Suomen laissakin. Tämä lienee sairaalan oma potilaasta välinpitämätön sääntö, jossa kielletään puttuminen pahoinpitelytilanteisiin,jolla halutaan antaa tapattaa riivatuilla iäkkäät eläkeläiset Suomen velkataakan helpottamiseksi?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/409e253e-09c9-4074-82dc-b0b5a830cdb6
Sääntö ei koske lapsia, aikuisia alle eläkeikäisiä, henkilökuntaa?
Mielisairaat vai riivatutko nämä säännöt määränneet?
mielenvikaisten säännöt lopunajassa
5
89
Vastaukset
- Anonyymi
Monessa sairaalassa on eri järjettömiä sääntöjä ja jopa eri osastoilla . Tiedän kun olen keikkatyötä tekevä hoitaja .
- Anonyymi
Puutun tilanteeseen vain jos tiedän hengenvaarassa olevan samaa maata kuin minäkin, jumalaton tai kristitty, olen toinen näistä. Tarkoitus on päästä eroon eläkeläisistä tai sitten ei, tajuat sen olet joko tyhmä ja et tajua tai älykkäämpi, joka tajuaa.
Iäkkäät sukulaiset kuolevat Suomessa nopeutetusti tässä ajassa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutun tilanteeseen vain jos tiedän hengenvaarassa olevan samaa maata kuin minäkin, jumalaton tai kristitty, olen toinen näistä. Tarkoitus on päästä eroon eläkeläisistä tai sitten ei, tajuat sen olet joko tyhmä ja et tajua tai älykkäämpi, joka tajuaa.
Iäkkäät sukulaiset kuolevat Suomessa nopeutetusti tässä ajassa ."kierounut hymy"
Tiedän tarkalleen mistä kysymys.
- Anonyymi
Hoivakodit ovat täynnä kuolemaa odottavia dementikkoja, Alzheimer yms. dementiapotilaan aivot ovat tuhoutuneet. Ennakoimaton äkillinen aggressio on joillakin dementikoilla yksi oireista. Teot eivät ole suunniteltuja, eikä niitä voi ennakoida. Dementikot eivät muista teoistaan jälkeenpäin mitään. Mitä henkilökunnan pitäisi tehdä? Eivät he ole ajatusten lukijoita. Dementikko ei tietenkään ole lain edessä syyntakeinen.
- Anonyymi
No pitäisi myöntää se eutanasia, jota nimenomaan uskovaiset vastustaa henkeen ja vereen,
Ne parantumattomasti sairaat, joilla ei ole mitään toiveita parantumisesta ja joiden loppuelämä olisi pelkkää kärsimystä ja kitumista, ja jotka vielä järjissään ollessaan haluavat eutanasian, niin heille se pitäisi myöntää.
Ja jos on lääkäreitä ja hoitajia, jotka eivät halua siihen osallistua, niin heidät voitaisiin siitä vapauttaa ja antaa tämä tehtäväksi niille, jotka siihen suostuvat.
Itse olen vierestä seurannut useamman lähiomaiseni hirvittävän elämän loppuvaiheen, enkä ainakaan itselleni halua sellaista loppua.
Eläimetkin vapautetaan turhista kärsimyksistään ja ne saavat kunniallisen lähdön, mutta ihmisten annetaan kitua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443019Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71335Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081324Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511253Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81056
- 561031
- 37785