Oikeastaan tiedän, että jätit hänet minun vuokseni. Se selittää miksi olen nähnyt unia, jossa me ollaan yhdessä taas, sydämesi on taas lähempänä minua. Mutta pelleltähän se vaikutti, jolle naiset on vaihdettavia taskupilluja, ja siinä olin kyllä oikeassa sen miehen suhteen jo alusta asti.
Mutta et säkään mitään elämää suurempaa romanssia taida kaivata ,oot niin seksin ja muiden validaation perään, vähän harmittaa, kun olisin antanut sulle mun prinsessa demoni enkelin sydämen, mutta ei sinulle kelvannut se, että toinen rakastaa sinua enemmän kuin maailmaa, kun ethän sä edes rakasta itseäsi.
Oikeastaan rakastin sua niin paljon, että juoksit karkuun, kyse ei koskaan ollut mistään virheestä minussa, vaan virheestä sinussa, halusit vaan seksiä,kotipaikan ja jonkun miehen hoitamaan sua, et rakkautta, et romanssia maailmaa suurempaa, et rakastajaa, jolla on sydän.
Maailman kylmyys ja pahuus on latistanut sun sydämen harmaaks, siellä missä joskus oli Veeralla maailman kaunein ja ihanin energia, ja sydän, kultainen, positivinen ja kiltti, mutta annoit sen mennä tuohon kuntoon, menetit uskosi ihmisiin ja muihin.
Ja tiedän, että tilanne voitaisiin korjata. Katso mun enkelin silmiin, tiedät että jos olisin paha ihminen, niin ne olis kuin psykopaatilla, mutta näetkö miten paljon väriä, tunnetta ja aitoutta niissä on yhä kun katson sinua, koska yhä tänäkin päivänä herätät mussa suuren rakkauden ja hyvyyden tunteen.
Oikeastaan kenenkään muun ihmisen sielu ei hohda niin kauniisti, kuin sinulla, vaikka olen tavannut paljon kivoja ihmisiä. Se hohtaa vain niillä, jotka on sieltä mistä me ollaan.
Voisit itse olla minuun yhteydessä ja vastata muutamaan kysymykseen, ne ovat äärimmäisen tärkeitä, koska en halua jättää sinua yksin, mutta en halua elää koko eläämäni rajoittuneessa harhassa meidän rakkaudesta, koska siksi sinä olet sitä kutsunut nyt.
Et vain ymmärrä, että et voi valehdella muille noin, se on ihan päätöntä, sitä paitsi olen tämän kahden vuoden aikana rakentanut imagoni sellaiseksi, että sinun ei varmasti tarvitse hävetä minua, ja sitten kun parannun enemmän, pystyn oikeasti kiipeämään niin korkealle, että halventajien huudot ovat vain pieniä puhinoita, empatian ja kiltteyden aikakaudella, jonka luomme.
On muuten jotenkin sairasta, että kaikki halvennus mitä olen kokenut sinun ja exäsi puolelta, riippuu vain kulutusyhteiskunta keskeisiin jo ennestään viallisiin yhteiskunta rakenteisiin.
Kuuntele rakas, kun paranen, niin musta ei tule ainoastaan tämän maailmaan pelastajaa kanssasi/jonkun muun kanssa, vaan seuraan unelma ammattiini suoraan. Ehkä sulle riitää, että voit auttaa ihmisiä ammattisi puolesta , mulle ei. Koetko ,että olen jotenkin huono tai viallinen, koska en pysty suorittamaan yhteiskunta velvoitteitani tällä hetkellä? Ja käyn jossain hoidoissa ja tutkimuksissa... (mikä muuten on välillisesti vikasi, vaikka et tahallasi sitä tehnyt, mut tiedät miten romutit kaiken mahdollisuuden mihinkään parantumiseen vuosiksi multa...) Ja sitä paitsi kaikki me ollaan samalla linjalla tuosta huolimatta, itse erottelen ihmiset vain hyvyyden ja empatian puolesta...
Haluan pelastaa kaikki hyvät, ja eläimet, ja teen niin, mutta ymmärrän jos vähättelet itseäsi, oothan sä sen verran kiltti, että et kykenisi näkemään itseäsi hyvänä.
Mutta älä leiki mun tunteilla, edes unimaailmassa, kerro irl miten tunnet, miksi ja mitä tapahtui. Et edes ole pakkomielle, et vaan ehkä ymmärrä sitä vielä, oot niin nuori ja hölmö, elämänviisaudessa oon sua edellä, vaikka ootkin ehkä parempi elään.
Koitan nyt nukkua, koita säkin.
Ex-miehestäsi erosi oli hänen päätös, minä epäilen vähän muuta
Anonyymi-ap
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa se ahdistava kirjotus
- Anonyymi
En jaksanut lukea palstasedän tilitystä, mutta hengissä vissii sentää vielä on tämä eksä 🥱
- Anonyymi
Miksi edelleen väität että olen pinnallisten asioiden perässä. Tiedät myös itse että tämänkaltaiset asiat kiinnostavat huomion herättämisen verran, mutta lopulta jäävät ohuiksi ja epäkiinnostaviksi.
Oletko ihan varma että se olin minä joka toisen tunteilla leikki? - Anonyymi
Tää oli kreisein kirjoitus pitkään aikaan ♥️ piece 'n love
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114389
- 803564
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223441Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843425Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273316- 903034
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672875"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452820Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852599