Keväällä möykkäs ja rinta kaares julistivat. Syksyllä päästään karhujahtiin ja sudetkin saa kyytiä.
Kuinka on käynyt? Karhut on suojeltu ja tänäänkin kaksi hirvikoiraa susien suuhun.
Voihan v.ttu, mitä porukkaa. Nuo persut.
Eivät puhu karhujahdista tai suden kannanhoidollisesta metsästyksestä. Kanta suomalaisten koiria saa, painotan vielä, saa sudet repiä ja tappaa. Mutta kun on kasvissyöjiä, sivareita, hoomoilasia porukassa, mitä voi muuta odottaa. Mutta kyllä maahanmuutosta vouhotetaan ja ollaan niin miästä. Hyi olkoon. Tänään minäkin
rukoilen iltarukouksen, että hallitus kaatuisi.
Persut, nuo suuret lakien säätäjät.
Anonyymi-ap
5
187
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla se Tapiola, luonnonsuojelujärjestö, olla persujen erikoissuojeluksessa.
- Anonyymi
Sitä turvetta täs on ajettu uusiutuvaksi luonnonvaraksi kaikin voimin
- Anonyymi
Aloittaja kylvää ihmisvihaa ja rasismia persuja kohtaan. Hyi hyi!
- Anonyymi
Niin kuinkas siinä sanassa sanotaankaan, joo ei huomata malkaa omassa silmässä, näin se meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658