Vaikka kuinka yritätte vängätä vatsaan, niin Suomeen tuodaan pakolaisia, ja paljon! En nyt tässä tarkenna, mikä yritykseni liikemalli on, mutta sen verran voin paljastaa että pakolaiset ovat meille ns. kultaa!
Joten nyt pyydänkin, että lopettakaa pakolaisten mollaaminen! Se on täysin turhaa, niitä tuodaan tänne ettekä te voi sille mitään! :)
Pakolaisia tuodaan Suomeen, haluaisitte tai ette! :)
16
203
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, pääasiahan on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään…
- Anonyymi
Aloittaja, olet oikeassa koska Afrikan väkiluku oli1990 noin 630 miljoonaa kun SOMALEIDEN ”turvaan” tulo alkoi!
Nyt Afrikan väkiluku on 1,55 miljardia ja SOMALIA on kolminkertaistanut väkilukunsa…
Sama meno jatkuu myös lähi-idässä, Afganistanissa, Irakissa, Iranissa, Syyriassa…jne, joista ”turvaan” tulo on jatkunut jo 30 vuotta…- Anonyymi
Aloittaja, nyt vain pitää malttaa odottaa, että kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN populaatio kasvaa tarpeeksi suureksi SUOMESSA!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja, nyt vain pitää malttaa odottaa, että kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN populaatio kasvaa tarpeeksi suureksi SUOMESSA!!
Joo räjähystä päin kulemme ja tuhoa
- Anonyymi
Ainoa hyväksyttävä kehitysavun muoto, tänä AIKANA, kun maailma kovaa vauhtia tuhoutuu IHMISEN PASKAAN, on ehkäisy välineet ja joukko sterilisaatiot. Keinotekoinen, itse pärjäämättömien, kehittymättömien sivilisaatioiden ylläpito vuosikymmeniä on maailman naurettavin teko ja varmin tuho. Siinä joku "sähköautoilu" ja hiilineutraali ym höpötys on pelkkiä lillukan varsia! Pelastakaa maailma!
- Anonyymi
Aloittaja kaipailee lisää "heikkolaatuisia".
- Anonyymi
Yk n tutkimuksen mukaan 85 % Euroopaan tulevista on elintaso pakolaisia
- Anonyymi
Kuvittele sitten Brittejen onnetonta tilannetta : 700 000 maahanmuuttajaa, suurin osa haittamaahanmuuttoa, vuosittain ! Siis Brexitmaana Britanniaa varmaan EU:sta painostetaan vastaanottamaan rahaa vastaan ko.itsemurhapommia ! Britannia on varmaan todella kusessa.
- Anonyymi
Kas mg
- Anonyymi
Noi kertoo aito yön Timo.🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
joo siksi jo kymmenen vuotta rekisteröity näitä firmoja ja niiden johtoa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sellaisilta "yrityksiltä" kaikki yritystuet pois !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisilta "yrityksiltä" kaikki yritystuet pois !
luulempa että kyseisille henkilöille käy paljon huonommin 🤣
- Anonyymi
eu pakolla dumppaa Suomeen elättejä vuotavalta etelä-rajalta !!
Vain Puola ja unkari osaa hoitaa omia asioitaa,
ja eivät päästä sopeutumishaluttomia häiriöksi maahansa.
Suomen politikot ja puolueet taas nuolee eu ja nato persetta ahnaasti.
Tämä Hölmöläis politiikka tuhoaa Suomen vähitellen.
- miljardien menot kela-lepo-lomista Suomessa !
Täytyy saada poikki tuo pakolais-tulonsiirto-busines korruptio nopeasti !!
pakolais teollisuus kuluttaa verovarat ja tuo haittaa !! - Anonyymi
Orpo oli vuoden 2015 tienoilla sisäministeri. Hän kaupallisti tuolloin maahanmuuton.
- Anonyymi
Mitä se myymälävaras punikki täällä oikein mesoaa😁 on niin tyhmä ettei edes huomaa että tänne tulijat eivät ole mitään pakolaisia, vaan elintaso siirtolaisia. Turha loisien itkeä tukiensa perään, sillä niin kauan kun on kelaelätti ikityöttömiä, niin ilmaisrahan jakoa reilusti vähennetään, vaikka kuinka loiset vänkää vastaan. Joten tukijullit duuniin, hopi, hopi! .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621