Minä kuulin Joshuasta ensimmäisen kerran viikko sitten torstaina. Oletteko te kuulleet, miten hän kertoo saaneensa Jumalalta viestin, että uskovien ylöstempaus on noina päivinä? Tarkkaa hetkeä hänelle ei kerrottu. Silloin on juutalaisten pasuunajuhla, ja juuri siitä juhlasta sanotaan, että se on juhla, jonka päivää eikä hetkeä ei voi etukäteen tarkasti tietää.
Sinne on enää kaksi ja puoli viikkoa!
Sen sijaan, että olisi keräämässä rahaa omalla verkkosivulla tai Youtube-kanavalla, Joshua esiintyy haastateltavana muiden kanavilla. Paras keskustelu, jonka olen kuullut häneltä, oli kanavalla 'Medic4Christ' muutama päivä sitten. Joshua ei kutsu itseään profeetaksi, vaan Jumalan palvelijaksi.
Minusta tuo ajankohta vaikuttaa hyvin mahdolliselta, jo ennen Joshuaa. Minusta hän vaikuttaa vilpittömältä. Joko tempaus tosiaan tapahtuu juuri silloin, tai hän on uskomattoman hyvä näyttelijä, tai hän on erehtynyt viestistä.
Aion pysyä kotona noina päivinä, ja mahdollisimman paljon jo ennen niitä. En haluaisi että kuljettajaton autoni kolaroisi ja mahdollisesti tappaisi jonkun, jolle ei jää aikaa pelastua yhdeksi ahdistuksen aja pyhistä. En halua kolaroida autoani, vaan jättää sen puolisolleni. Tosin, jos se EMP tosiaan tapahtuu, ehkä autoja ei enää voi käyttää.
Joshuan profetia; uskovien ylöstempaus 23.-24.9.2025
8
230
Vastaukset
- Anonyymi
Entä jos matkustajalentokoneen koko miehistö katoaa kesken lennon, jotka jäävät koneeseen kokevatko he enkeli kokemuksen joka jatkaa koneen määränpäähän?
- Anonyymi
Mikä on todennäköisyys, että molemmat lentäjät ovat kristittyjä? Jos olet koneessa ja se alkaa syöjksyä alas, sinulla on muutama sekunti tai minuutti aikaa uskoa Jeesukseen, jolloin maahan rysähtäminen siirtää sinut taivaaseen. Ei kannata viimeisiä hetkiä käyttää kirkumiseen ja kauhisteluun. Usko Jeesukseen viime hetkessä ja yritäö auttaa kanssamatkustajiakin näkemään loppuhetkensä oikesta näkökulmasta.
- Anonyymi
Jumalallsmme on kyllä tehoikkaat autopilootit.
- Anonyymi
Kun Jeesus korotettiin pilvessä taivaaseen, niin enkeli sanoi hänen tulevan samalla tavalla.
Eli kevät on myös hänen toisen tulemisen vuodenaika omilleen. - Anonyymi
Viimeiset merkit, jotka ennen sitä pitää täyttyä, saavat sitten toteutua melkoisella vauhdilla.
- Anonyymi
Tervettä perustelua. On selkeästi perusteltu:
https://ironn.org/?p=4600
".. Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.
Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.
Ei siis seitsemän vuotta ennen viimeistä päivää, ei 3½ vuotta ennen viimeistä päivää, vaan juuri viimeisenä päivänä! Ja jos meitä ei temmata ylös ennenkuin Kristuksessa kuolleet ovat nousseet, niin asia on sillä selvä!.."
https://ironn.org/?p=4600
---------------
(Em. Raamatun tekstit:)
”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:39 FB38
”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
Johannes 6:40 FB38
”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:44 FB38
”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
Johannes 6:54 FB38
”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
1. Tessalonikalaiskirje 4:15-17 FB38- Anonyymi
Kun Jerusalemin temppelihankkeet ovat loppusuoralla, sillä sen palvelu alkaa 220 pv tempauksesta, Danielin mukaan.
Ilm heinäsirkkavitsaus sisältynee siiihen aikajaksoon.
- Anonyymi
Roskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk457184Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va647119Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1556720Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k705637Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015415Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205353Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta345202Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.115165Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065025Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin124842