Kela maksaa täys ylöspidon

Anonyymi-ap

Ei ymmärrä olen kanta suomalainen tehnyt kahta työtä koko ikäni tienannut kovalla työllä elantoni nyt kela maksaa vuokrat sähköt lääkäri kulut puhelinlaskut huonekalut ym.muut kodin tarvikkeet vaatteet matkaliput ruuat tuhansille maahan muuttajille sinne ne meidän verorahat menee hullun touhua kaikki maahan muuttajat töihin ei minua kukaan ole elättänyt itse se pitää tienata aikuiset ihmiset T. MUMMO

10

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä ne kantasuomalaiset, jotka ovat vuosikymmeniä olleet loisia!

Suomessa työssä olleet ovat maksaneet heille veroissa samoja kuin itse tuossa mainitset.

• Anonyymi

Tuet vastikkeellisiksi.

• Anonyymi

Kiitos EU:n ja Naton. Suomi on lamassa ja syvemmälle mennään.

• Anonyymi

Suomi on lamassa Orpopurran nurinkurisen talouspolitiikan takia.

• Anonyymi

Kommentti on jonkun putinistin kirjoittama. Eläköön EU ja Nato! Alas Putin!

• Anonyymi

Näinhän se on , ei ahkeruudesta ketään palkita, vaan älyllä pärjää. Ymmärrätkö?

• Anonyymi

Älyllä vai oveluudella...

• Anonyymi

Et tosiaan näytä ymmärryksen puolesta kuulua parhaaseen A-luokkaan, tuskin edesa B-luokkaankaan. Näin, koska persupropaganda on näyttänyt uppoavan sinuun kritiikittä…

• Anonyymi

Näillä rasistipuhe vouhotuksillahan halutaan vaimentaa kritiikki joihin maa on johdon toimesta tai toimettomuudesta lähinnä ajettu .laitetaan duunarit ja köyhät maksumiehiksi ja pidetään kansa nöyränä .jo nyt näkee kuinka nopeasti tämä maa on nopeasti muuttunut aivan tunnistamattomaksi eikä hyvään suuntaan , surku tulee...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5505
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4671
    3. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      240
      4540
    4. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      223
      4501
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4414
    6. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      72
      4275
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4212
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      154
      3719
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      3025
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3001
    Aihe