Itse miellyin aikoinaan Näkkiin, nykyään tunnetaan nimellä Tunto. Ei ole pettänyt kertaakaan.
Ohuemmasta mallista tykkään Sultan Sensitivestä, joka on nykyään nimeltään Tunto Tosi Ohut.
Lisäksi toisinaan tykkään käyttää hieman kapeampaa RFSU Tight on kondomia, joka puristaa mukavasti ja varsinkin kärjessä tuntuu, kuin kumia ei olisi välissä.
Mitä kondomia arvon veljet suosii, jos sille on tarvetta?
Anonyymi-ap
3
244
Vastaukset
- Anonyymi
En muista. Panen rakasta naistani aina paljaalla.
- Anonyymi
RFSU Thin on nyt ollut käytössä. On ohut ja muotoiltu ja pysyy minulla hyvin päällä, vaikka pidempäänkin panen.
- Anonyymi
Durex Pleasure Me
Tuotteen lisätiedot
Tunnetaan myös nimellä Durex PleasureMax
Muoto Anatomisesti muotoiltu
Pinta Nyppy / juomu
Seinämän paksuus 0,06 mm
Leveys 56 mm
Pituus 190 mm
Ympärysmitta 112 mm
Liukaste Silikonipohjainen
Väri Väritön
Pakkauskoko 10 kondomia
CE-merkintä Tämä tuote on CE-merkitty lääkinnällinen laite.
Ilmoitettu laitos 1639 - SGS Belgium NV
Viimeinen käyttöpäivä 31.01.2029
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4726733Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1984008Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302164Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1481521Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791376Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861238- 711214
- 681196
- 481129