IS hyökkää perussuomalaisia vastaan

Anonyymi-ap

IS:n toimittajat pyrkivät päivittäin todistelemaan kuinka maahanmuuttajien työllisyys on erinomaisella tasolla.

Mikään ei kuitenkaan pysty kumoamaan kuntaluvut.fi tilastoja sosiaalitukien saajista kunnittain. Maahanmuuttajille valuu useita kertaluokkia enemmän sossutukia, eli työllisyysluvut eivät voi pitää paikkansa vuositasolla. Jos henkilö työskentelee täysipäiväisesti, sossutukia ei tipu. Vielä pahempi vaihtoehto on että maahanmuuttajille maksetaan sossutukia työssäkäynnin ohelle.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011459575.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=hs.fi&utm_content=promobox

9

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niille maksetaan sossutukia työssä käynnin lisäksi, jokainen tolkun ihminen ymmärtää sen…

• Anonyymi

Mutta pahintahan tässä kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN haittamaahanmuutossa on se että islamisaatio etenee joka päivä lisää ja SUOMI muuttuu pikkuhiljaa islamin käytänteiden mukaiseksi kalifaatiksi!
      Ja jokainen tolkun ihminen ymmertää ettei tämä tapahdu viikossa, vaan siihen menee vielä vuosikymmeniä!
      Mutta seurataan nyt vaikka seuraava kymmenen vuotta, mikä on tilanne silloin täällä pääkaupunkiseudulla, kun ITIS on muuttunut PUHOKSEKSI…
      Näin se homma etenee…

• Anonyymi

IS ei suostu julkaisemaan äärimmäisen asiallisesti kirjoitettua kommenttia jossa viitataan kuntaluvut.fi sivulle, josta käy esille maahanmuuttajien moninkertaisesti saamat sosiaalituet kunnittain. Kuntaluvut.fi tilastot ei sovin IS:n mädätysagendaan.

• Anonyymi

Sosiaalimenoista puolet menee ulkkiksille. Jompaa kumpaa on mahdollista huijata. Rahat on loppu, se on ainakin todellisuutta.

• Anonyymi

Sosiaalimenojen tilastot sanoo että ulkkiksille menee puolet ja oliko jo enemmänkin. Jompaa kumpaa on mahdollista huijata. Rahat on loppu, se on todellista.

• Anonyymi

onko se kuten HS

• Anonyymi

Sitten on riesana maahanmuuttaja yrittäjät jotka jättää verot maksamatta ja vaihtaa omistajaa jotta saa taas uutta startti rahaa

Silloin suomalainen rehellinen yrittäjä ei voi kilpailla

• Anonyymi

Moktarikin hyökkää päiväkahvitteluineen persuja vastaan nuppieeläkeläisenä ja niksuttelee pää punaisena muiden kommentit pois.
      Turha itsekehunsa ei auta.

• Anonyymi

Samaahan palstan pökälekin tekee käyttäen HS- artikkeleita.
      Ihme ketkuilua vasentuneilla mielenterveyseläkeläisiltä taas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe