Suomen laissakin. Tämä lienee sairaalan oma potilaasta välinpitämätön sääntö, jossa kielletään puttuminen pahoinpitelytilanteisiin,jolla halutaan antaa tapattaa riivatuilla iäkkäät eläkeläiset Suomen velkataakan helpottamiseksi?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/409e253e-09c9-4074-82dc-b0b5a830cdb6
Sääntö ei koske lapsia, aikuisia alle eläkeikäisiä, henkilökuntaa?
Mielisairaat vai riivatutko nämä säännöt määränneet?
mielenvikaisten säännöt lopunajassa
5
93
Vastaukset
- Anonyymi
Monessa sairaalassa on eri järjettömiä sääntöjä ja jopa eri osastoilla . Tiedän kun olen keikkatyötä tekevä hoitaja .
- Anonyymi
Puutun tilanteeseen vain jos tiedän hengenvaarassa olevan samaa maata kuin minäkin, jumalaton tai kristitty, olen toinen näistä. Tarkoitus on päästä eroon eläkeläisistä tai sitten ei, tajuat sen olet joko tyhmä ja et tajua tai älykkäämpi, joka tajuaa.
Iäkkäät sukulaiset kuolevat Suomessa nopeutetusti tässä ajassa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutun tilanteeseen vain jos tiedän hengenvaarassa olevan samaa maata kuin minäkin, jumalaton tai kristitty, olen toinen näistä. Tarkoitus on päästä eroon eläkeläisistä tai sitten ei, tajuat sen olet joko tyhmä ja et tajua tai älykkäämpi, joka tajuaa.
Iäkkäät sukulaiset kuolevat Suomessa nopeutetusti tässä ajassa ."kierounut hymy"
Tiedän tarkalleen mistä kysymys.
- Anonyymi
Hoivakodit ovat täynnä kuolemaa odottavia dementikkoja, Alzheimer yms. dementiapotilaan aivot ovat tuhoutuneet. Ennakoimaton äkillinen aggressio on joillakin dementikoilla yksi oireista. Teot eivät ole suunniteltuja, eikä niitä voi ennakoida. Dementikot eivät muista teoistaan jälkeenpäin mitään. Mitä henkilökunnan pitäisi tehdä? Eivät he ole ajatusten lukijoita. Dementikko ei tietenkään ole lain edessä syyntakeinen.
- Anonyymi
No pitäisi myöntää se eutanasia, jota nimenomaan uskovaiset vastustaa henkeen ja vereen,
Ne parantumattomasti sairaat, joilla ei ole mitään toiveita parantumisesta ja joiden loppuelämä olisi pelkkää kärsimystä ja kitumista, ja jotka vielä järjissään ollessaan haluavat eutanasian, niin heille se pitäisi myöntää.
Ja jos on lääkäreitä ja hoitajia, jotka eivät halua siihen osallistua, niin heidät voitaisiin siitä vapauttaa ja antaa tämä tehtäväksi niille, jotka siihen suostuvat.
Itse olen vierestä seurannut useamman lähiomaiseni hirvittävän elämän loppuvaiheen, enkä ainakaan itselleni halua sellaista loppua.
Eläimetkin vapautetaan turhista kärsimyksistään ja ne saavat kunniallisen lähdön, mutta ihmisten annetaan kitua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1375582HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164825Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu864010Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty863457Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido683171Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert361929- 471825
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t851614- 141438
- 191394