Minulla on ongelmana aamuvirkku mies.
Millä tavalla saan hänet nukkumaan aamulla
kello 07.00 jälkeen?
Aamun hän aloittaa aina hyväilyllä,
mutta liian aikaisin, en ole vielä hereillä.
Mitä tehdä? Tässä touhussa menee sukset ristiin.
Aamuherätys
7
613
Vastaukset
- Ole onnellinen
jos sytytät edelleen miehesi?Mene aikaisemmin nukkumaan,aamuseksi on parasta!!
- PorsasUrhea
Minulla on ongelmana aamuvirkku koira.
Millä tavalla saan hänet nukkumaan aamulla
kello 04.00 jälkeen?
Aamun hän aloittaa aina huohotuksella korvaan,
mutta liian aikaisin, en ole vielä hereillä.
Mitä tehdä? Tässä touhussa menee sukset ristiin.
Ymmärrettävää toki on, että pitkäkarvainen koira viihtyy paremmin aaamulenkillä ennen helleaikaa.
RÖH~ - Pirre*
, että menee pissille..
- Risuparta
Minulla nuolaisu kello 07.00 joka aamu.mutta kun oikein väsyttää saa torkkua 08.30 Mutta nythän ei olutkaan kysymys eläimistä,vaan aamu sexistä aidon Suomalaisen naisen kanssa jahuu,sehän se vasta herätys onkin??
- PorsasUrhea
Risuparta kirjoitti:
Minulla nuolaisu kello 07.00 joka aamu.mutta kun oikein väsyttää saa torkkua 08.30 Mutta nythän ei olutkaan kysymys eläimistä,vaan aamu sexistä aidon Suomalaisen naisen kanssa jahuu,sehän se vasta herätys onkin??
Minulla nuolaisu kello 07.00 joka aamu.mutta kun oikein väsyttää saa orkkua vasta 08.30 Mutta nythän ei olutkaan maistu, on kysymys eläimästä, aamu sexistä aidon Suomalaisen naisen kanssa jahuu,sehän se vasta herätys onkin??
- Pirre*
Risuparta kirjoitti:
tuota vaivaa, tuolla alla....?:)
Mites se aamunuolaisu näin helteellä, voipi kyllä olla aika märkä pläjäys..?:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652783- 2032250
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1071547
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099