Kela maksaa täys ylöspidon

Anonyymi-ap

Ei ymmärrä olen kanta suomalainen tehnyt kahta työtä koko ikäni tienannut kovalla työllä elantoni nyt kela maksaa vuokrat sähköt lääkäri kulut puhelinlaskut huonekalut ym.muut kodin tarvikkeet vaatteet matkaliput ruuat tuhansille maahan muuttajille sinne ne meidän verorahat menee hullun touhua kaikki maahan muuttajat töihin ei minua kukaan ole elättänyt itse se pitää tienata aikuiset ihmiset T. MUMMO

10

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä ne kantasuomalaiset, jotka ovat vuosikymmeniä olleet loisia!

Suomessa työssä olleet ovat maksaneet heille veroissa samoja kuin itse tuossa mainitset.

• Anonyymi

Tuet vastikkeellisiksi.

• Anonyymi

Kiitos EU:n ja Naton. Suomi on lamassa ja syvemmälle mennään.

• Anonyymi

Suomi on lamassa Orpopurran nurinkurisen talouspolitiikan takia.

• Anonyymi

Kommentti on jonkun putinistin kirjoittama. Eläköön EU ja Nato! Alas Putin!

• Anonyymi

Näinhän se on , ei ahkeruudesta ketään palkita, vaan älyllä pärjää. Ymmärrätkö?

• Anonyymi

Älyllä vai oveluudella...

• Anonyymi

Et tosiaan näytä ymmärryksen puolesta kuulua parhaaseen A-luokkaan, tuskin edesa B-luokkaankaan. Näin, koska persupropaganda on näyttänyt uppoavan sinuun kritiikittä…

• Anonyymi

Näillä rasistipuhe vouhotuksillahan halutaan vaimentaa kritiikki joihin maa on johdon toimesta tai toimettomuudesta lähinnä ajettu .laitetaan duunarit ja köyhät maksumiehiksi ja pidetään kansa nöyränä .jo nyt näkee kuinka nopeasti tämä maa on nopeasti muuttunut aivan tunnistamattomaksi eikä hyvään suuntaan , surku tulee...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      183
      2570
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      31
      2415
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      58
      2129
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      108
      2073
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      70
      2034
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2030
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      63
      1384
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      125
      1205
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1107
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      968
    Aihe