Itse miellyin aikoinaan Näkkiin, nykyään tunnetaan nimellä Tunto. Ei ole pettänyt kertaakaan.
Ohuemmasta mallista tykkään Sultan Sensitivestä, joka on nykyään nimeltään Tunto Tosi Ohut.
Lisäksi toisinaan tykkään käyttää hieman kapeampaa RFSU Tight on kondomia, joka puristaa mukavasti ja varsinkin kärjessä tuntuu, kuin kumia ei olisi välissä.
Mitä kondomia arvon veljet suosii, jos sille on tarvetta?
Anonyymi-ap
3
249
Vastaukset
- Anonyymi
En muista. Panen rakasta naistani aina paljaalla.
- Anonyymi
RFSU Thin on nyt ollut käytössä. On ohut ja muotoiltu ja pysyy minulla hyvin päällä, vaikka pidempäänkin panen.
- Anonyymi
Durex Pleasure Me
Tuotteen lisätiedot
Tunnetaan myös nimellä Durex PleasureMax
Muoto Anatomisesti muotoiltu
Pinta Nyppy / juomu
Seinämän paksuus 0,06 mm
Leveys 56 mm
Pituus 190 mm
Ympärysmitta 112 mm
Liukaste Silikonipohjainen
Väri Väritön
Pakkauskoko 10 kondomia
CE-merkintä Tämä tuote on CE-merkitty lääkinnällinen laite.
Ilmoitettu laitos 1639 - SGS Belgium NV
Viimeinen käyttöpäivä 31.01.2029
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237