On väkeä kuin leipäjonossa .
youtube.com/watch?time_continue=69&v=9PqziDHMB8E
On se Citymarket ihme ja kumma
8
294
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ajat on kovia, ihmiset jonottaa.
- Anonyymi
Huomenna mennään ostamaan 1€ litran purkki pirkka appelsiinimehua ja pomppis nugetteja tarjouksesta. Vesilahdesta kun ajaa sinne ja takaisin ei paljoa säästä, ihan sama vaikka ostaa k-marketista samat eväät normaalihinnoilla.Mutta pakkohan se citymarketti on käydä kokemassa ettei luulla ihan pöheikköboheemiksi jos kysytään oletko käynyt.
- Anonyymi
Tuli käytyä mutta en oikein vakuuttunut.
- Anonyymi
Kyllä se muutaman kyläkaupan näivettaa ympäristöstään ja jopa lopettaa. Näin on käynyt aina kun iso tulee ja vie pieniltä leivän suusta.
- Anonyymi
Hyvää kilpailua prismalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kilpailua prismalle.
Ei prisman asiakkaat vaihda cittariin kun ei saa s-bonusta makkaranpätkän ostamisesta . Ovat samanlaisia kun demareitten äänestäjät uskollisia elämänsä loppuun ilman isompia tutkiskeluja mitä vastineeksi saa aatteellensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei prisman asiakkaat vaihda cittariin kun ei saa s-bonusta makkaranpätkän ostamisesta . Ovat samanlaisia kun demareitten äänestäjät uskollisia elämänsä loppuun ilman isompia tutkiskeluja mitä vastineeksi saa aatteellensa.
Kyllä, tyypillisiä kolhoosikaupan asiakkaita, ei minkäänlaista vaatimustasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618