Marja kaartinkaupunki kaunotar

Anonyymi-ap

Oisko apua keltään . Kova ikävä häntä !

21

3047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikuttaisi samalta tytöltä . Jos esim. Hänen tyttökaverinsa hänet tunnistavat . Kultsalla hänet tapasin ja hukkasin pöljyyttäni . Elämäni rakkaus kuitenkin . Testamenttini odottaisi häntä .

• Anonyymi

Harmi kun sukunimensäkin hukkasin . Osoitekin mahd ison remontin käynyt

• Anonyymi

Saatoin hänet kulttuuritalolta ja rakastuin

• Anonyymi

Tuo marja Timanttina !! tietää ketä tässä suree . Nolasin itseni ja tottakai olit lähes = 17 . ja pettynyt mokani ansiosta . Harmi ettei me tutustuttu lisää . Tapani Kansa oli tuolloin kultsalla esiintymässä . Sinulla uskomattoman kauniit kasvot kahvilassa. Eli Harmi Silloin Nokiat puuttui . Harmittaa edelleen .

• Anonyymi

Elämä on luopumista.

Tämän olen joutunut toteamaan. Kohta se kuolemakin tulee.

• Anonyymi

Mitenhän tämä kun omaisuuttani liian halvalla kovin myin . Herätti tämän nuoruuden rakkauden menetyksen. Jonka olin hukannut muissa suhteissa ettei sitä ollut. Ja syytä ei huomannut itse. Kun tuo annos oli annettu !?

• Anonyymi

Marjalla oli silminä tähdet johoin sokaistuin . Kukkamekon voin kuvitella hänelle myös .

• Anonyymi

Kyllä tämä nykyään on nainen . Kaunotar on tunnistettavavissa . Jos ei itsensä vaan omien ystäviensä tietämänä . Ja tietänevät hänen sulokkaan kadehdittavan olemuksen ! Mutta hänet minä menettäneenä arvostan nuorten tyttöjen sielukkuutta tuolloin kulttuuritalolla Kohdanneena

• Anonyymi

Tytöt on ihania 16 v..ym senkin jälkeen

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

Tytöt on ihania 16 v..ym senkin jälkeen

Sydämmeni kehräsi aidosti näiden kahden tytön käsiä pidellen saatellessa . Uskomaton tunne valtasi minut .

• Anonyymi00031

Muutama koulukaverinsa saattoi mukana olla ?

• Anonyymi00032

Kyllä entisaikojen marjat oli luomusti kauniita, kelpaa heitä kaiholla muistella.

• Anonyymi00033

Kyseisellä myös huikeat luomurinnat näkyi myöhemmin olevan . Henki salpautui täysin näystä . Siihen aikaan mitään muovitissejä ei ollut .

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe