Teemu Keskisarjan hävyttömät puheet kansanedustajana ovat osoittaneet, kuinka syvään juurtunutta maahanmuuttodenialismi on. Historioitsijana Keskisarja varmasti tietää, ettei Väestöliiton historia ole kovinkaan mairitteleva nykypäivän mittapuiden mukaan. Se on perustettu 1941 edistämään syntyvyyttä, ja jo ajankohdasta voi päätellä, että mallia on haettu natsien Saksassa käynnistämistä syntyvyysohjelmista. Voi jopa epäillä, että Väestöliiton on ollut tarkoitus täyttää tuolloin haaveissa ollut Suur-Suomi, josta Itä-Karjalan venäläisperäinen väestö olisi siirretty pois, eli etnisesti puhdistettu.
Nyt elämme aikaa, jolloin synnytystalkoisiin kehottaminen on loukkaus naisten oikeuksia vastaan ja pahimman laatuista patriotism... patriarkaalisuutta.
Väestöliiton tulisi siis kerralla harpata nykyaikaan. Sen voisi aloittaa siitä, että nimi muutettaisiin Väestönvaihtoliitoksi.
Väestöliitto torjumaan maahanmuuttovastaisuutta
Anonyymi-ap
1
73
Vastaukset
- Anonyymi
enpä tiedä jos sukuni on työllä hommannut hyvinvoinnin ja muut tulevat nauttimaan hedelmistä https://www.youtube.com/watch?v=0Qvb0iBpsnM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586