Euroopan on herättävä tähän ongelmaan. Suomikin seuraa Ruotsia ja lappaa tänne ei toivottua-porukkaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/431ec6e3-9756-4fea-b896-de95e9230e08
Haittamaahanmuutosta ei ole kuin harmia
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
- RUPU-Sakki nostaa Suomen Valtion Talouden Kuntoon - ? - - MILLOIN - ?
- Mamut on NOTKUNEET -Sossun Luukulla Jo VUOSIA - Eikä TALOUS Nouse -?
Kertokaa SDP +Vasemmisto +Vihreät ja KEPU -kun Lupasitte Mamut sen Tekee. - Anonyymi
tuon näköinen kun tulee vastaan niin tulee rasistisia ajatuksia , näkyykö rikollisuus päällepäin 🤔
- Anonyymi
Vois ajatella että sodassa haavoittuneet invalidiksi jääneet muuttuivat heti haittaihmisiksi, kun eivät kyenneet enää sotahommiin eivätkä oikein jälleerakennukseenkaan. Ajatella, meillä riitti empatiaa hyyssätä hyödyttömiä!
- Anonyymi
Riikka haalii ja hyyssää ennätysmäärin maahanmuuttajia!
Suomeen muutti vuonna 2024 kaikkiaan 63 049 henkeä. Määrä oli tilastointihistorian toiseksi suurin. Vuonna 2023 maahanmuuttajia oli 73 236
Tytteli on tunnettu siitä, että yrittää aina miellyttää sitä, jonka kanssa kulloinkin puhuu.
Toiminta on se, jota pitää seurata. Jeesuskin sanoi, älkää katkoko heidön suutaan, vaan heidän käsiään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586