Nyt pitäis äkkiä lähteä nukkumaan. Viikon päästä alkaa loma, niin tulisko se jotensakin aikasemmin, kun kävis näin varhain nukkumaan? :=)))
Joko olis nukkuma-aika? :=)))
17
837
Vastaukset
- reiska
nukkuu. Se on kuin pankkiin panis. Aiotkos lomillakin nukkua paljon?
- yksitypy
ajattelin, jos lomalla meniskin jo klo 19.00 nukkumaan, niin jaksais viideltä aamulla herätä.
Varsinkin jos vielä näitä helteitä riittää, niin aikaisin olis vähän raittimpaa tuo ilma :=)))) - reiska
yksitypy kirjoitti:
ajattelin, jos lomalla meniskin jo klo 19.00 nukkumaan, niin jaksais viideltä aamulla herätä.
Varsinkin jos vielä näitä helteitä riittää, niin aikaisin olis vähän raittimpaa tuo ilma :=))))olla jo aika komia tili. Voisit ehkä lomilla joku päivä tehdä sieltä oton ja katsella auringon nousut ja laskut.
- yksitypy
reiska kirjoitti:
olla jo aika komia tili. Voisit ehkä lomilla joku päivä tehdä sieltä oton ja katsella auringon nousut ja laskut.
auringon laskun ja nousun tuossa perjantaina.
Ja olikin komeaa. Meren rannalla.
Mutta tili kyllä kasvaa pankissa ens talvea varten, kun lähden reiluks kuukaudeks auringon lämpöön katselemaan nousuja ja laskuja :=))))))
Siellä eletäänkin sitten enemmän yöelämää :=)
Joten nukun nyt säästöön ens talvea varten. - reiska
yksitypy kirjoitti:
auringon laskun ja nousun tuossa perjantaina.
Ja olikin komeaa. Meren rannalla.
Mutta tili kyllä kasvaa pankissa ens talvea varten, kun lähden reiluks kuukaudeks auringon lämpöön katselemaan nousuja ja laskuja :=))))))
Siellä eletäänkin sitten enemmän yöelämää :=)
Joten nukun nyt säästöön ens talvea varten.pitää säästäessäkin jokin tavoite olla. Sinun ei olekaan hullumpi.
- eijarina
tosissas hylätä meidät jo näin aikaisin?
- yksitypy
vaan ei hylkää hän :=)))
Minä tulen taas ennenkuin huomaatkaan, mutta nyt ajattelin kohta kömpiä pitkälleen :=)) - eijarina
yksitypy kirjoitti:
vaan ei hylkää hän :=)))
Minä tulen taas ennenkuin huomaatkaan, mutta nyt ajattelin kohta kömpiä pitkälleen :=))kauniita unia jos ei tänään enää "nähdä", ehkä huomenna sitten.
- Capo.A
Kannattaa pysytellä nukahtamisen ja valveilla olon rajamailla, silloin keksii parhaat businekset. Olikohan se Salvador Dali, joka istuessaan keinutuolissa piti avainta kädessään joka tipahti alla olevalle lautaselle hänen nukahdettuaan? Unen ja valveen rajatilassa hänen sanottiin saaneen parhaat ideat.
Kukas se söikään kärpässieniä? En kuitenkaan suosittele.
Olis muuten hyvä juoru Ilmari Kiannosta ja aivan totta, ei kuitenkaan liity tähän.- yksitypy
Capo A se juoru sitten äkisti. Typy on erittäin utelias luonne :=))) Ja mulla on kiire nukkumaan.
- Capo.A
yksitypy kirjoitti:
Capo A se juoru sitten äkisti. Typy on erittäin utelias luonne :=))) Ja mulla on kiire nukkumaan.
Jompi kumpi, joko Ilmari, tai hänen tyttöystävänsä oli aikoinaan asunut Oulun Hietasaaressa. Siellä oli vanha puutalo, jonka kätköistä löytyi kenkälaatikollinen vanhoja valokuvia. Ilmari oli lähettänyt itsestään valokuvia tyttöystävälleen. Ei niissä sen kummempaa, mutta mies poseerasi niissä aivan alasti, munasillaan. ja tämä tarina on tosi, kuvat on kyllä hävitetty typeryyksissä.
- yksitypy
Capo.A kirjoitti:
Jompi kumpi, joko Ilmari, tai hänen tyttöystävänsä oli aikoinaan asunut Oulun Hietasaaressa. Siellä oli vanha puutalo, jonka kätköistä löytyi kenkälaatikollinen vanhoja valokuvia. Ilmari oli lähettänyt itsestään valokuvia tyttöystävälleen. Ei niissä sen kummempaa, mutta mies poseerasi niissä aivan alasti, munasillaan. ja tämä tarina on tosi, kuvat on kyllä hävitetty typeryyksissä.
noin tuhmia kuvia otettu. Ilmari on tainnutkin olla melkoinen mies :=))))
Lähettäispä joku sellaisia kuvia minullekin :=)))
Kiitos jutusta Capo. Nyt nukkumaan :=)))
taitaa olla jo aika käydä pehkuihin... nukus hyvin typy.... :))))mie kans unimaailmaan....:))
- yksitypy
sinullekin :=)))
- innokas-30
kohta kuumia aaltoja ja saa nauraa maha kippuras
- quistis
nukkuu viikon...loma alkaa viel nopeemmin..Sun on vain muistettava pyytää herätys-suudelma:o)))
- kippari1
sä aina näin aikaisin meet koisaan???Mä en pysty nukkumaan oikeistaan ennen 24 ikinä vaikka aamuisin nousen normaalista kuitenkin tossa 06,30 aikaan duuniin;=))Olis kurjaa jos itsellä olis sellainen nainen et menisi nukkumaan 9aikaan joutuisi olemaan aina illat yksin;=))))
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832