kun vartiotornia verrataan aku ankkaan.
Aku Ankka on paljon parempi lehti.
Mainosvaltuutettu ei kestä
20
327
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko miettinyt että voisit kehittää itseäsi ja ajatteluasi jäätyäsi pois Jehovan todistajista?
- Anonyymi
Vartiotornin vertaaminen aku ankkaan on todiste siitä, että olen kehittänyt itseäni ja ajatteluani.
Kaikenlaiset karhukoplat ja järjestöt ovat satua. Niin myös vartiotornijärjestö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartiotornin vertaaminen aku ankkaan on todiste siitä, että olen kehittänyt itseäni ja ajatteluani.
Kaikenlaiset karhukoplat ja järjestöt ovat satua. Niin myös vartiotornijärjestö.Mainosvaltuutettu on yksinkertainen suippopää, jolla on "tik tik " ongelma, niin kuin edeltäjällänsäkin.
Tik tik vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaiset karhukoplat ja järjestöt ovat satua. Niin myös vartiotornijärjestö.Satua voi olla, mutta tehokas rahankeräys keino.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainosvaltuutettu on yksinkertainen suippopää, jolla on "tik tik " ongelma, niin kuin edeltäjällänsäkin.
Tik tik vaanHenkilöön kohdistuvalla Pilkalla päätit ryhdistäytyä.
- Anonyymi
Mies voi lähteä Todistajista, aivopesun jäljet ei lähde.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilöön kohdistuvalla Pilkalla päätit ryhdistäytyä.
Ihmettelen vaan kun seniori mainosvaltuutetulla on tuo "tik tik" ja myös nykyiselläkin.
Onko tuo "tik tik" vaatimus, mainosvaltuutetuksi pääsylle vai onko se vain merkki siitä, että henkilöön on iskenyt paha henki? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies voi lähteä Todistajista, aivopesun jäljet ei lähde.
.Mies voi lähteä jehovista mutta jehovat ei lähde miehestä. Kun on kerran pistetty pää sekaisin kunnolla niin se ei helposti korjaannu. Ihminen voi puhua tosissaan harmasta, paratiisista ym vaikka on jättänyt kultin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies voi lähteä jehovista mutta jehovat ei lähde miehestä. Kun on kerran pistetty pää sekaisin kunnolla niin se ei helposti korjaannu. Ihminen voi puhua tosissaan harmasta, paratiisista ym vaikka on jättänyt kultin
Venäjällä antavat lahkolaisille sähköä, että saavat pään kuntoon. Savu vaan nousee korvista.
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon!
- Anonyymi
Näin vastaa JT mainosvaltuutettu katkerana.
- Anonyymi
Ei näille hoito auta.
Lobotomia voisi auttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näille hoito auta.
Lobotomia voisi auttaa.Koska itse olet viimeeksi ottanut sen lopotomian? Olisko syytä taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska itse olet viimeeksi ottanut sen lopotomian? Olisko syytä taas?
Niin ja, tupla annoksena.
- Anonyymi
JT usko pelastaa!
- Anonyymi
JT usko vie kadotukseen. Siellä JT madotkaan ei kuole.
- Anonyymi
Onko tuon lauseen toistosta muuta hyötyä kuin että ei tarvitse ajatella ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi 2025-09-05 19:15:07
"JT usko pelastaa! "
- Anonyymi
Mainosvaltuutetulla ollut taas kiireinen viikonloppu.
Höyry noussut päästä ja verenpaineet huippulukemissa, kun on poistanut hänelle ärsyttäviä kirjoituksia.
Kuvittelee, että lopetamme tosiasioiden kertomisen uhkailuilla ja liiba laabaalla.
Älä unta nää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva196935- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693