ja jopa melkein siunauksellinen ilon kokemus ja helpotus jos kuollut omainen on
ollut häijy,ilkeä ja täysin kylmä ihminen.
Kokemusta voisi kuvata siten että ristillä roikkuva ja komentoja huuteleva
lihava häijy mies valittaa joka asiasta ja alistuva laiha nainen kantaa tätä
isokokoista ristiä ja lihavaa raihnaista ja seniiliä äijää vuorella mukamas
johonkin parempaan elämään.
Voi sitä riemua kun tämä laiha kärsinyt ristinkantaja nainen on vihdoin
vapaa ja äijä kuopattu syvään kuoppaan.
Varmuuden vuoksi on laitettava iso kivi haudan päälle että tämä seniili,
ilkeä ja itsekäs aikoinaan ollut vainaja ei kömmi sieltä enään kummittelemaan.
Joillekin ihmisille omaisen kuolema voi olla valtava helpotus
5
212
Vastaukset 5
- Anonyymi
Miksi nuorena kaikki on niin kaunista ja valoisaa mutta kun ihmiset tulevat
vanhoiksi ja rumiksi niin monista tulee ihmisen irvikuvia.
Mikä valtava ero nuoruudessa ja kumaraisessa kalmanhajuisessa vanhuudessa.- Anonyymi
On siinäkin käsitys vanhuudesta!
Minä olen 77 vuotta ja elän elämäni parasta aikaa. Mielestäni en ole rumakaan, saati ihmisen irvikuva.
- Anonyymi
Helpotus voi olla myös silloin kun omainen on kärsinyt pitkään ja pääsee viimein kärsimyksestä.
Isäni täyttää kuukauden päästä 92v mutta ollut jo vuoden täysin laitoshoidossa ja välillä puhuu että kun pääsisi taivaaseen siis silloin kun puhuu, useinmiten vain nukkuu ja herää vain syömään. - Anonyymi
Kukaan ei synny ilkeänä vaan jotain tapahtuu elämässä kun tulee ilkeäksi, mini sairaus muuttaa persoonallisuuden myös, eivät voi sille itse mitään
Usein on kuolema helpotus juuri potilaalle itselleen kun ei mitään ole tehtävissä vaikeaan sairauteen . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51985
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.133734En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa35486Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470