Purra lähes tonnilla. Köyhiltä pois ja rikkaille lisää.
Orpo nosti Paökkaansa tonnilla.
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi valehtelet? https://www.is.fi/politiikka/art-2000011471667.html
"Kansanedustajien palkkioista päättää eduskunnan palkkiotoimikunta edustajanpalkkiosta annetun lain 1 §:n 1 momentin (18.7.2003/701) mukaisesti."
Voit toki tarkistaa itse, ketkä ko. palkkiotoimikunnassa ovat.
Korotus oli myös hyvin linjassa yleisten palkankorotusten kanssa.- Anonyymi
Selkeä indeksitarkistus vaan oli kyseessä, mutta vasurit itkee heti ääneen.
- Anonyymi
vitut!
orpo junaili ton palkan korotuksen.
Faktaaha on et kokoomuksen edustajat rahoitavat terroristeja, simon ekba oli vain jäävuoren huippu.
Ton palkan korotuksen myötä terrorisit saa aas pari ohjusa lisää jolla tappaa länsimalaisia.
Onko simon ekballe maksetut palkat peritty takaisin?
noup..ekba saa myös kansanedustajan sopeuttamiseläkkeen ja palkan korotukset.
oppositio katsoo vierestä ku ei älli riitä touhun lopettamiseen.
- Anonyymi
orpo on nimittäny tsensä lisäksi myös vanhempansa kapteeniks ni saavat hekin upseerin eläkkeen opettajan eläkkeen lisäksi.
- Anonyymi
No kyllä hekin aikanaan kuolee purra ja orpo,rahaa ei kukaan mukaan ota.
- Anonyymi
Indeksi korotus myös tukiin meille. Vaikka ,300€'.
- Anonyymi
Juu, kuoppakorotus kun indeksi ollut jäädytettynä ikuisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423