ja jopa melkein siunauksellinen ilon kokemus ja helpotus jos kuollut omainen on
ollut häijy,ilkeä ja täysin kylmä ihminen.
Kokemusta voisi kuvata siten että ristillä roikkuva ja komentoja huuteleva
lihava häijy mies valittaa joka asiasta ja alistuva laiha nainen kantaa tätä
isokokoista ristiä ja lihavaa raihnaista ja seniiliä äijää vuorella mukamas
johonkin parempaan elämään.
Voi sitä riemua kun tämä laiha kärsinyt ristinkantaja nainen on vihdoin
vapaa ja äijä kuopattu syvään kuoppaan.
Varmuuden vuoksi on laitettava iso kivi haudan päälle että tämä seniili,
ilkeä ja itsekäs aikoinaan ollut vainaja ei kömmi sieltä enään kummittelemaan.
Joillekin ihmisille omaisen kuolema voi olla valtava helpotus
5
203
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi nuorena kaikki on niin kaunista ja valoisaa mutta kun ihmiset tulevat
vanhoiksi ja rumiksi niin monista tulee ihmisen irvikuvia.
Mikä valtava ero nuoruudessa ja kumaraisessa kalmanhajuisessa vanhuudessa.- Anonyymi
On siinäkin käsitys vanhuudesta!
Minä olen 77 vuotta ja elän elämäni parasta aikaa. Mielestäni en ole rumakaan, saati ihmisen irvikuva.
- Anonyymi
Helpotus voi olla myös silloin kun omainen on kärsinyt pitkään ja pääsee viimein kärsimyksestä.
Isäni täyttää kuukauden päästä 92v mutta ollut jo vuoden täysin laitoshoidossa ja välillä puhuu että kun pääsisi taivaaseen siis silloin kun puhuu, useinmiten vain nukkuu ja herää vain syömään. - Anonyymi
Kukaan ei synny ilkeänä vaan jotain tapahtuu elämässä kun tulee ilkeäksi, mini sairaus muuttaa persoonallisuuden myös, eivät voi sille itse mitään
Usein on kuolema helpotus juuri potilaalle itselleen kun ei mitään ole tehtävissä vaikeaan sairauteen . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891