Nämä Jeesuksen sanat on syytä jokaisen painaa mieleen, sillä Jeesus ei puhunut turhia!
"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
"Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."
Johanneksen evankeliumi 10:9-11
JEESUS PELASTAA, PERKELE TUHOAA
15
135
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varas tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja kadottamaan: minä tulin, että heillä pitää elämä oleman ja yltäkyllä oleman.
- Anonyymi
Tjuven kommer allenast för att stjäla och slakta och förgöra. Jag har kommit, för att de skola hava liv och hava över nog.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjuven kommer allenast för att stjäla och slakta och förgöra. Jag har kommit, för att de skola hava liv och hava över nog.
The thief cometh not, but for to steal, and to kill, and to destroy: I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly.
- Anonyymi
Jeesushan uhkaili itse tulevansa kuin varas yöllä. Käski vain varaamaan öljyä liukkariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesushan uhkaili itse tulevansa kuin varas yöllä. Käski vain varaamaan öljyä liukkariksi.
Kyllä. Kuvakieltä vaan ei kaikki ymmärrä.
- Anonyymi
Minä olen hyvä paimen: hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
- Anonyymi
Yleensä annamme kyllä lammasta takaa.
- Anonyymi
Hyväkin paimen vie lampaansa teuraaksi.
- Anonyymi
Itsetuhoisuus ei ollut Jessepojankaan hyve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväkin paimen vie lampaansa teuraaksi.
Sitten kun se on käytetty loppuun.
- Anonyymi
Laitumen?
Ketä kiinnostaa polkea paskaan.
Itävallasakin just yksi pääsi laitumella hengestään. - Anonyymi
Muistakaamme kuitenkin se, että Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi tarkkaan mitä tulee tapahtumaan, joten vastuu Saatana-Perkeleen tekemisistä on yksin Herra Sebaotin.
- Anonyymi
Eli tarkoitat siis, että jos sinä massamurhaat porukkaa, laitat sen Jumalan syyksi? Mainiota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarkoitat siis, että jos sinä massamurhaat porukkaa, laitat sen Jumalan syyksi? Mainiota!
Jokainen uskoo,mitä kokee ja näkee!Suomessa on uskonnon vapaus,kun elää iisisti,ei tee rötöksiä sun muuta pahaa,voi elää ihan hyvää elämää! Mut kiusaajat voi tuhoota kateuksissaan niin monen elämän!Pakottaa ei voi esim uskontoihin ja sillä syyllä kiusata!Kotona opetettiin,et yhden kerran saa pahanteon anteeks, mut jos teet toisen kerran anteeksantoa ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sitä on aina tehty, ja ihan aiheesta. Näin nytkin Gazassa.
Äpäräkultin jumalahan raamatussaan oikein käskee kansanmurhiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22317924Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810227Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2646583Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki204463Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573353Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.683125Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972835"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita732829Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai382355