vasta huomenna kun eläkepäivä. Prkl!
Viinaa pitäisi saada nyt, ei
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
No maistuu huomenna viina paremmalta ku joutuu odottaan.Hörpin itse olusia niin eipä hokkeja enään tänään ja vähän krakulaa.
- Anonyymi
Kaatuhan siinä kun ei pyydä ja saa tukea.
tukilas
Savo Nuuksio - Anonyymi
Eihän sitä ole juotavaa kun ei osaa varautua.
Todellisella taitajalla on toki muutama pullo konjakkia varalla, joten
kun on iltalääkkeen aika niin voi narskauttaa haluamansa pullon auki. - Anonyymi
Ruisleipää ja juustoa ostan heti huomenna.
- Anonyymi
Ei kannata. Ruisleipä pierettää ja juustossa on liikaa rasvaa&suolaa.
- Anonyymi
Juuston ostan kans noin 2 viikon välein leikkeleitä en pahemmin.
- Anonyymi
Alottaja pääsee viinaostoksille
- Anonyymi
Kyllä nyt hänellä riemu repeää.
- Anonyymi
Joskus kattonu kauppakeskuksessa kun Alkon ovien lähelle kertynyt ihmisiä heh on niin viinamäen näkösiä.Itse en kylläkään menis kärkkyyn koska saa viinaa kun olutta hörpin niin ei tarvi odotella edes sitä koska kello on 9. Määrä yleensä sellainen että kyllä seuraavalle päivälle jää. Yhtenä päivänä viikossa tavoite 2viikon välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251