Itse miellyin aikoinaan Näkkiin, nykyään tunnetaan nimellä Tunto. Ei ole pettänyt kertaakaan.
Ohuemmasta mallista tykkään Sultan Sensitivestä, joka on nykyään nimeltään Tunto Tosi Ohut.
Lisäksi toisinaan tykkään käyttää hieman kapeampaa RFSU Tight on kondomia, joka puristaa mukavasti ja varsinkin kärjessä tuntuu, kuin kumia ei olisi välissä.
Mitä kondomia arvon veljet suosii, jos sille on tarvetta?
5
329
Vastaukset
- Anonyymi
En muista. Panen rakasta naistani aina paljaalla.
- Anonyymi
RFSU Thin on nyt ollut käytössä. On ohut ja muotoiltu ja pysyy minulla hyvin päällä, vaikka pidempäänkin panen.
- Anonyymi
Durex Pleasure Me
Tuotteen lisätiedot
Tunnetaan myös nimellä Durex PleasureMax
Muoto Anatomisesti muotoiltu
Pinta Nyppy / juomu
Seinämän paksuus 0,06 mm
Leveys 56 mm
Pituus 190 mm
Ympärysmitta 112 mm
Liukaste Silikonipohjainen
Väri Väritön
Pakkauskoko 10 kondomia
CE-merkintä Tämä tuote on CE-merkitty lääkinnällinen laite.
Ilmoitettu laitos 1639 - SGS Belgium NV
Viimeinen käyttöpäivä 31.01.2029 - Anonyymi00005
Ostin Mondos Feel it kondomeja ja ne ovat kyllä ohuita ja minulle sopivan kokoisia. Kooksi ilmoitetaan 52 mm. Tuntuma todella hyvä, melkein kuin ilman panisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616