka sinua siunaa, sitä Minä siunaan, joka sinua kiroo, sitä Minä kiroon ja sinussa tulevat kaikki kansat siunatuksi" Israel on Jumalan silmäterä, sen kautta ihmiset lajittuu vuohiksi ja lampaiksi. Jumala tuomitsee vuohet Helvettiin ja lampaat Hän vie viheriäisille niityille lepoon ja rauhaan.

• Anonyymi

”Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia. Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".

Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa. Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee". Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".

Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä". Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme — sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" — että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen.”
        ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭3‬:‭7‬-‭14‬ ‭FB38‬‬

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

”Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭9‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

"Jumala sanoi Abrahamille "Joka sinua siunaa, sitä Minä siunaan, joka sinua kiroo, sitä Minä kiroon ja sinussa tulevat kaikki kansat siunatuksi"

Niin, Jumala sanoi sen AABRAHAMILLE.

”Tietäkää siis, että ne, jotka USKOON PERUSTAUTUVAT, ovat Aabrahamin lapsia. Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumala sanoi Abrahamille "Joka sinua siunaa, sitä Minä siunaan, joka sinua kiroo, sitä Minä kiroon ja sinussa tulevat kaikki kansat siunatuksi"

Niin, Jumala sanoi sen AABRAHAMILLE.

”Tietäkää siis, että ne, jotka USKOON PERUSTAUTUVAT, ovat Aabrahamin lapsia. Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".

""Tietäkää siis, että ne, jotka USKOON PERUSTAUTUVAT, ovat Aabrahamin lapsia."

Nämä Venäjältä ja ties mistä Israeliin "paluumuuttaneet" Putlerin sukulaiset eli kasaarijuutalaiset, jotka ovat rakentaneet laittomia siirtokuntiaan palestiinalaisten maille sekä murhaavat lapsia ja tekevät sotarikoksia eivät RAAMATUN MUKAAN ole Aabrahamin lapsia, vaan HAAGARIN LAPSIA.

Lihasta syntynyttä Haagar-Israelia palvovat siionistikristityt eivät myöskään ole kristittyjä Aabrahamin lapsia, vaan suuren Babylonporton synnyttämiä valhekristittyjä.

• Anonyymi

"Jumala sanoi Abrahamille "Joka sinua siunaa, sitä Minä siunaan, joka sinua kiroo, sitä Minä kiroon ja sinussa tulevat kaikki kansat siunatuksi" Israel on Jumalan silmäterä, sen kautta ihmiset lajittuu vuohiksi ja lampaiksi."

Tuossa tulee oikein tiivistettynä se, miten SOKEITA nämä Israelin fanittajat ovat, joten nyt olisi korkea aika alkaa ITSE tutkimaan oikein ajatuksen kanssa, mitä se kristittyjen UUSI TESTAMENTTI opettaa, eikä vaan kuunnella valheprofeettoja, jotka suoltaa siionistien VTn valhepropagandaa...nimittäin. jos haluaa olla KRISTITTY Jeesuksen seuraaja...

Tietenkin, jos haluaa olla SIIONISTI eli lihasta syntyneen HAAGAR-Israelin seuraaja, niin mikäs siinä, kunhan on sitä sitten REHELLISESTI, eikä TEESKENTELE olevansa kristitty !

FAKTOJA

==> LIHASTA SYNTYNEET JUUTALAISET/ISRAELILAISET EIVÄT OLE AABRAHAMIN LAPSIA KRISTITTYJEN UUDEN TESTAMENTIN MUKAAN.

Matt.3
        9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä (Jeesus) sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
        10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; JOKAINEN puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.

Gal.3
        7 Tietäkää siis, että ne, jotka USKOON PERUSTAUTUVAT, ovat Aabrahamin lapsia.
        8 Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se AABRAHAMILLE edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "SINUSSA kaikki kansat tulevat siunatuiksi".

Gal.4
        24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
        25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA , joka elää orjuudessa lapsineen.
        30 MUTTA MITÄ SANOO RAAMATTU? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

==> IHMISIÄ EI LAJITELLA VUOHIKSI JA LAMPAIKSI ISRAELIN MUKAAN, VAAN >JEESUKSEN MUKAAN<==> ELI SEN MUKAAN, MITEN KOHTELEVAT AVUN TARPEESSA OLEVIA LÄHIMMÄISIÄÄN, JOIHIN JEESUS SAMAISTUU.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, MINUN ISÄNI SIUNATUT , ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä MINUN oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; MINUN oli jano, ja te annoitte minulle juoda; MINÄ olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 MINÄ olin alaston, ja te vaatetitte minut; MINÄ sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; MINÄ olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme SINUT nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme SINUT outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme SINUN sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'

==> 40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: KAIKKI, MITÄ OLETTE TEHNEET YHDELLE NÄISTÄ MINUN VÄHIMMMISTÄ VELJISTÄNI, SEN TE OLETTE TEHNEET MINULLE'.

41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, TE KIROTUT, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä MINUN oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; MINUN oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 MINÄ olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; MINÄ olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme SINUT nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

==> 45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: KAIKEN, MINKÄ OLETTE JÄTTÄNET TEKEMÄTTÄ YHDELLE NÄISTÄ VÄHIMMISTÄ, SEN TE OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ MINULLE '.

Matt.23
        37 JERUSALEM. JERUSALEM, SINÄ JOKA TAPAT profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 Katso, 'teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

• Anonyymi

Israel torjuu terrorismia sotarikosten ja kansanmurhan kautta.

Sitä ei mikää lässytys muuksi muuta.

• Anonyymi

Eikös muut siunaakaan Israelia ja jäävätkö he pihalle?

• Anonyymi

Jer.3:8 Ja minä näin, että vastahakainen Israel kaikissa teki huorin, ja minä hylkäsin , ja annoin hänelle erokirjan, ja ei hänen petollinen, sisarensa Juuda sitä peljännyt., vaan meni ja teki myös huorin. Biblia (1776) 5Moos.24:1. 2Kun.17:18.

• Anonyymi

”Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan. Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"”
        ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭4‬:‭4‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Hamas voisi koska tahansa lopettaa sen sodan luovuttamalla panttivangit.

• Anonyymi

Pitäisikö kurkunleikkaajat palkita ja jäättää Gazan kansa Iranilaisen terroristijärjestön Hamasin panttivangeiksi?

• Anonyymi

Ei tietenkään.

Kannattaa mieluummin tukea ja siunata Israelia, jotta Jumalan silmäterä Israel voi tappaa koko Gazan kansan, niin eivät jää terroristijärjestö Hamasin panttivangeiksi.

• Anonyymi

Panttivangit olisi luovutettu, mutta Israel päätti jatkaa kansanmurhaa.

Ei sille kelvannut vankien vaihto

• Anonyymi

Kurkunleikkaajia ja raiskaajia pitää rangaista!
        He saivat mitä tilasivat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkunleikkaajia ja raiskaajia pitää rangaista!
        He saivat mitä tilasivat!

1.Kun.3
        26 Mutta silloin sanoi kuninkaalle se nainen, jonka oma elossa oleva poika oli, sillä hänen sydämensä tuli liikutetuksi hänen poikansa tähden-hän sanoi: "Oi herrani, antakaa tuolle elossa oleva lapsi; älkää surmatko sitä". Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle; viiltäkää!"

Hebr.4
        12 Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se PALJASTAA sisimmät aikeemme ja ajatuksemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Kun.3
        26 Mutta silloin sanoi kuninkaalle se nainen, jonka oma elossa oleva poika oli, sillä hänen sydämensä tuli liikutetuksi hänen poikansa tähden-hän sanoi: "Oi herrani, antakaa tuolle elossa oleva lapsi; älkää surmatko sitä". Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle; viiltäkää!"

Hebr.4
        12 Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se PALJASTAA sisimmät aikeemme ja ajatuksemme.

Paljastaa tosiaan sotakiiman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Kun.3

Hebr.4

Paljastaa näiden Jeesuksen seuraajia teeskentelevien vanhan liiton siionistivuohien todellisen luonteen.

• Anonyymi

Nosto.

Eipä päästetä Israelhurmoksessaan "tempausta" odottavia Haagarin siunaajia unohtamaan Gazassa kärsivää Jeesusta ja kuolevia lapsia...

• Anonyymi

Ei ne kuole tai jos kuolevat, Hamas tappaa ja varmasti eivät näe nälkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne kuole tai jos kuolevat, Hamas tappaa ja varmasti eivät näe nälkää.

Liikuttavaa, miten teistä vanhan liiton siionistivuohista välittyy tuo puhdas "Kristuksen rakkaus" ja aito välittäminen kärsivistä lapsista....

• Anonyymi

Yle uutisoi 25.7.2025
      "Yhdysvaltain ulkoministeri Marco Rubioarvosteli torstaina jyrkin sanoin Ranskan presidentin Emmanuel Macronin ilmoitusta, jonka mukaan Ranska tunnustaa virallisesti palestiinalaisvaltion YK:ssa syyskuussa.
      – Tämä holtiton päätös palvelee vain Hamasin propagandatarkoituksia ja on takaisku rauhalle. Se on isku vasten kasvoja lokakuun 7. päivän uhreille, Rubio kirjoitti viestipalvelu X:ssä viitaten Hamasin Israeliin lokakuussa 2023 tekemään hyökkäykseen, joka aloitti sodan Gazassa."

• Anonyymi

Rubiohan on sitä Trumpin hörhöporukkaa, jotka julistaa Israelin propagandaa.

Mitäpä väliä niistä miljoonista kärsivistä palestiinalaisista ja Israelin sotarikoksista, sillä RIKOLLINEN Trumppihan puolustaa tietenkin RIKOLLISTA aateveljeään äärioikeistolaista Netanjahua ja äärioikeistolaisia ortodoksijuutalaisia, joita taas tavallinen Israelin kansa vastustaa.

" – Tämä holtiton päätös palvelee vain Hamasin propagandatarkoituksia ja on takaisku rauhalle. Se on isku vasten kasvoja lokakuun 7. päivän uhreille, Rubio kirjoitti viestipalvelu X:ssä viitaten Hamasin Israeliin lokakuussa 2023 tekemään hyökkäykseen, joka aloitti sodan Gazassa.""

Raamatussa on kuvattu näiden ortodoksijuutalaisten todellinen "rauhansuunnitelma".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rubiohan on sitä Trumpin hörhöporukkaa, jotka julistaa Israelin propagandaa.

Mitäpä väliä niistä miljoonista kärsivistä palestiinalaisista ja Israelin sotarikoksista, sillä RIKOLLINEN Trumppihan puolustaa tietenkin RIKOLLISTA aateveljeään äärioikeistolaista Netanjahua ja äärioikeistolaisia ortodoksijuutalaisia, joita taas tavallinen Israelin kansa vastustaa.

" – Tämä holtiton päätös palvelee vain Hamasin propagandatarkoituksia ja on takaisku rauhalle. Se on isku vasten kasvoja lokakuun 7. päivän uhreille, Rubio kirjoitti viestipalvelu X:ssä viitaten Hamasin Israeliin lokakuussa 2023 tekemään hyökkäykseen, joka aloitti sodan Gazassa.""

Raamatussa on kuvattu näiden ortodoksijuutalaisten todellinen "rauhansuunnitelma".

Tällainen megahörhöjen roskasakki on pesiytynyt alastoman Keisarin Trumpin hovineuvojiksi Valkoiseen Taloon !

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/-kristityt-jotka-eivat-aanesta-donald-trumpia-vastaavat-teostaan-jumalan-edessa-sanoo-paula-white-presidentin-kuiskaaja-ja-personal-pastor

"Paula White on presidentti Donald Trumpin pitkäaikainen hengellinen neuvonantaja, joka on nyt saanut virallisen aseman Trumpin hallinnossa. White nimitettiin Valkoisen talon Usko ja mahdollisuus -ohjelman johtajaksi."

"Now This -kanavan videolla on pätkiä helluntailaisen megakirkon pastorina toimivasn Whiten esiintymisistä. ”Kun kuljin Valkoisessa talossa, Jumala kulki Valkoisessa talossa. Minulla oli kaikki oikeus ja auktoriteetti julistaa Valkoisen talon maaperä pyhäksi, koska seisoin siellä ja paikka, jossa seison, on pyhä”, White julistaa.

Toisessa pätkässä hän kertoo, että jos ihminen sanoo ei Trumpille, se on sama kuin sanoisi ei Jumalalle. White kuvaa Yhdysvaltain olevan hengellisessä sodassa. Hän julistaa tuomiota kanaville, jotka vastustavat Trumpia. White myös kerää rahaa omalla työlleen."

• Anonyymi

Eikö ne israelilaiset ole juutalaisia, mitä tekemistä niillä on helluntai lahkolaisten kanssa. Ei yhtään mitään

• Anonyymi

Brandt Burleson, entinen Israelin Yhdysvaltain-konsulaatin strategisen tiedotuksen johtaja, kirjoitti hiljattain artikkelin, jossa hän paljasti, kuinka Israel manipuloi evankelisia kristittyjä Yhdysvalloissa saadakseen poliittista ja taloudellista tukea.

Hän kuvailee, kuinka teologiaa – erityisesti premillenniaalista dispensationalismia – hyödynnetään mielenosoitusten, kirkollisten tapahtumien, propagandamatkojen ja vaikutusvaltaisten pastorien, kuten Mike Huckabeen, Kenneth Copelandin ja John Hageen, kanssa tehtävien kumppanuuksien kautta.

https://www.youtube.com/watch?v=zicNiCSvmzE

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      230
      10152
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      60
      4698
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      141
      4166
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      139
      4065
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      215
      3879
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      46
      3154
    7. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      38
      2415
    8. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      1
      2125
    9. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      16
      1752
    10. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      160
      1723
    Aihe