yksi tapa saada rahaa olis mennä töihin

Anonyymi-ap

elikkäs tekis jotain hommeleita ja sais sitten palkinnoksi rahaa . minä en jaksa niin kela rahat kelpaa .

28

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LaitaVasemmiston Kontula -sai RAHAA kun se myi SEKSI-Palveluja - !

- - Jeeeeeee Jeeeee Jeeeee - -

• Anonyymi

Niuvanniemen karkulainen tälläkin palstalla.

• Anonyymi

Seksi parantaa sekä fyysistä että henkistä terveyttä. Se vahvistaa lihaksia, parantaa sydänterveyttä, laskee verenpainetta ja vähentää stressiä. Säännöllinen seksi voi myös tehostaa vastustuskykyä ja lievittää kipua, kuten päänsärkyä. Lisäksi se edistää mielihyvää vapauttamalla oksitosiinia, endorfiinia ja dopamiinia, mikä parantaa unen laatua ja voi pidentää elinikää. Seksillä voi myös tienata rahaa.

• Anonyymi

Kyllä siinä menee molemmat terveydet, kun melkein 20 vuotta elatusmaksuja per kerta lähtee pankkitililtä.

• Anonyymi

Aloitus jonkun 6v lapsen tasolla ajatuksineen.

• Anonyymi

ei ku mä oon vasta 4v eli toi oli aika fiksu juttu siihen nähden :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ku mä oon vasta 4v eli toi oli aika fiksu juttu siihen nähden :)

Itte 3v ja sätkiä menee päivässä joku 15.

• Anonyymi

RLeiskahan elää viälä.

t. RLeiska & spaadero

• Anonyymi

Naukkarinen vai Wathén sen lohkaisi?

• Anonyymi

Aika moni toivois että vois vaan mennä töihin. Kun pääsis edes haastatteluun. Joka ikiseen paikkaan on vähintään 500 hakijaa, eikä kunnolliset työpaikat edes päädy yleiseen hakuun.

• Anonyymi

Mitäs hölmöt haette samoihin työpaikkoihin. Menkää työnhakulakkoon. Kyllä silloin alkaa kysyntää löytymään.

• Anonyymi

Höpö. höpö . Kaupunginpuutarhurin virkaa haki vain 17 hakijaa, mikä on vähän.

• Anonyymi

Kouluttaudu lähihoitajaksi ni töitä on....Tuota samaa hakemista kyl mää töitä tekisin mut mitkään opiskelut ei huvita.Työpaikat saa ne jotka eivät ole jäänyt notkuun.On alanvaihtajia ja saavat töitä ja osa vaan urputtaa.

• Anonyymi

En viihdy ihmisten ilmoilla. Pitäis olla sellainen homma, jota voi tehdä kokonaan omassa rauhassa poissa kaupunkien hälinästä. Erakkoluonne olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viihdy ihmisten ilmoilla. Pitäis olla sellainen homma, jota voi tehdä kokonaan omassa rauhassa poissa kaupunkien hälinästä. Erakkoluonne olen.

Ookko kattonu pieni rakkaustarina joka kertoo Surnu pekasta lapin erakosta niin toi ukkeli sai olla rauhassa tosin kuoli muutama vuosi sitten 88v.

• Anonyymi

ei ainakaa lähihoitajaksi ketä tahansa. se yksikin joka oli alalle kouluttautunut kun MUUTA ei ollu narkkas kipupotilaan lääkkeet. hyi helvetti. ja toiset ei huolehdi mitään.. sellasia hoitajia ei kaivata. se on kutsumusammatti.

toinen on puhelinmyyjät..ei ne paljoa saa mutta saahan sitä vihasia "asikkaita" kuunnella pitkin päivää ja palkkaa tulee jos tulee. provikkapalkkaa. nähty on. tekoäly automaatio ahneus.. ei paljoa mahdollisuuksia. siinä on taviksella kovat paikat.

timpuri ei mahdollisuuksia.. kokki joo-o ravintolat kriisissä. ei ei..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ainakaa lähihoitajaksi ketä tahansa. se yksikin joka oli alalle kouluttautunut kun MUUTA ei ollu narkkas kipupotilaan lääkkeet. hyi helvetti. ja toiset ei huolehdi mitään.. sellasia hoitajia ei kaivata. se on kutsumusammatti.

toinen on puhelinmyyjät..ei ne paljoa saa mutta saahan sitä vihasia "asikkaita" kuunnella pitkin päivää ja palkkaa tulee jos tulee. provikkapalkkaa. nähty on. tekoäly automaatio ahneus.. ei paljoa mahdollisuuksia. siinä on taviksella kovat paikat.

timpuri ei mahdollisuuksia.. kokki joo-o ravintolat kriisissä. ei ei..

Samaa mieltä ettei kuka vaan miksikään lähihoitajaksi prkl entisiä päihdeongelmaisia hakee lähihoitajaksi.Yhden tapauksen tiedän niin entinen narkomaani pelastajana ja työskentelee ambulanssissa.Muistisairaalla tutulla kävi hoituri kun vielä asu kotona niin katso että söi ja anto lääkkeet,silmätipat.

• Anonyymi

Jos tällä palstalla itkee ja valittaa, niin tuskin saa mitään töitä.

• Anonyymi

Millä palstalla tärppäisi paremmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä palstalla tärppäisi paremmin?

Omalla maapalstalla kasvattaa yhhen porkkanan + maataloustuet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla maapalstalla kasvattaa yhhen porkkanan maataloustuet

Metsähallituksen pitäsi luovuttaa halukkaille esim. 1 aarin palsta käyttöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsähallituksen pitäsi luovuttaa halukkaille esim. 1 aarin palsta käyttöön.

Minä kasvattaisin siinä ohraa, josta tislaisin viinaa.

• Anonyymi

Töissä käynti on todella kätevä tapa hankkia elantonsa.
      Lisäksi sillä tienestillä voi hankkia useita autoja elämän varrella ja lisäksi
      vieläpä oman asunnon missä viihtyy. Sillä rahalla voi vieläpä matkustella.
      Ja vielä bonuksena saa ihan keskiverto eläkkeen millä pärjäilee mukavasti.
      Kyllä työssä käyvän elämä on auvoista !

• Anonyymi

Ennen otin kaikki lyhytaikaiset hommatkin mutta nykyään se ei kannata. Työn tekemisestä on tehty kannattamatonta kiitos hallituksen. Vain pitkäaikaisen vuoden kestävä työ kelpaa josta saa palkkaa.

• Anonyymi

Tuntuu se kelapummin homma kiinnostavan eniten loisijoita.
        Kyllä tukien perusteita pitää kiristää vielä reilusti aiemmasta.

• Anonyymi

Tuet pois niin majailet hyvin äkkiä ulkosalla.

• Anonyymi

Nälkään aikoinaan olis kuollut nämä nykypäivän lusmuilijat. Ne saa töitä joka eivät ole notkuneet vuosikausia niin kannattiko asenne kun jäi työttömäksi,katsotaan liitonrahat ensin sit vasta työnhakua.

• Anonyymi

Ompele musta huppu, päähän ja ryöstelemään. Jos joudut linnaan, niin on ainakin katto pään päällä ja ruokaa lautasella. Menoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      249
      45389
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      32
      11264
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      211
      10892
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9721
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8538
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      230
      6539
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3220
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2259
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      39
      1707
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1530
    Aihe